نمایش دادن همه 7 نتیجه

UPS ونوس فاراتل

برای قیمت تماس بگیرید

کابینت باتری SBC48-28 فاراتل

برای قیمت تماس بگیرید

کابینت باتری SBC48-42

برای قیمت تماس بگیرید

کابینت باتریSBC48-18-P فاراتل

برای قیمت تماس بگیرید

یو پی اس فاراتل مدل DSS1500B-RT

برای قیمت تماس بگیرید

یو پی اس فاراتل مدل DSS2000X-RT

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه برق اضطراری یو پی اس

دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. شما برای خرید برق اضطراری و اطلاع از قیمت برق اضطراری نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید ، این مشاوره را می توان از یک فروشنده یا تولید کننده یو پی اس گرفت اما راه آسان تر این است که سوالات خود در رابطه با قیمت دستگاه برق اضطراری ، از سایت ها و مقالات موجود در آن ها در رابطه با یو پی اس و خرید دستگاه برق اضطراری ، مطالعه فرمایید . از این گذشته ما در این مقاله برای خرید دستگاه یو پی اس  نکاتی را به شما خواهیم گفت . همچنین میتوانید اگر قصد خرید یو پی اس دارید یا اطلاع از قیمت یو پی اس دارید میتونید با شماره 02191015108 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید دستگاه ups  استفاده کنید

معرفی اجزای دستگاه UPS

  • یکسو کننده شارژ (رکتیفایر): این وسیله برای شارژ باطری و تبدیل جریان AC به DC استفاده می شود.
  • باتری: مهم ترین جزء دستگاه یو پی اس است. تعداد باطری با توجه به عملکرد دستگاه برق اضطراری یو پی اس افزایش پیدا می کند.
  • مبدل DC به AC (اینورتر): اینورتر، نوسان ساز الکتریکی با قدرت بالاست. این دستگاه عمل عکس رکتیفایر را انجام می دهد.
  • کلید غیر هادی (سوئیچ)

برای خرید دستگاه ups از دوربین مارکت اطمینان کامل از کیفیت محصولات و قیمت یو پی اس داشته باشید.

قیمت UPS و انواع دستگاه یو پی اس 

  • دستگاه یو پی اس آنلاین: این دستگاه یو پی اس علاوه بر شارژ باطری، انرژی اتصالات را نیز تامین می کند.
  • دستگاه یو پی اس آفلاین: این دستگاه به طور مستقیم به برق شهری متصل است و در زمان قطعی برق شروع به کار می کند.
  • دستگاه یو پی اس لاین اینتر اکتیو: تکنولوژی لاین اینتر اکتیو همیشه فعال است و در حال شارژ باطری است. این مدل از دستگاه ups را بیشتر بای تجهیزات شبکه استفاده می کنند.

یکی از مواردی که در قیمت دستگاه ups تاثیر گذار است نوع دستگاه ups است.و با توجه به این که کدام نوع از دستگاه برق اضراری را انتخاب کنید، قیمت دستگاه یو پی اس تغییر می کند. برای خرید برق اضطراری از دوربین مارکت نگران کیفیت نباشید. همچنین با توجه به قیمت دستگاه برق اضطراری متوجه می شوید که به نسبت قیمت های دیگر کاملا به صرفه است.  

مزایای دستگاه برق اضطراری یو پی اس

معایب استفاده از انواع دستگاه برق اضطراری یو پی اس

 

چه زمانی  از دستگاه برق اضطراری یو پی اس استفاده میشود؟ خرید یو پی اس توجیه پذیر است؟

قطع برق شهری یا BLACKOUT

  • افزایش ولتاژ
  • کاهش ولتاژ
  • افزایش ولتاژ در زمانی طولانی
  • کاهش ولتاژ در زمان طولانی
  • پارازیت

با توجه به امکانات فوق خرید یو پی اس امری توجیه پذیر است و با توجه به مناسب بودن قیمت دستگاه ups بهتر است هرچه سریع تر برای خرید دستگاه یو پی اس اقدام کنید. خرید دستگاه یو پی اس در هر زمانی برای الزامی است و می تواند جلوی بسیاری از خطرات را بگیرد و همچنین فرصتی است که اکثر افراد از آن مطلع نیستند. درزمانی که دسترسی به برق به سختی امکان پذیر است، دستگاه برق اظطراری می تواند به کمک آسانسور، دوربین مدار بسته یا دزدگیر اماکن بیاید و از قطع شدن دسترسی به آن ها جلوگیری کند. اگر نگران قیمت یو پی اس هستید، باید بدانید که قیمت دستگاه یو پی اس در دوربین مارکت کاملا مناسب است.

یو پی اس برای دوربین مدار بسته

زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا خرید دستگاه UPS برای دوربین مداربسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد. اما دستگاه یو پی اس برای دوربین مدار بسته، دارای ویژگی های خاص خود است که به آن می پردازیم. در خرید یو پی اس برای دوربین مدار بسته از باطری 12 ولت استفاده می شود و بین 1 تا 4 ساعت برق دستگاه ها را تامین می کند. قیمت دستگاه یو پی اس بر اساس قابلیتی که برای شما دارد ، قیمت چندان زیادی نخواد داشت و خرید دستگاه یو پی اس برای شما قطعا به صرفه خواهد 

ویژگی های UPS برای دوربین مدار بسته

  • دستگاه برق اضطراری یو پی اس 300 وات برق دارد
  • باید بتوان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد.
  • اندازه نسبتا کوچکی دارد .
  • قدرت پشتیبانی از تمامی دستگاه های امنیتی را دارد.
  • نصب راحتی دارد

با خرید دستگاه ups برای سیستم امنیتی خود دیگر لازم نیست نگران امنیت در زمان قطع شدن برق باشید

مزیت UPS برای دوربین مدار بسته

  • با خرید دستگاه برق اضطراری یو پی اس دیگر نیاز به خرید آداپتور نیست.
  • خرید یو پی اس برای دوربین مدار بسته دارای تاییدیه اداره اماکن است.
  • دستگاه UPS برای دوربین مدار بسته هزینه نسبتا کمی دارد.
  • می توان برای دیگر لوازم الکتریکی هم از دستگاه برق اضطراری یو پی اس برای دوربین مدار بسته استفاده کرد.

 خرید دستگاه برق اضطراری

طبق مطالب گفته شده اینک باید اطلاعاتی برای خرید برق اضطراری داشته باشید و بدانید که چه کاربردی برای شما دارد . قیمت برق اضطراری چندان زیاد نیست و کاربرد آن برای شما بسیار مفید خواهد بود . علاوه بر این ها خرید برق اضطراری در هنگام قطع شدن برق ، شما را برای ادامه دادن به کار هاینتان که ضروری است یاری خواهد کرد . پس نگران قیمت دستگاه برق اضطراری نباشید و با خیال راحت آن را خریداری کنید . برای مشاهده قیمت برق اضطراری به بخش فوق مراجعه فرمایید تا بهترین خرید دستگاه یو پی اس را با ما تجربه کنید.

می توانید برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت یوپی اس و خرید دستگاه ups با دوربین مارکت تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان از بهترین قیمت دستگاه یوپی اس مطلع شوید و با خیالی راحت تر اقدام به خرید خرید دستگاه برق اضطراری کنید.