نمایش دادن همه 16 نتیجه

دوربین مداربسته داهوا hfw3541tp-zs

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HDW1239T1P-LED

2,100,000 تومان

دوربین داهوا HFW3849T1P-AS-PV

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDW1239TP-A-LED

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته بالت داهوا مدل HFW1509TLMP-A-LED

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته داهوا HDW1500TQP-A

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته داهوا HFW2239SP-SA-LED-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته داهوا HFW3449EP-AS-LED

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1239TP-A-LED

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین وارم لایت

دوربین وارم لایت اینروز ها به یکی از محصولات محبوب در بین تجهیزات امنیتی تبدیل شده است. دوربین وارملایت با ویژگی دید در شب رنگی می تواند به رفع بسیاری از نیاز های شما کمک کند و امنیت محل کار، محل سکونت یا اموال شما را تاحد زیادی افزایش دهد. همچنین یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصول قیمت دوربین وارم لایت می باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته وارم لایترا دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا مزایا و معایب دوربین مداربسته وارم لایت و همچنین ارزش خرید دوربین وارم لایت را مورد ارزیابی قرار دهیم. در ابتدا به بررسی طرز کار دوربین وارم لایت می پردازیم.

دوربین مداربسته وارم لایت چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه به نحو کار دوربین مداربسته وارم لایت بپردازیم بهتر است درباره‌ی ماهیت کلی این دوربین ها بیشتر بدانید. همانطور که از نام دوربین Warm Light پیداست، Light به معنای نور و Warm به معنای گرم میباشد که ترکیب آنها واژه ی نور گرم را می سازد. نور گرم به طیف هایی از نور گفته می شود که چشم انسان قادر به تماشای آنهاست. دوربین وارملایت قادر است تا در طول شب، تصاویر را به صورت رنگی ضبط کند و یک دوربین دید در شب رنگی محسوب می شود.

پیش از خرید دوربین مداربسته وارم لایت بهتر است به طور دقیق تر بدانید که در اطراف دوربین لامپ هایی قرار گرفته است که دوربین مدار بسته وارم لایت در طول شب با کمک این لامپ ها و نور های مرئی اطرافش، تصاویر را به صورت رنگی دریافت کند و در نهایت تصاویری رنگی و باکیفیت را به کاربر ارائه دهد. این نسل از دوربین ها با کمک تکنولوژی وارم لایت با LED های نور گرم که دارای نور های طبیعی می باشند، تصاویر را ثبت می کنند.

در زمان شب، LED های دوربین وارم لایت نور مورد نیاز دوربین را برای سنسور ها تهیه می کنند تا در نهایت تصاویر به صورت رنگی ثبت شوند. بنابراین کاربرد اصلی دوربین مداربسته وارم لایت در طول مدت شب است و وجه تمایز آن با سایر دوربین های معمولی در طول شب مشاهده می شود.

چه کسانی باید برای خرید دوربین وارم لایت اقدام کنند؟

معمولا مکان هایی که نیاز به نظارت دارند بهتر است از دوربین وارم لایت یا انواع دیگر دوربین ها که ویژگی ثبت تصاویر رنگی در طول مدت شب را دارند، استفاده کنند. نظارتگر ها برای اینکه نگهبانی همیشه بیدار داشته باشند می توانند برای خرید دوربین وارم لایت اقدام کنند. از دوربین وارم لایت و انواع دیگر دوربین مداربسته دید در شب که به صورت رنگی تصاویر را ثبت می کنند، معمولا در حیاط های پشتی، فروشگاه ها، شرکت های بزرگ، هتل ها، جاده ها و… استفاده می شود.

همچنین برای خرید دوربین وارم لایت این مورد را نیز در نظر داشته باشید که هدف بسیاری از افراد برای تهیه ی تجهیزات امنیتی، ثبت تصاویر در طول مدت شب می باشد. برای این افراد تهیه ی این دوربین به دلیل مناسب بودن قیمت دوربین وارم لایت می تواند گزینه ی مناسبی باشد؛ چرا که با توجه به مناسب بودن قیمت دوربین مداربسته وارم لایتمی توانید به راحتی در اولین فرصت برای خرید دوربین مداربسته وارم لایت اقدام کنید. اگر شما نیز دوربین خود را با هدف نظارت تهیه می کنید و به دنبال محصولی با قیمت مناسب می گردید، خرید دوربین وارم لایت گزینه ای مناسب برای شماست.

مزایا و معایب دوربین وارملایت

همانطور که بالاتر به این موضوع اشاره کردیم اطراف دوربین وارملایت لامپ هایی قرار داده شده است تا دوربین با کمک نور های مرئی اطرافش بتواند در طول مدت شب تصاویر را به صورت رنگی ضبط کند؛ اما این نقطه قوت می تواند نقطه ضعف دوربین دید در شب رنگی وارم لایت نیز محسوب شود. ممکن است مصرف کننده تمایلی نداشته باشد که دوربین مداربسته ای که روی دیوار نصب کرده است با لامپ های اطرافش توجه عموم را به خود جلب کند.

ممکن است در حین وقوع حادثه ای مانند سرقت ممکن است این ویژگی دوربین وارم لایت باعث شود تا سارق زودتر متوجه وجود تجهیزات امنیتی شود و برای شکستن و از بین بردن دوربین وارم لایت اقدام کند. همچنین دوربین مداربسته وارم لایت ممکن است برای مکان های سر بسته ای مانند اتاق ها، مناسب نباشد.

اما از طرفی برای خرید دوربین وارم لایت این نکته را نیز در نظر بگیرید که اگر دوربین وارملایت در محل درستی نصب شود، می تواند در طول شب تصاویر را به صورت رنگی ثبت کند و اگر سرقتی در طول شب رخ دهد، با کمک تصویر رنگی ثبت شود توسط دوربین Warm Light تشخیص چهره‌ی سارق کاری بسیار آسان تر خواهد بود. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که مهم ترین نکته درباره ی دوربین وارم لایت، محل نصب آن می باشد. البته عیب این دوربین در دوربین های نسل جدیدتر که فناوری استارلایت را دارند حل شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه مربوط به دوربین استارلایت را ببینید.

بررسی قیمت دوربین وارم لایت

در ابتدای متن به موضوع مناسب بودن قیمت دوربین وارم لایت اشاره کردیم و مزایا و معایب دوربین Warm Light را نیز مورد بررسی قرار دادیم. طبیعتا قابلیت اصلی دوربین وارم لایت یعنی ثبت تصاویر به صورت رنگی در طول مدت شب، روی قیمت دوربین مداربسته وارم لایت تاثیرگذار است و باعث می شود که قیمت دوربین وارم لایت نسبت به سایر دوربین های دید در شب معمولی بیشتر باشد اما با توجه به امکانات و کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

برای یک خرید دوربین مدار بسته وارم لایت هوشمندانه بهتر است در ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و اگر دوربین دید در شب وارم لایتنیاز شما را برطرف می کند سپس به بررسی قیمت دوربین مدار بسته وارم لایت بپردازید که آیا خرید دوربین مداربسته وارم لایت و قیمت دوربین وارم لایت برای شما مقرون به صرفه است یا خیر؟ و در نهایت برای خرید دوربین وارم لایت اقدام کنید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، دوربین مارکت آماده است تا بهترین محصولات امنیتی را با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه دهد. همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید.