بلاگ

دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن

قیمت دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن

دستگاه کنترل تردد هایک ویژن مدل DS-K1T671TM-3XF

شرکت هایک ویژن یکی از تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری می باشد که فعالیت خود را از سال 2001 در شهر هانگژو کشور چین آغاز کرده است . این شرکت با توجه به نیازهای موجود در جهان یکی از پیشگامان در این صنعت می باشد که توانسته است محصولات متنوعی را تولید و روانه ی بازار های جهانی کند . از دیرباز بحث امنیت ، نظارت و کنترل تردد یکی از دغدغه های اصلی شرکت ها و سازمان ها بوده است که هایک ویژن توانسته است در همه ی این مسائل محصولاتی را تولید کند .

در گذشته شرکت ها و سازمان ها برای ثبت تردد پرسنل و کارکنان خود از نیروی انسانی استفاده می کردند که همین امر سبب می شد که مشکلات متعددی از جمله تلف شدن زمان ، خطای انسانی در ثبت و … را ایجاد می کرد . با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت های زیادی اقدام به تولید دستگاه های کنترل کردند که این مشکلات برطرف شود .

دستگاه کنترل تردد هایک ویژن مدل DS-K1T671TM-3XF یکی از محصولات جذاب این شرکت است که علاوه بر تمامی کارهایی که دستگاه های حضور غیاب های موجود در بازار انجام می دهند ، ویژگی های زیادی دارد که در ادامه این مقاله به آنها می پردازیم .

دستگاه کنترل تردد هایک ویژن از نظر طراحی

دستگاه کنترل تردد هایک ویژن به شکل مستطیل است که گوشه های این دستگاه منحنی می باشد .بالای این دستگاه یک سنسور وانادیوم اکسید است که برای کنترل درجه حرارت فرد می باشد . این محصول دارای یک LCD تاچ هفت اینچی می باشد و در قسمت بالای این صفحه نمایش هفت اینچی دو دوربین با کیفیت 2 مگاپیکسل قرار دارد که وظیفه شناسایی چهره افراد را بر عهده دارد و در پایین این صفحه ی نمایش ریدر کارت های پرسنل قرار دارد.

با توجه به جنس بدنه ی عالی و کیفیت ساخت مطلوبی که این دستگاه دارد مورد استقبال فراروانی قرار گرفت .

دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن

ویژگی های دستگاه کنترل تردد DS-K1T671TM-3XF

  •          مجهز به دو عدد دوربین جهت شناسایی افراد

این ویژگی در اکثر دستگاه های کنترل ترددی که قابلیت تشخیص چهره را داشته باشند وجود دارد اما این دستگاه با بهره مندی از سیستم پردازش قوی که دارد در کمتر از 0.2 ثانیه از فاصله ی حداکثر 2 متری شخص را شناسایی کرده و در صورتی که از قبل در سیستم تعریف شده باشد اجازه ورود به شخص داده میشود

  •          مجهز به سنسور وانادیوم اکسید

با توجه به شیوع ویروس کرونا این دستگاه با کمک سنسور وانادیوم اکسیدی که دارد کمک میکند که دمای بدن فرد را اندازه گیری کرده و در صورتی که فرد از درجه حرارت طبیعی بالا تر باشد اجازه ورود به آن شخص داده نشود.

  •          امکان تعریف کردن اجازه ورود به افراد دارای ماسک

در کنار ویژگی جذاب اندازه گیری حرارت بدن شخص این دستگاه این امکان را دارد که تعریف کنید افرادی که ماسک دارند اجازه ی ورود دارند و در صورتی که پرسنلی از ماسک استفاده نکره باشد اجازه ی ورود به شرکت یا سازمان را نداشته باشد .

دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن

 

  •          استفاده از فناوری anti-spoofing

این فناوری به این صورت عمل میکند که اگر پرسنلی بخواهد با عکس همکار خود وارد مجموعه شود و یا اینکه حضور همکار خود را ثبت کند دستگاه متوجه شده و اجازه ورود به شخص را نمی دهد .

  •          امکان تعریف 50000 چهره

این دستگاه بر خلاف دستگاه های دیگر کنترل تردد که قابلیت تعریف تعداد محدودی از پرسنل هستند می تواند تا 50000 پرسنل در آن تعریف کرد

  •          امکان ذخیره 100000 تردد

 این دستگاه امکان ذخیره 100000 تردد را بدون نیاز به تخلیه در حافظه خود دارد

  •          دارای فضای ابری برای مشاهده تردد

اگر شما مدیر یا مسئول یک شرکت یا سازمانی هستید به راحتی با استفاده از دستکاه کنترل تردد هایک ویژن، با توجه به اینکه این دستگاه تمامی تردد ها را در یک فضای ابری نیز ذخیره سازی میکند میتوانید از ساعت های ورود و خروج پرسنل مطلع شوید و نیازی نیست که حتما در محل کار خود باشید.

 

  •          دارای استاندارد CE

محصولاتی که دارای استاندارد CE هستند می توانند در تمامی کشور های متحد اروپایی برای فروش به بازار عرضه شوند . محصولاتی که این استاندارد را دارا می باشد به این معنی هستند که مطابق با الزامات اساسی قوانین مربوط به سلامت ، ایمنی و حفاظت از محیط زیست اروپا هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *