بلاگ

تشخیص دوربین مداربسته فیک از اورجینال چگونه ممکن است؟

تشخیص دوربین مداربسته فیک از اورجینال

تشخیص دوربین مداربسته فیک از اورجینال، دغدغه و چالشی برای افرادی است که قصد خرید دوربین امنیتی برای ایمن سازی فضاهای زندگی و کار خود دارند. یکی از فناوری های نوین که راه حل اول در تامین امنیت محیط می باشد، دوربین مداربسته است که با استفاده از تصویربرداری از محیط، امکان نظارت و کنترل را برای مسئولین امنیت و نیز ساکنان هر فضا فراهم می کند.

دلیل همه ما برای تهیه و نصب سیستم های امنیتی، تامین امنیت یا نظارت بر محیطی مهم است و عدم تشخیص دوربین مداربسته اصل و فیک، نه تنها امنیت را مختل کرده بلکه ما را به دردسر خواهد انداخت. یکی از روش های پیشگیری از هک دوربین مداربسته نیز خرید دوربین های امنیتی با برندهای اورجینال است.

نحوه تشخیص دوربین مدار بسته اورجینال، که کیفیت عملکرد دوربین مداربسته در تامین امنیت را تضمین می کند، موضوع بحث این مقاله می باشد؛ بنابراین اگر شما هم قصد خرید این دوربین ها را دارید و از بابت خرید نوع تقلبی این تجهیزات نگران هستید، روش تشخیص دوربین متفرقه از اصلی را در ادامه این مطلب دنبال کنید. همچنین برای دریافت مشاوره انتخاب بهترین نوع از این دوربین های امنیتی، می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس بگیرید.

راه های تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی

روش های زیادی برای تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی وجود دارد که هر کدام مربوط به یک ویژگی از دوربین می باشد. گاهی در ذهن افراد این پرسش به وجود می آید که چرا با پرداخت هزینه ای پایین تر، برند متفرقه دوربین امنیتی را انتخاب نکنند؟ پاسخ این پرسش بسیار ساده است؛ با خرید برند تقلبی دوربین های امنیتی، ممکن است در هنگام خرید، هزینه کمتری صرف کنید؛ اما بعدها دچار مشکلات بیشتری با این دوربین های بی کیفیت خواهید شد و مجبور به پرداخت هزینه های اضافه تری خواهید بود.

با انتخاب نسخه اصلی از هر دوربین امنیتی، می توانید امنیت را با آرامش خاطر به فضای زندگی خود هدیه کنید. در ادامه برخی از راه های تشخیص دوربین مداربسته فیک از اورجینال را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید با شناخت بیشتری اقدام به خرید دوربین امنیتی کنید.

تشخیص دوربین متفرقه از اصلی

بهترین روش تشخیص دوربین متفرقه از اصلی

روش تشخیص دوربین متفرقه از اصلی بر اساس برند

یکی از راه حل ها در روش تشخیص دوربین متفرقه از اصلی، توجه به برند دوربین امنیتی است. برندهای زیادی در بازار تجهیزات امنیتی فعال هستند که برخی از آنها در دسته برندهای معتبر و با کیفیت و برخی دیگر در دسته برندهای متفرقه قرار می گیرند. با شناخت و تحقیق درباره بهترین برندهای دوربین امنیتی موجود در بازار، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

داهوا، هایک ویژن، هایلوک، شیائومی و آیمو، برخی از بهترین برندهای دوربین امنیتی در جهان هستند که به عنوان دوربین های امنیتی مداربسته اورجینال شناخته می شوند و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند و با عنوان دوربین های با کیفیت خود شناخته می شوند. داهوا یکی از برندهایی است که قابلیت اعتماد و کیفیت را در قالب دوربین های خود به بازار عرضه می کند. بهترین دوربین داهوا، این برند بزرگ جهانی را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

تشخیص دوربین مداربسته اصل از نظر قیمت

تشخیص دوربین مداربسته اصل از نظر قیمت هم یک راه حل دیگر در این ارتباط می باشد. یکی از مواردی که افراد در ارتباط با مقایسه دوربین های اصل و تقلبی بیان می کنند، تفاوت قیمت این دوربین های امنیتی است که در واقع به دلیل تفاوت کیفیت در این نسخه ها می باشد.

دوربین های اورجینال هر چند که هزینه بالاتری نسبت به برندهای متفرقه دارند؛ اما به دلیل کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری از جمله کیفیت بالای تصاویر و نیز عمر و دوام بیشتر، توجیه مقرون به صرفه تری نسبت به خرید یک برند نامعتبر و ارزان هستند. برای اطلاع از قیمت دوربین های امنیتی برندهای مختلف، با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی گارانتی معتبر در تفاوت دوربین مداربسته اصلی و تقلبی

تفاوت دوربین مداربسته اصلی و تقلبی در یک مورد مهم دیگر نیز می باشد و آن هم گارانتی معتبر دوربین های اورجینال است. برندهای متفرقه و تقلبی، به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و در طی مدت زمان کوتاهی دچار نقص می شوند و هم چنین از بسیاری از نرم افزارها ساپورت نمی کنند، گارانتی و ضمانت نامه معتبری ندارند و در نتیجه پس از ایجاد هر مشکل در این دوربین ها، تنها گزینه موجود برای شما، تعویض دوربین و یا تعمیر آن با هزینه شخصی خواهد بود. با خرید از یک فروشگاه معتبر و نمایندگی برندهای شناخته شده، علاوه بر خرید دوربین اصل، گارانتی معتبری هم خواهید داشت.

دوربین مداربسته اصل

نحوه تشخیص دوربین مدار بسته اورجینال

تفاوت دوربین مداربسته اصلی و ماکت دوربین

یکی از چالش های دیگر در تشخیص دوربین مداربسته فیک از اورجینال، دوربین هایی می باشد که ماکتی از دوربین مداربسته هستند و در واقع تنها ظاهر دوربین را دارند و عملکرد ضبط و نمایش تصاویر را ارائه نمی دهند. این دوربین ها که بسیار ارزان قیمت هستند، تنها وسیله ای برای هشدار و جلوگیری از وقوع تخلف هستند و در موارد دیگر کمکی به افراد در تامین امنیت نمی کنند.

راه های زیادی وجود دارد که بتوان این نوع از این دوربین ها را تشخیص داد. یکی از این راه حل ها توجه به وجود چراغ های LED بر روی دوربین و روشن بودن آن است که در دوربین های تقلبی وجود ندارد. روش دیگر در تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی، توجه به برند دوربین است؛ با شناخت برندهای معتبر دوربین های امنیتی، می توان به سادگی دوربین غیر اصلی را تشخیص داد.

بهترین فروشگاه را برای خرید دوربین مداربسته اصل انتخاب کنید!

تشخیص دوربین مداربسته اصل، همان طور که اشاره کردیم، نیازمند اطلاعات کاملی درباره دوربین های امنیتی و نیز برندهای این دوربین ها می باشد. راه حل ساده دیگری که در این زمینه می توان به آن اعتماد کرد، خرید از یک نمایندگی و فروشگاه معتبر حضوری و یا اینترنتی تجهیزات امنیتی می باشد که خیال شما را از بابت اورجینال بودن کالاهای امنیتی و نیز خرید با بهترین قیمت دوربین مداربسته مطمئن کند.

دوربین مارکت که سابقه زیادی در فروش انواع سیستم های امنیتی دارد، برندهای اورجینال را با قیمت های بسیار مناسب به کاربران عرضه می کند. برای ثبت سفارش خود، همین حالا با دوربین مارکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *