بلاگ

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب برای طلافروشی

دوربین مداربسته برای طلافروشی

دوربین مداربسته طلافروشی، ارتقاء امنیت

در این مقاله قصد داریم دوربین مداربسته طلافروشی را به عنوان کالایی برای امنیت، نظارت و ثبات فروشگاه های جواهر فروشی حضوری بررسی کنیم. هنگام گشت و گذار در میان اخبار روزانه و روزنامه های حوادث، می توان متوجه شد که به طور تقریبی، هر روز یک سرقت جواهرات در سراسر جهان اتفاق می افتد و این مساله، تبدیل به دغدغه ای برای افراد صنف طلا و جواهر شده است.

  • مزایای دوربین مداربسته طلافروشی

خرید دوربین مداربسته طلافروشی به عنوان وسیله نظارت تصویری و به عنوان ابزار اصلی در تامین امنیت جواهرفروشی به طلافروش ها کمک خواهد کرد:

  • برقراری نظم و انضباط در محل کار و فروشگاه
  • حل موقعیت های درگیری با مشتریان و ارائه تصاویر دوربین مداربسته برای طلافروشی به عنوان مدرک
  • پرهیز از اشتباهات در هنگام خرید و فروش و معامله
  • جلوگیری از وقوع جرم و سرقت جواهرات
  • و …

از مزایا و فواید نصب دوربین مداربسته مخصوص طلافروشی می باشد که با بهره بردن از آن می توان بسیاری از مسائل و مشکلات را در فروشگاه های بزرگ و کوچک خرید و فروش طلا و جواهر حل کرد؛ به طوری که برخی دوربین مدار بسته برای طلافروشی و دزدگیر اماکن را نقطه عطفی در امنیت طلافروشان و جواهر فروشان می دانند.

دوربین مدار بسته طلافروشی

خرید دوربین مداربسته طلافروشی

در خرید دوربین مداربسته طلافروشی، نکات زیادی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید خریدی مطمئن و خاص داشته باشید. توجه به قابلیت ها و ویژگی های فنی و ظاهری دوربین مداربسته مناسب طلافروشی، برند دوربین، کشور سازنده، بودجه و نیاز کاربر از مواردی هستند که اگر به آن توجه شود، می توان با خیال راحت، خرید دوربین مداربسته طلافروشی را انجام داد. در ادامه به مقایسه اجمالی دوربین مداربسته برای طلافروشی از جنبه های زیر می پردازیم.

  • تکنولوژی ساخت
  • فناوری و فضای ذخیره سازی
  • ویژگی های تشخیص هدف
  • ویژگی دید در شب
  • کیفیت تصویر (مگاپیکسل)
  • فناوری ضبط صدا
  • برند دوربین
  • ویژگی های ظاهری

مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ تکنولوژی ساخت

به طور کلی دوربین مدار بسته برای طلافروشی، در دو نوع آنالوگ و IP دسته بندی می شود. اگر قصد خرید دوربین مداربسته طلافروشی، از نوعIP را دارید، نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم، در نظر بگیرید.

دوربین مداربسته آنالوگ: دوربین آنالوگ یک دوربین سنتی است که در سیستم های دوربین مداربسته استفاده می شود و ویدئو را از طریق کابل به DVR ارسال می کند. دوربین های مداربسته آنالوگ، تصاویر را به یک ضبط کننده حافظه ارسال می کنند تا فیلم را به فرمت دیجیتال تبدیل کند. برای مشاهده ویدیو، DVR باید به یک مانیتور یا روتر متصل باشد تا تصویر از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور پخش شود.

دوربین IP یا تحت شبکه: دوربین‌های مداربسته دیجیتال یا دوربین‌های تحت شبکه یا دوربین IP، تصاویر را با فرمت دیجیتال ضبط می‌کنند؛ بنابراین نیازی به فرآیند تبدیل تصاویر نیست. داده های دیجیتال از طریق کابل شبکه به یک ضبط کننده ویدئوی اختصاصی ارسال می شود و از راه دور قابل دسترسی است.

بهترین دوربین مداربسته طلافروشی از نوع IP، به طور کلی کیفیت فیلمبرداری بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ ارائه می دهند و دوربین های آنالوگ به طور کلی کیفیت پایین تری دارند؛ اما در شرایط کم نور، عملکرد بهتری دارند. در ادامه مقایسه دوربین برای طلافروشی از نوع آنالوگ و تحت شبکه، باید گفت که دوربین های آنالوگ، در زوم تصویر هم ضعیف تر عمل کرده و رزولوشن پایین تری دارد. دوربین های آنالوگ سنتی روی کابل کواکسیال کار می کنند؛ در حالی که، دوربین های تحت شبکه، هم با کابل کواکسی و هم با اتصالات بی‌سیم کار می کنند.

اتصالات شبکه دوربین IP می تواند بی سیم باشد که یک راه حل بسیار عملی در فضاهایی است که اجرای کابل بسیار دشوار یا گران می باشد؛ بنابراین در هزینه سیم کشی صرفه جویی می شود و نصب دوربین نیز آسان تر است و این مساله، استفاده از دوربین بیسیم IP را به عنوان دوربین مداربسته مناسب طلافروشی، منطقی تر می کند. قیمت دوربین مداربسته طلافروشی، از نوع تحت شبکه بالاتر از دوربین های آنالوگ می باشد اما خرید دوربین مداربسته طلافروشی تحت شبکه، با توجه به امکاناتی که دوربین IP به کاربر ارائه می دهد، گزینه مناسب برای طلافروشی ها می باشد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب برای طلافروشی

  • مقایسه مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ فناوری و فضای ذخیره سازی

دستگاه ذخیره سازی تصاویر NVR،DVR،XVRدی وی آر دستگاهی است که برای ضبط و پردازش دوربین‌های امنیتی HD آنالوگ یا SD آنالوگ استفاده می‌شود. در حالی که NVR برای ذخیره سازی تصاویر در دوربین های IP به کار می رود؛ اما XVR آخرین فناوری در ذخیره سازی تصاویر دوربین های مدار بسته است که قادر به ضبط و نمایش تصاویر هر دو دوربین آنالوگ و IP می باشد.

کارت حافظه SD: اس دی کارت ها، کارت های حافظه داخلی هستند که برای ضبط تصاویر در دوربین های بی سیم بدون دستگاه  DVR یا  NVRاستفاده می شود. کارت حافظه یا کارت SD در دوربین‌های IP یا دوربین‌های مداربسته بی سیم، عمدتاً برای ذخیره تصاویر دوربین طراحی شده اند و یک دوربین مداربسته با کارت SD مستقل، جایگزینی مقرون به صرفه برای ذخیره سازی ابری ارائه می دهد.

فضای ابری: دوربین مداربسته طلافروشی با فضای ذخیره‌سازی ابری، از اینترنت استفاده می‌کند تا تمام تصاویر ضبط ‌شده شما را در یک فضای اینترنتی و خارج از سایت نگه‌داری کند، به طوری که ایمن بوده و پیدا کردن آن آسان باشد.

با توجه به توضیحات گفته شده، کاربرد دوربین مداربسته مناسب طلافروشی، از نوع IP به همراه فضای ذخیره سازی NVR توجیه منطقی بیشتری برای استفاده در جواهر فروشی دارد؛ زیرا دستگاه NVR یک دستگاه مستقل از دوربین مداربسته طلافروشی می باشد و این مساله در مواقع اضطراری مانند سرقت، می تواند بسیار کمک کننده باشد. بدین ترتیب که تصاویر در داخل NVR ثبت می شوند و این دستگاه می تواند در یک فضای جداگانه و امن نگه داری شود تا در هنگام بروز مشکل، از اطلاعات دستگاه برای رفع بحران های احتمالی استفاده کرد.

مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ ویژگی های تشخیص هدف

تشخیص هدف، فناوری ای است که بر عهده سنسورها می باشد. سنسور دوربین، کیفیت تصاویر تولیدی را تعیین می کند. هر چه سنسور دوربین مداربسته طلافروشی بزرگتر باشد، کیفیت تصویر نیز بالاتر است. سنسورهای تصویر بزرگتر، پیکسل های بزرگتری دارند که به معنای عملکرد بهتر در نور کم، کاهش نویز، محدوده تشخیص حرکتی خوب و ارائه اطلاعات بیشتر است. سنسورها برای ایجاد تصاویر در دوربین های مداربسته دیجیتال استفاده می شوند. سنسورهای رطوبت، سنسورهای نوری، سنسورهای حرکت، سنسورهای دما و … ، از انواع سنسور های دوربین مداربسته طلافروشی می باشند.

  • مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ ویژگی دید در شب

دوربین دید در شب رنگی: دوربین هایی که قابلیت دید در شب رنگی دارند، مدل‌های خاصی از دستگاه‌های دوربین مداربسته طلافروشی هستند که دارای ویژگی دید در شب هستند و این امکان را می‌دهد که در شرایط کم نور، دوربین بتواند تصاویر را به صورت رنگی ثبت کند. که در دو نوع Star Light و Warm Light طبقه بندی می شوند. در بلاگ مقایسه دوربین وارم لایت و استارلایت درباره این دوربین ها بیشتر بخوانید!

دوربین دید در شب سیاه و سفید: در بررسی دوربین مداربسته طلافروشی باید گفت که در دوربین دید در شب سیاه و سفید، با استفاده از نور مادون قرمز، دوربین می تواند یک تصویر سیاه و سفید یا رنگی ایجاد کند، که سپس به صورت تصویر زنده یا ضبط شده برای فرد ارسال گردد. دوربین IR یا دوربین مادون قرمز، توانایی دید در شب دارد؛ اما تصاویر را به صورت غیر رنگی ارائه می دهد.

در مقایسه توانایی دید در شب برای دوربین مداربسته برای طلافروشی، باید اشاره کرد که دوربین Starlight دید در شب، برتری خود را نسبت به دوربین های Warm Light که از LED برای ایجاد نور استفاده می کنند و دوربین های معمولی شب مادون قرمز ارائه می دهد. وضوح تصویر و کیفیت دوربین های استارلایت در شب و حتی در شرایط نور کم، تصاویر رنگی را ارائه می دهد و به همین علت گزینه بهتری برای دوربین مداربسته طلافروشی می باشد.

  • مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ کیفیت تصویر (مگاپیکسل)

در ادامه بررسی ویژگی های بهترین دوربین مداربسته طلافروشی به مگاپیکسل می رسیم. مگاپیکسل معیار کمیت پیکسل های تصویر دوربین می باشد که هر چه تعداد مگاپیکسل های دوربین بیشتر باشد، جزئیات تصویر بیشتر می شود و کیفیت وضوح تصویر بالاتر می رود. دوربین های مداربسته با رزولوشن 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8 و… مگاپیکسلی موجود می باشند. برای امنیت و نظارت بهتر در طلافروشی و رسیدن به تصاویر با کیفیت تر و با جزئیات بیشتر، دوربین مداربسته طلافروشی با مگاپیکسل بالاتر را انتخاب کنید. برای خرید دوربین مداربسته طلافروشی و اطلاع از ویژگی های فنی دوربین های مداربسته با دوربین مارکت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

دوربین مداربسته مناسب طلافروشی

  • مقایسه مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ فناوری ضبط صدا

دوربین مداربسته طلافروشی می تواند قابلیت ضبط صدا نیز داشته باشد و این مساله به خصوص در شرایط تنش و چالش ها می تواند کمک کننده باشد. این توانایی به نوع دوربین مداربسته مناسب طلافروشی از نظر آنالوگ و یا تحت شبکه بودن بستگی دارد.

ضبط صدای یک طرفه: فناوری ضبط صدای یک طرفه، به این معنی است که فقط یک طرف امکان ضبط صدا را دارد و صدای محیط توسط دوربین ضبط می شود.

ضبط صدای دو طرفه: فناوری ضبط صدای دو طرفه به این معنی است که ورودی و وخروجی صدا روی دوربین نصب می شود و امکان مکالمه دو طرفه در دوربین به وجود می آید. این فناوری به خصوص در دوربین مداربسته طلافروشی، می تواند برای برقراری امنیت و هم چنین برقراری ارتباط با فضای طلافروشی در غیاب خود شخص، بسیار راه گشا می باشد.

مقایسه مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ برند دوربین

دوربین های نظارتی و مداربسته در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. داهوا، هایک ویژن، شیائومی، هایلوک، یونی ویو، سونی، پاناسونیک، بوش و … ، تولید کنندگان بزرگ دوربین مداربسته در جهان می باشند که از میان این برندها، دوربین مداربسته داهوا، دوربین های شیائومی و برند هایک ویژن از محبوبیت بیشتری میان مشتریان کالاهای امنیتی برخوردار هستند. دوربین های داهوا به علت استفاده از تکنولوژی های روز و قیمت مقرون به صرفه، توانسته اند سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهند؛ بنابراین خرید دوربین مداربسته طلافروشی از این برندها، خیال شما را از بابت خرید یک دوربین با کیفیت و با مناسب ترین قیمت راحت می کند. برای اطلاع از مشخصات هر برند و قیمت دوربین مداربسته طلافروشی، با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته طلافروشی کمک کنند.

  • مقایسه مزایا و معایب دوربین مدار بسته طلافروشی از لحاظ ویژگی های ظاهری

دوربین مداربسته بالت: دوربین‌های بالت به خاطر قاب بیرونی بزرگتر و شکل استوانه ای خود شناخته می‌شوند. با توجه به این فاکتور ظاهری، دوربین‌ بالت، معمولاً می‌تواند لنز بزرگ‌تری را در خود جای دهد که این مساله دوربین بالت را به یک دوربین عالی در فضای باز تبدیل می‌کند که می‌تواند سطوح بالاتری از جزئیات تصویر را در فواصل دورتر ارائه دهد. هم چنین دوربین بالت، زوایای دید وسیع‌تری را برای فیلم‌برداری در فاصله کوتاه‌تر فراهم می‌کنند. پارکینگ ها، فرودگاه ها، مدارس، هتل ها، پمپ بنزین ها و بیمارستان ها مکان های کاربرد دوربین بالت می باشند.

دوربین بالت می تواند گزینه خوبی به عنوان دوربین مداربسته طلافروشی باشد. کیفیت تصاویر و زاویه دید وسیع، از ویژگی هایی هستند که دوربین بالت را به عنوان دوربین مداربسته مناسب طلافروشی معرفی می کنند.

دوربین دام یا گنبدی: دوربین های دام یا گنبدی، نام خود را از ساختار گنبدی شکل خود گرفته اند. این دوربین‌های امنیتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در تمام شرایط فضایی، تصاویر با کیفیتی را ارائه دهند. ساختار آنها به دوربین اجازه می دهد حتی در تنظیمات کم نور یا بدون نور به دلیل LED های مادون قرمز داخلی کار کند. کوچک بودن این دوربین ها یکی از ویژگی هایی است که آن را برای فضاهایی که نیاز به رویت دوربین نیست، مناسب می کند.

دوربین Speed Dome: دوربین Speed Dome که با نام های Pan tilt zoom یا دوربین امنیتی PTZ نیز شناخته می شود، نوعی از دوربین دام است که برای پوشش 360 درجه فضا طراحی شده است. این نوع دستگاه به دلیل گنبد محافظی که خود دوربین را می پوشاند و محدوده پوشش وسیعی که پس از نصب ایجاد می کند، شناخته می شود. این نوع دوربین ها گزینه اول برای دوربین مداربسته طلافروشی نیستند؛ زیرا جزئیات و پوشش زاویه دید بهتر در طلافروشی، اهمیت بیشتری نسبت به چرخش دوربین دارد.

دوربین مداربسته طلا فروشی

پیشگیری از وقوع جرم با خرید دوربین مدار بسته طلافروشی

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از مهمترین وظایف حراست جواهرفروشی، پیشگیری از وقوع جرم، جنایت و سرقت است. در سال های گذشته روند رو به رشدی در مورد سرقت از جواهرفروشی ها وجود داشته است. همیشه خطر و آسیب و سرقت مسلحانه در کمین جواهر فروش ها است؛ بنابراین با نصب سیستم نظارت تصویری حرفه ای در جواهرفروشی و دوربین مدار بسته جواهرفروشی، تمام جواهرات گران قیمت در امان خواهند بود. این مساله تا جایی پیش می رود که اکثر مجرمان به دلیل داشتن سیستم امنیتی حرفه ای جواهرفروشی و دوربین مداربسته برای طلافروشی، از سرقت جواهرات منصرف می شوند.

با این وجود، گاهی مجرمان و سارقان جسورتر وجود دارند و سیستم های امنیتی فروشگاه های جواهر و بهترین دوربین مداربسته طلافروشی نمی تواند جلوی برخی از آنها را بگیرد؛ اما همیشه باید به یاد داشته باشید که فناوری به نفع شماست و همیشه در کنار شماست. با کمک دوربین مدار بسته برای طلافروشی و نظارت تصویری حرفه ای، با وجود قیمت دوربین مدار بسته طلافروشی که گاه بالا به نظر می رسد، می توان از فیلم ها و تصاویر برای جلوگیری از سرقت جواهرات و ردیابی سارقان استفاده کرد.

مراقبت دقیق از اتفاقات، به ‌علاوه هشدارهای فوری و اعلان‌های پیامکی، کمک می‌کند تا تمام تلاش‌ها برای دستگیری سارقان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و این یکی از نقاط قوتی است که قیمت دوربین مدار بسته طلافروشی را توجیه می کند. افراد زیادی امروزه تمایل به خرید دوربین مداربسته طلافروشی دارند تا از این طریق از جان و مال خود محافظت کنند. اگر شما هم برای تامین امنیت جواهرفروشی خود نیاز به کمک دارید، تیم ما در دوربین مارکت، آماده راهنمایی و اطلاع رسانی در مورد دوربین های مداربسته و قیمت دوربین مدار بسته طلافروشی برای شما مشتریان عزیز می باشد.

از آنجایی که مدیر و یا صاحب فروشگاه می تواند از طریق تلفن هوشمند شخصی، لپ تاپ و … ، تصاویر طلافروشی را از طریق دوربین مدار بسته طلافروشی، مشاهده کند، تصاویر دوربین مدار بسته مناسب طلافروشی را از راه دور تنظیم کند و بر کار کارکنان خود، در غیاب خودش در هر نقطه از جهان نظارت کند، نظارت تصویری و  دوربین مداربسته طلافروشی، کارکنان را به مسئولیت پذیری و تمرکز بیشتر در محل کار تشویق و گاه مجبور می کند.

هم چنین بهترین دوربین مداربسته طلافروشی، ازسوء استفاده کارمندان جلوگیری کرده و در مواقعی که به دلیل سوء تفاهم یا اشتباهات ساده با مشتریان درگیری ایجاد می شود، دوربین مداربسته برای طلافروشی به کمک افراد می آید و سوء تفاهم های احتمالی را رفع می کند. نصب دوربین مدار بسته طلافروشی، به حل چنین شرایطی کمک می کند؛ مشاهده تصویر دوربین مدار بسته طلافروشی و دیدن اینکه حق با چه کسی است، کافی می باشد. به عنوان مثال، می توانید ببینید که مشتری چه مقدار پول پرداخت کرده است و یا چه مقدار پول پس گرفته شده است.

دوربین مدار بسته طلافروشی همچنین می تواند بازدیدکنندگان و مشتریان فروشگاه را به نظم و انضباط بیشتر تشویق کند؛ زیرا خود ما هم در مکان هایی که دوربین مداربسته در آن وجود دارد، با احتیاط تر و موجه تر رفتار می کنیم و نگران بازخورد رفتار خودمان در برابر کسی که بر تصاویر دوربین نظارت می کند، هستیم. سیستم های نظارتی مانند دوربین مدار بسته مخصوص طلافروشی، افراد را ترغیب می کنند تا مراقب، متوجه و مودب تر باشند.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای طلافروشی را دارید، برای مشاوره و کسب اطلاعات در مورد برندها، مدل ها، کاربردها و امکانات بهترین دوربین مدار بسته طلافروشی با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس بگیرید تا شما را درباره خرید دوربین مداربسته مورد نظرتان راهنمایی کنند.

ویژگی های دوربین مداربسته برای طلافروشی

  • تشخیص و تعیین خط مجاز (تشخیص عبور فرد از مرز فرضی از پیش تعریف شده)
  • تعیین ورودی فروشگاه
  • تمرکز دوربین مداربسته طلافروشی بر عبور و مرور افراد از سمت ورودی و خروجی
  • تعیین خروجی فروشگاه و تاکید بر آن
  • وضوح تصویر بسیار بالا
  • امکان زوم تصاویر با کیفیت
  • توجه به ظرفیت حافظه داخلی و خارجی دوربین مداربسته برای طلافروشی
  • در نظر گرفتن ضد ضربه بودن و ضد آب بودن دوربین مدار بسته جواهرفروشی برای شرایط خاص و حوادث

از جمله ویژگی هایی هستند که در خرید دوربین مداربسته طلافروشی، باید در نظر گرفته شود تا بهترین دوربین مدار بسته طلافروشی را با توجه به قیمت دوربین مدار بسته طلافروشی و نیاز های خود، خریداری کنید.

دوربین مناسب برای طلافروشی

محافظت از فروشگاه طلافروشی در برابر مجرمان

از آنجایی که طلا و سنگ های قیمتی، ارزی ثابت و نوعی از سرمایه گذاری برای افراد در هر کشوری هستند، مجرمان در همه سطوح، قصد سرقت از جواهرفروشی ها را دارند؛ به همین دلیل است که حراست و نگهبانی از جواهرفروشی ها، بسیار حائز اهمیت است و برای این منظور، باید از تمام ابزارهای فنی ممکن استفاده کرد تا امنیت فروشگاه زیورآلات و جواهرفروشی، تامین شود.

امروزه یکی از موثرترین روش های محافظت در برابر چنین مشکلاتی، نظارت تصویری و دوربین مدار بسته مناسب طلافروشی می باشد. با کمک دوربین مداربسته طلافروشی، نه تنها می توانید لحظه دزدی یا حمله مسلحانه و یا شکستن درب، شیشه و به سرقت بردن جواهرات را ضبط و ثبت کنید و یا تصویر سارق را به عنوان یک مجرم در مدرکی برای پلیس ارائه دهید؛ بلکه حتی می توانید از خود جرم و سرقت نیز جلوگیری کنید.

برای اینکه سیستم نظارت تصویری دوربین برای طلافروشی به یک ابزار امنیتی موثر تبدیل شود، بهترین دوربین مدار بسته طلافروشی باید در اتاق فروش و همچنین در نزدیکی ورودی فروشگاه جواهر آلات و گاوصندوق، نصب شود. چنین شبکه نظارتی گسترده ای از دوربین مداربسته جواهرفروشی، راه حل برطرف کردن طیف وسیعی از مسائل و مشکلاتی که طلا فروشان با آن درگیر هستند را ارائه می کند.

  1. زاویه دید دوربین مدار بسته طلافروشی را با توجه به نیاز فضای خود چک کنید.
  2. همیشه به کیفیت و وضوح تصویر دوربین مداربسته و میزان مگاپیکسل آن دقت کنید.
  3. قابلیت نصب هارد را بررسی کنید.
  4. سنسور حرکت و صدا را بررسی کنید.
  5. قابلیت ضبط صدا را در دوربین مدار بسته طلافروشی مد نظر قرار دهید.
  6. آسان بودن نصب و تنظیم دوربین مداربسته برای طلافروشی را چک کنید.
  7. ضد آب و ضد ضربه بودن دوربین مدار بسته را در نظر بگیرید.
  8. آیا دوربین مداربسته طلافروشی ویژگی دید در شب دارد؟
  9. لوازم جانبی همراه دوربین مدار بسته طلافروشی را بررسی کنید.
  10. بررسی کنید که آیا دوربین مداربسته سیمی یا بی سیم می خواهید.
  11. گارانتی دوربین مداربسته را بررسی کنید.
  12. قیمت دوربین مدار بسته طلافروشی مناسب خود را بیابید.

این نکات، مهم ترین و اولیه ترین موارد در خرید دوربین مداربسته طلافروشی برای افراد می باشد که برای کسانی که اطلاعات زیادی در مورد دوربین ها ندارند، می تواند بسیار راه گشا باشد. نکته مهم دیگر، توجه به اصل بودن دوربین می باشد؛ زیرا با وجود برندهای تقلبی و متفرقه موجود در بازار، امکان خرید دوربین مداربسته جواهرفروشی فیک وجود دارد؛ بنابراین با تهیه دوربینمورد نظر خود از فروشگاه معتبری مانند دوربین مارکت می توانید از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید. بدین منظور می توانید به آسانی با ما تماس بگیرید و علاوه بر مشاوره، خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود را انجام دهید.

گاه افراد از بالا بودن قیمت دوربین مدار بسته طلافروشی، شکایت دارند و آن را مانعی برای نصب و خرید دوربین مداربسته طلافروشی می دانند؛ اما باید دقت داشته باشید که مزایایی که دوربین مدار بسته برای طلافروشی می دهد، بسیار با ارزش تر از هزینه ای است که برای آن پرداخت می کنید. دوربین مداربسته مناسب طلافروشی، می تواند حافظ جان و مال شما باشد و شما را از اتفاقات بد آینده، در امان نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *