نمایش 1–30 از 44 نتیجه

دوربین مداربسته داهوا hfw3541tp-zs

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین تحت شبکه داهوا IPC-HDW2431TM-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HDW1239T1P-LED

2,100,000 تومان

دوربین داهوا HDW1431T1P-A

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HFW5241E-Z5E

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW1230EP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW2431EP-S

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW2831EP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDW1530TP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2230SP-S

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2431TP-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2831SP-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2831TP-ZS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل IPC-HDW4431EM-AS

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDBW2431RP-ZAS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDBW2531EP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HFW1431SP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HFW1830SP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HDW2531T-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا مدل IP T1B20P-L

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا مدل IPC-B1B20P-L

برای قیمت تماس بگیرید

معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا را با نام های دوربین شبکه ای، وب کم و دوربین پروتکل شناخته می شود. دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا بر خلاف دوربین مداربسته آنالوگ قدیمی مزایای بیشتری دارد و کاربردی تر است. دوربین مارکت به عنوان نمایندگی دوربین آی پی داهوا مفتخر است بهترین قیمت دوربین آی پی داهوا را با گارانتی 24 ماهه عرضه کند. برای آشنایی با نحوه کار دوربین مدار بسته تحت شبکه Dahua و قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا و خرید آن با ما همراه باشید.

ویژگی های دوربین مداربسته آی پی Dahua

بهترین راه برای شناخت نحوه کار دوربین مدار بسته ip داهوا این است که آن را با دوربین های آنالوگ مقایسه کنیم. نه از نظر قیمت دوربین آی پی داهوا بلکه از نظر کیفیت و ویژگی های آن. دوربین مداربسته IP بسیار متفاوت از دوربین آنالوگ داهوا کار می کند و این دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته آی پی با اتصال به آدرس آی پی کار می کند که کاملا برعکس دوربین آنالوگ است. در واقع دوربین مداربسته IP داهوا تشابه زیادی به دستگاه هایی که نیاز به اتصال شبکه از طریق کامپیوتر یا دستگاه های متصل به اینترنت، دارد.

دوربین آی پی داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا طوری طراحی شده که از کارت SD برای ذخیره اطلاعات و ویدئو ها استفاده می کند که به راحتی انجام می شود. خرید دوربین تحت شبکه Dahua کمک بسیاری به حفظ امنیت میکند. یکی از مزایایی که خرید دوربین آی پی داهوا دارد، نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا به هر تعداد که می خواهید در یک مکان است.

نصب دوربین مداربسته آی پی داهوا بیش از یک عدد نیاز به NVR دارد که دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و تا حدودی مشابه DVR است و اطلاعات را ذخیر می کند و می توان برای دسترسی به اطلاعات یک نقطه را انتخاب کرد تا قابل مشاهده باشد مانند رایانه یا تلفن همراه. دوربین مداربسته IP داهوا به دو نوع بی سیم و سیمی تقسیم می شود. که هر یک در اتصال متفاوت اند اما معمولا نوع بی سیم بیشتر خریداری می شود زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند.

بررسی قیمت دوربین مدار بسته IP داهوا

قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا نسبت به دوربین های این برند که از تکنولوژی قدیمی آنالوگ استفاده میکنند کمی گران تر است. اما قیمت دوربین تحت شبکه (ip) داهوا نسبت به محصول مشابه در برند های دیگر با وجود کیفیت بالا به صرف تر است. پس اگر قصد خرید دوربین آی پی داهوا را دارید، انتخاب مناسبی خواهد بود البته اگر خرید شما از نمایندگی فروش دوربین مداربسته تحت شبکه Dahua صورت پذیرد.

علت گران بودن قیمت دوربین تحت شبکه داهوا وود اتصالی داخلی است که به صورت مستقل آن را به شبکه های کامپیوتری متصل می کند. درواقع دوربین تحت شبکه داهوا درون خود نوعی سیستم دارد که مانند رایانه عمل می کند و این اتصالات به آن مربوط است. افزایش قیمت دوربین آی پی داهوا برگرفته از این سیستم است.

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

مزایای خرید دوربین آی پی داهوا

بهتر است برای خرید دوربین مدار بسته IP داهوا با مزایای آن آشنا شوید و با مقایسه آن با قیمت دوربین IP داهوا تصمیم گیری کنید. در ادامه مزایای این دوربین را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • انتقال برق برای ارسال تصاویر نیز از طریق کابل POE انجام می شود.
  • همچنین دستورالعمل‌ های WPA یا WPA2, TKIP یا AES باعث شده که امنیت تصاویر فراهم شود.
  • وضوح تصویر چهار برابری دوربین آی پی داهوا نسبت به آنالوگ مزیت شناخته شده دوربین تحت شبکه داهوا است.
  • از دیگر مزایای دوربین های مدار بسته آی پی داهوا، خصوصا در مصارف خانگی این است که میتوان تصاویر آن را از گوشی موبایل تماشا کرد.
  • دوربین IP داهوا برای انتقال تصویر به کابل‌ کشی زیادی نیاز ندارند و اطلاعات را از طریق شبکه اینترنت جابجا می‌کند.
  • دوربین تحت شبکه داهوا این قابلیت را دارد تا صدای دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند و می توان از این طریق مکالمه دو طرفه داشت.
  • استفاده از شبکه ‌های اینترنتی از وای‌ فای و شبکه‌های موبایل از ویژگی های مهم دوربین تحت شبکه است.
  • هوش مصنوعی یکی از قابلیت های نوین در عرصه دوربین مداربسته است که در دوربین تحت شبکه نیز بکار رفته است که باعث شناسایی بهتر سوژه ها می شود.
  • امکان ارائه فضای ابری ذخیره سازی نیز در برخی از دوربین IP داهوا وجود دارد. بجای استفاده از NVR ها میتوان با محدودیت فضای کمتر تصاویر بیشتری را برای مدت طولانی تر ذخیره نگه داشت و داده ها و تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته Dahua در فضای امن تری انتقال میابند.

دوربین تحت شبکه داهوا

کاربرد خرید دوربین تحت شبکه Dahua

در صورتی که قیمت دوربین آی پی داهوا برای شما مهم نیست پیشنهاد می شود که به خرید دوربین تحت شبکه (ای پی) داهوا بپردازید اما اگر می خواهید هزینه کمتری کنید از سیستم های دیگر استفاده کنید. البته همانگونه که گفته شد خرید از نمایندگی دوربین آی پی Dahua علاوه بر اینکه قیمت را تضمین میکند از نظر تحقق خدامات پس از فروش نیز خیال شما را راحت خواهد کرد.  خرید دوربین مدار بسته IP داهوا ، عموما برای مکان هایی که نیاز به جزئیات زیاد دارند، توصیه می شود زیرا حداقل رزولوشن دوربین مدار بسته IP داهوا، باید 1024 در 1280 پیکسل باشد.

دوربین مدار بسته آی پی داهوا اما امروز تکنولوژی غالب در دوربین های مداربسته هستند. ابتدا خرید دوربین تحت شبکه Dahua برای مصارف شغلی به علت وضوح تصویر و موارد دیگر همه گیر شدد، اما پس از آن برای کاربرد خانگی نیز مورد استفاده قرار گرفتند. برای خرید دوربین آی پی داهوا با توجه به اطلاعات گفته شده و اطلاع از قیمت دوربین تحت شبکه داهوا و یا دیگر محصولات این کمپانی مانند دوربین داهوا ، می توانید به قسمت بالا مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس باشید.

انواع دوربین مداربسته آی پی Dahua

عنوان دوربین مدار بسته آی پی Dahua در واقع تنها پروتکل ضبط و انتقال داده این دوربین را معرفی میکند. مزایایی هم که نام برده شد مربوط به این پرتوکل ضبط یعنی تحت شبکه بودن هستند. اما دوربین تحت شبکه داهوا انواع متفاوت با ویژگی های منحصر دارد که مربوط به کاربرد آنها میباشد. از انواع دوربین های مدار بسته تحت شبکه داهوا میتوان دوربین دام، اسپید دام و بولت را نام برد. دوربین دارم دوربین گردانی است به علت شکل گنبدی شکل به دوربین دام معروف شده است.

دوربین مداربسته ip Dahua از نوع اسپید دام نیز از همان نوع دام و برای فضای بیرونی است که قابلیت چرخش و زوم را فراهم می آورد. دوربین آی پی Dahua از نوع بالت نیز مقاوم در شرایط آب و هوایی، رطوبت و گرد و غبار است که در محیط های بیرونی استفاده میشود. برای مشاوره خرید دوربین مدار بسته ip داهوا از هر یک از این انواع میتوانید با دوربین مارکت در تماس باشید.

مجموعه دوربین مارکت انواع مختلفی از دوربین های امنیتی با فناوری تحت شبکه را به فروش می رساند که از جمله آنها می توان به برند معتبر داهوا و نیز دوربین تحت شبکه هایک ویژن اشاره کرد که در کنار هم به عنوان دو برند بزرگ و پرفروش در سطح جهان شناخته می شوند.