نمایش دادن همه 8 نتیجه

دستگاه آنالوگ XVR داهوا

دستگاه آنالوگ داهوا به منظور ضبط ویدئوهای ارسالی از سوی دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا و در نهایت پس از تبدیل نصاویر به دیجیتال، ثبت تصاویر بر روی هارد انجام می شود. با ما همراه باشید تار در رابطه با خرید دستگاه آنالوگ داهوا و آشنایی با قیمت XVR داهوا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. DVR داهوا با دستگاه تحت شبکه داهوا کاملا متفاوت است و در صفحه اصلی داهوا در رابطه با همه سیستم های برند داهوا بحث شده است.

معرفی دستگاه انالوگ داهوا

دستگاه آنالوگ داهوا به عنوان حافظه از هارد دیسک ها استفاده می کند و با توجه به تعداد کانال ها و حجم داده های دریافتی از دوربین مداربسته می تواند از یک یا چند هارد دیسک پشتیبانی کند. همچنین دی وی آر داهوا قابلیت تکرار یا بازپخش آن ها را دارد که میتواند همزمان انتقال تصویر را بر بستر شبکه و اینترنت انجام دهد. دستگاه آنالوگ داهوا به انواع مختلفی تقسیم می شود. دستگاه آنالوگ داهوا Standalone یکی از انواع دی وی آر است که مستقل عمل می کند و در هنگام نصب نیاز به دستگاه دیگری ندارد. نوع دیگر دستگاه آنالوگ داهواPC-based  است که به نوعی کارت ضبط و پخش pci  پوشش می‌دهد که بر روی رایانه نصب می شود و می توان توسط این XVR داهوا تصاویر را بر روی هارد رایانه ضبط کرد

 برای خرید DVR داهواباید با قابلیت های آن آشنا باشید. قابلیت‌های دستگاه آنالوگ داهوا به طور مختصر در قسمت بالا ذکر شد اما ما میخواهیم شما را به صورت جزئی تر با این قابلیت ها آشنا کنیم در دی وی آر داهوا رزولیشن تصاویر نسبتاً خوب است و کیفیت آن ها حداقل دیگه ۱می باشد.

ویژگی های دستگاه XVR داهوا

برای دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته داهوا زمان و تاریخ خاصی مدنظر نیست و در هر شرایطی قابل دسترسی می باشند. برای گرفتن بکاپ از کپی از تصاویر دوربین مدار بسته به هیچ وجه کیفیت کاهش پیدا نمی کند. در زمانی که قصد خرید دو دستگاه آنالوگ را داشتید باید بدانید که ظرفیت هارد دیسک ۱گیگ و بالاتر از آن می باشد که تحت پشتیبانی دستگاه آنالوگ داهوا است. همچنین دستگاه آنالوگ داهوا می ‌توانند قابلیت تشخیص تشخیص حرکت داشته باشد. DVR داهوا پورت های ورودی و خروجی مختلفی دارد مثلاً یکی از پورت ها مخصوص اتصال به مانیتور است است یا دیگری برای اتصال صدا استفاده می شود. نوع دیگری از فورت مخصوص اتصال موس کیبورد و فلش مموری است. پرتال آلارمنیز برای وصل کردن آژیر استفاده میشود که به صورت اختیاری انجام می‌شود.  XVR داهوا نیز مانند دوربین مداربسته شامل سه سری LITE  ، PRO ، ULTRA است و برخی از این دستگاه ها مصرف عمومی دارند. یعنی می توان در شرکت ها، فروشگاه ها، مغازه ها و … نصب کرد. برای خرید xvr داهوا باید اطلاعات کافی داشته باشید. از آنجایی که قیمت dvr داهوا از معیار هار خریداران است می توانید به مراجعه به قسمت بالا قیمت دستگاه آنالوگ داهوا را که می خواهید دریافت نمایید.

خرید دستگاه آنالوگ داهوا

آشنایی کامل با یک وسیله به راحتی افراد را آماده خرید آن می کند. برای خرید دی وی آر داهوا می توانید به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید اما شاید اطلاعاتی را در اختیارتان نگذارند و تنها یک کالا را به شما بفروشند. امروزه خرید اینترنتی به مراتب بهتر از خرید حضوری شده و هم به لحاظ زمان و هم به لحاظ قیمت مناسب تر است. دوربین مارکت فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و دستگاه آنالوگ است. قیمت دستگاه آنالوگ داهوا در دوربین مارکت همراه با تخفیف های مختلف و قابل خرید برای مشتریان ثبت شده است. برای خرید دی وی آر داهوا یا دیگر سیستم های امنیتی می توانید با مشاوران دوربین مارکت در تماس باشید.