نمایش 1–30 از 65 نتیجه

پکیج 4 عددی دوربین آیمو

11,000,000 تومان

دوربین پلاک خوان

12,500,000 تومان

دوربین تحت شبکه داهوا IPC-HDW2431TM-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HDW1239T1P-LED

2,100,000 تومان

دوربین داهوا HDW1431T1P-A

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HFW5241E-Z5E

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW1230EP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW2431EP-S

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW2831EP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDW1530TP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2230SP-S

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2431TP-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2831SP-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2831TP-ZS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل IPC-HDW4431EM-AS

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDBW2431RP-ZAS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDBW2531EP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HFW1431SP

برای قیمت تماس بگیرید
خرید دوربین تحت شبکه

قیمت دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه، یک نوعی از دوربین دیجیتال است که برای نظارت تصویری استفاده می شود. دوربین مدار بسته آی پی یا همان دوربین مدار بسته تحت شبکه، جانشین سیستم های دوربین امنیتی آنالوگ هستند که برای چندین دهه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گرفتند و اکنون نیز کاربران زیادی با استفاده از این دوربین ها، امنیت فضاهای کار و زندگی خود را تامین می کنند. دوربین آی پی از شبکه IP استفاده می کند که دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می کند.

خرید دوربین آیپی در میان مشتریان در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا دوربین تحت شبکه، کیفیت تصاویر بالاتری را نسبت به سایر فناوری های دوربین مداربسته ارائه می دهد و همین مساله یکی از جذابیت های این دوربین ها می باشد. دوربین آی پی (IP) به دلیل کیفیت، ویژگی ها و کاهش قیمت دوربین IP در سال های اخیر، به سرعت در بین مصرف کنندگان محبوبیت پیدا کرده است و به معنای واقعی کلمه هزاران مدل از دوربین تحت شبکه در حال استفاده هستند. اگر شما هم قصد خرید دوربین تحت شبکه را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره این دوربین های پرکاربرد بیشتر بدانیم. هم چنین می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

نحوه عملکرد دوربین مدار بسته آی پی

دوربین تحت شبکه چیست؟ دوربین مدار بسته آی پی با نام انگلیسی Internet protocol camera و نام اختصاری دوربین IP برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، از شبکه اینترنت برای انتقال تصویر و اطلاعات استفاده می کند. به دوربین هایی که بوسیله اینترنت اطلاعات را انتقال می دهند، وب کم گفته می شود؛ ولی دوربین هایی که همین کار را با جنبه نظارتی و امنیتی انجام می دهند، نت کم می گویند. قیمت دوربین تحت شبکه نسبت به دوربین های دیگر، کمی پر هزینه تر است و البته دوربین مداربسته تحت شبکه تخصصی تر می باشد. لازم به ذکر است که دوربین مدار بسته IP کیفیت تصویر عالی و امکان نصب آسان تری دارد و برای کابل کشی آن راحت تر است.

در دوربین تحت شبکه، ویدئو (باصدا یا بدون صدا) از همه دوربین ها به طور هم زمان بر روی یک ضبط کننده ویدئوی شبکه اختصاصی (NVR) که دستگاه ذخیره تصاویر در دوربین مدار بسته تحت شبکه با نرم افزار مدیریت تصویر می باشد، ضبط می شود. سیستم های امنیتی دوربین آی پی، هم چنین به جای یا به عنوان پشتیبان برای ضبط محلی، فضای ذخیره سازی ابری را ارائه می دهند. اکثر انواع دوربین مداربسته تحت شبکه، دارای حسگرهای حرکتی و هم چنین سرورهای وب داخلی هستند که لینوکس را اجرا می‌کنند که به آنها امکان تنظیم و مشاهده از هر مرورگر وب را می‌دهد.

ویژگی های دوربین مدار بسته آی پی

دوربین مدار بسته آی پی، قابلیت ها و امکانات ویژه ای را به کاربران عرضه می کند که همین مسئله، از دلایل محبوبیت خرید دوربین تحت شبکه می باشد. دوربین IP  که به آنها دوربین تحت شبکه، دوربین مداربسته IP گفته می شود، به شما این امکان را می دهند که از رایانه شخصی خود یا هر رایانه دیگری که به شبکه رایانه یا اینترنت شما متصل است، به ویدیوهای زنده یا ضبط شده دسترسی داشته باشید.

سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه، به افراد این امکان را می دهند که دوربین های امنیتی خود را از هر مکان راه دور نظارت و کنترل کنید. نظارت از راه دور چندین دوربین از یک شبکه، پتانسیل صرفه جویی زیادی در هزینه ها ارائه می دهد و یکی از مزایای بسیاری است که دوربین تحت شبکه ارائه می دهد. این روزها، انواع دوربین آی پی پیشرفته، مقرون به صرفه و بسیار انعطاف پذیر هستند و گزینه ای جذاب برای انتخاب یک سیستم امنیتی می باشند.

  • دوربین مدار بسته IP دارای کیفیت 720P و 1080P است.
  • رزولیشن دوربین IP بین 3 تا 29 مگاپیکسل است.
  • نحوه ذخیره سازی در دوربین IP بسیار کارآمد تر از دوربین آنالوگ است.
  • نصب دوربین مدار بسته آی پی برخلاف افکار عمومی و وجود شبکه های اینترنتی، بسیار آسان است.
  • خرید دوربین مدار بسته IP به نسبت دوربین آنالوگ به صرفه تر است؛ زیرا قابلیت ذخیره سازی اطلاعاتی علاوه بر تصویر دارد و مانند رایانه عمل می کند.
  • دوربین تحت شبکه قابلیت دریافت انرژی از کابل شبکه اینترنت را دارد.
  • از طریق تلفن همراه یا شبکه اینترنتی می توان به راحتی تصاویر دوربین مدار بسته آی پی را دریافت کرد.
  • دوربین های بدون سیم هم نوعی از دوربین های تحت شبکه هستند که در انواع مختلفی با طراحی های ظاهری زیبا مانند دوربین لامپی و دوربین بیبی کم موجود می باشند.

از جمله ویژگی ها و مزایای خرید دوربین آیپی می باشد. برای دریافت مشاوره خرید دوربین تحت شبکه و نیز دریافت لیست قیمت دوربین تحت شبکه، با دوربین مارکت در تماس باشید و قیمت های به روز را دریافت کنید.

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه

معایب دوربین مدار بسته IP

  • قیمیت بالای دوربین مدار بستهIP به نسبت دوربین آنالوگ و HD
  • نمایش تصاویر در سرور های دوربین مدار بسته آی پی به طور اختصاصی
  • قابلیت هک شدن به دلیل قرار دادن اطلاعات در شبکه عمومی

این موارد برخی از معایب معدود در دوربین آی پی می باشد که در مقابل مزایای پرشمار و امکاناتی که به کاربران می دهد، قابل چشم پوشی می باشد.

اجزای مورد نیاز سیستم دوربین مدار بسته آی پی

به طور کلی، دوربین مدار بسته آی پی  نسبت به سایر دوربین های مداربسته، تصاویری با وضوح بالاتر و کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. لوازم جانبی متعددی در سیستم دوربین تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد که نقش تعیین کننده ای در عملکرد دوربین مدار بسته تحت شبکه و ارائه این تصاویر با وضوح بالا دارد.

  • دوربین آی پی
  • دستگاه ضبط تصاویر (NVR)
  • هارددیسک
  • سوئیچ شبکه
  • منبع تغذیه
  • کابل شبکه
  • کابل برق

مواردی که ذکر کردیم، از جمله لوازم جانبی ضروری در خرید دوربین آیپی هستند که در تعیین قیمت دوربین تحت شبکه نیز موثر هستند. این قطعات به سیستم های امنیتی دوربین آی پی اجازه می دهند تا بدون نقص، تصاویر فضا را ضبط و پخش کند.

دوربین مداربسته آی پی

خرید دوربین آی پی

انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته تحت شبکه در انواع متفاوتی تولید می شود که همه این دوربین ها در تکنولوژی شبکه یکسان هستند؛ اما در مدل های متفاوت و با لنز های مختلفی طراحی می شوند.

انواع دوربین تحت شبکه از نظر شکل ظاهر

  • دام: دوربین تحت شبکه از نوع دام، بیشتر در اماکن سقف دار استفاده می شود، جنس پلاستیکی یا فلزی دارد و کیفیت تصویر آن در حد متوسط است.
  • بولت: از این دوربین آی پی در فضاهای بیرونی استفاده می شود و لنز آن هم ثابت و هم محرک می باشد.
  • باکس: کیفیت تصویر در این نوع دوربین مداربسته تحت شبکه نسبتا خوب است. هم در محیط داخلی قابل استفاده است و هم در محیط های خارجی؛ البته باید در محیط خارجی برای آن کاور تهیه کرد. این دوربین لنز ندارد و با توجه به کاربردی که دارد برای آن لنز تهیه می شود.
  • مینیاتوری: خرید دوربین تحت شبکه مینیاتوری، به عنوان نوعی دوربین مخفی برای نظارت است و دارای یک لنز می باشد. این دوربین ها قابلیت نصب در محیط های کوچک را دارند.
  • PTZ:نام دیگر این دوربین، اسپید دام است و برای کنترل از راه دور استفاده می شود. این دوربین ها قابلیت زوم و چرخش دارند. این دوربین ها قابلیت زوم 20X به بالا را دارند و برای محیط هایی مثل چهار راه یا خیابان ساخته شده اند و به نسبت دوربین های دیگر قیمت بالاتری دارند.برند داهوا یکی از بهترین انواع دوربین تحت شبکه داهوا از نوع ptz را در بازار عرضه می کند.

انواع لنز دوربین مدار بسته آی پی

در دوربین مدار بسته آی پی، از لنزهای متفاوتی استفاده می شود که هر کدام براساس فضای مورد استفاده و همچنین نیاز کاربران، کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه برخی از انواع این لنزها که در دوربین تحت شبکه، به کار می رود، نام می بریم.

لنز ثابت: این نوع لنز ها با فاصله کانونی ثابت و زاویه دید 70 درجه ساخته می شوند. هرچقدر فاصله کانونی لنز کمتر باشد، زاویه دید دوربین آی پی بیشتر است.

لنز متغیر یا وریفوکال: این نوع لنز ها فاصله کانونی قابل تغییر دارند و زاویه دوربین آی پی یا همان دوربین مداربسته تحت شبکه به طور دلخواه بعد از نصب تنظیم می گردد.

لنز متغیر موتورایز: این نوع لنزهای به کار رفته در دوربین IP، برای تغییر فاصله کانونی از یک موتور که داخل دوربین قرار دارد استفاده می کنند و از طریق دستگاه ذخیره تصاویر و نیز نرم افزارها قابل کنترل هستند.

دوربین تحت شبکه

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه

خرید دوربین تحت شبکه

برای خرید دوربین تحت شبکه، نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت این موارد، در خرید خود دچار اشتباه نخواهید شد و بهترین دوربین تحت شبکه را با مناسب ترین قیمت دوربین IP، دریافت خواهید کرد. این امر، مستلزم خرید از یک نمایندگی معتبر خرید دوربین آیپی می باشد که جنس اصل را به شما ارائه بدهد و نیز گارانتی دوربین خریداری شده را نیز به شما تقدیم کند.

دوربین مارکت یکی از نمایندگی های معتبر برندهای محبوب دوربین مداربسته مانند برند داهوا، دوربین تحت شبکه هایک ویژن، هایلوک، شیائومی، آیمو و لانگسی می باشد که همه این برندها را با ضمانت اورجینال بودن و نیز گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می کند. برای خرید دوربین تحت شبکه از این برندها می توانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید.