بلاگ

دوربین مدار بسته کوچک

دوربین جاسوسی

دوربین کوچک، یکی از انواع جذاب دوربین های امنیتی می باشد که به دلیل شکل ظاهری کوچکی که دارد، در بسیاری از کاربردها به عنوان یک دوربین نامحسوس به کار برده می شود. این دوربین های کوچک دیگر تنها کاربرد امنیتی نداشته و اهداف دیگری را از فیلم برداری نامحسوس دنبال می کنند. در مقاله انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری می توانید درباره طراحی های مختلف این دوربین ها بخوانید.

با پیشرفت تکنولوژی های دوربین، همان طور که اشاره کردیم مدل های جذابی از این تجهیزات در دسترس عموم قرار گرفتند؛ یکی از جدید ترین و به روز ترین مدل های دوربین مدار بسته، دوربین مداربسته هایی هستند که بسیار کوچک می باشند و مشاهده ی آنها بدون اطلاع قبلی از محل نصب آن ها امکان پذیر نیست و شما می توانید در محیط هایی که می خواهید قابل رویت نباشد از این مدل دوربین ها استفاده نمایید.

شایان به ذکر است که دوربین مدار بسته مخفی تحت شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و در این شرایط باید مجوز از مراجع قضایی گرفته شود. اگر قصد خرید دوربین کوچک را دارید، آشنایی با این دوربین ها و انواع دوربین مدار بسته کوچک را در ادامه این مطلب دنبال کنید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

خرید دوربین مخفی

دوربین کوچک مدار بسته

دوربین کوچک یا جاسوسی چیست؟

دوربین کوچک یا دوربین جاسوسی، نوعی از دوربین های امنیتی می باشد که مانند دیگر دوربین ها عملکرد تصویربرداری و نظارت بر محیط را ارائه می کند؛ اما به دلیل ظاهر کوچک و غیر قابل تشخیصی که دارند، در مواردی که نیاز به یک دوربین مدار بسته ریز می باشد، مورد استفاده قرار می گیرند.

این دوربین ها یک ابزار نظارتی هستند که گاهی می توانند ناقض حریم خصوصی افراد باشند. این دوربین ها گاهی به عنوان یک دستگاه مجزا ساخته شده و گاهی در داخل شیء دیگری طراحی می شوند.

اصطلاح دوربین کوچک مخفی، زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که افراد حاضر در فضا از وجود دوربین امنیتی و ضبط تصاویر محیط مطلع نیستند که مشخصا از نظر قانونی توجهات خاصی نیاز دارد. ولی برخی از انواع این دوربین ها مانند دوربین لامپی، علاوه بر اینکه یک دوربین مداربسته کوچک هستند، اما می توان به صورت قانونی از این دوربین ها برای تامین امنیت فضا و نیز نظارت بر محیط استفاده کرد.

قیمت دوربین مخفی کوچک

قیمت دوربین مخفی کوچک، دغدغه بزرگی برای افرادی است که قصد خرید دوربین مخفی را دارند. این دوربین ها معمولا قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای دارند که این مساله در کنار پنهان بودن این دوربین ها، یکی از دلایل محبوبیت زیاد این دوربین های در میان بسیاری از کاربران می باشد.

عوامل زیادی در تعیین این قیمت ها موثر هستند که از میان آنها می توان به برند دوربین کوچک مدار بسته، اصل بودن برند و فروشگاه محل خرید این دوربین ها اشاره کرد. دوربین لامپی یکی از مدل های دوربین مداربسته کوچک است که قیمت بسیار مناسب و نیز ظاهر جذاب و کیفیت بالایی دارد. بدون در نظر گرفتن قیمت در انتخاب انواع دوربین کوچک، کیفیت دوربین را مد نظر قرار دهید و بهترین گزینه را برای نظارت و تصویربرداری برگزینید. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین مخفی با ما در دوربین مارکت در ارتباط باشید.

انواع دوربین مدار بسته کوچک

انواع دوربین مدار بسته کوچک بر اساس شکل ظاهری و نیز اندازه های متفاوتی که دارند، دسته بندی می شود. با توجه به استقبال مردم از دوربین مدار بسته کوچک مخفی، شرکت های سازنده، مدل های مختلفی از این دوربین مدار بسته را نیز تولید کرده اند که میت وان به مدل های:

  • دوربین مدار بسته خودکاری(که شبیه به خودکار های معمولی است که انتهای آن لنزی برای تصویر برداری تعبیه شده است.)
  • دوربین مدار بسته ساعت رو میزی دیجیتال (که هم کار ساعت را برای شما انجام می دهد و هم فیلم برداری می کند.)

دوربین مدار بسته لامپی (همانند لامپ های نسل جدید LED  می باشد که این امکان را به شما می دهد که از طریق تلفن همراه هوشمندتان اقدام به روشن و خاموش کردن چراغ های تعبیه شده بر روی آن نمایید.)

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته کوچک دارید ویا در راه اندازی آن با مشکل مواجه شده اید میتوانید با مجموعه ی دوربین مارکت تماس حاصل بفرمایید .تلفن تماس :02191015108

یکی دیگر از این دوربین ها که رایج تر از مدل های دیگر می باشد، دوربین مدار بسته فلتی مخفی یا بند انگشتی می باشد که شامل دو قسمت  بورد الکترونیکی و لنز می باشد و شما می توانید از آن در هر مکانی نیز استفاده نمایید. این مدل از دوربین مدار بسته ها نیازی به دستگاه مرکزی ندارند و بر روی خود هر کدام از مدل هایی که بالا ذکر شد، جایگاه حافظه یMicro SD  تعبیه شده است که شما می توانید با قرار دادن کارت حافظه Micro SD تصاویر را در داخل آن ذخیره کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که دوربین مدار بسته کوچک دارد این است که نیازی به برق ندارند و باتری آن ها می تواند تا چند ساعت نیاز های شما را بر طرف سازد. حال برای شما این سوال پیش می آید که چگونه میتوانید تصاویر ضبط شده دوربین را مشاهده نمایید.

برای حل این مشکل، شرکت های سازنده دوربین مدار بسته کوچک راه کاری اندیشیده اند، شما به دو روش می توانید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید که در روش اول نیاز به اینترنت در محیطی که دوربین را قرار داده اید می باشد و شما ابتدا باید دوربین را به اینترنت متصل نمایید و از آن پس می توانید به صورت آنلاین تصاویر را بر روی تلفن همراه هوشمندتان نیز مشاهده نمایید.

در روش دوم نیازی به اینترنت نیست وشما میبایست در هنگام نیاز به تصاویر ضبط شده انواع دوربین مدار بسته کوچک، کارت حافظه را از دستگاه جدا کرده و با استفاده از رم ریدری که همراه با این دوربین ها تقدیم شما می گردد، تصاویر را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود مشاهده نمایید. این دوربین ها هم چنین می توانند به ابزارهای هوش مصنوعی در دوربین مداربسته نیز متصل شده و قابلیت های بیشتری برای افراد فراهم کنند.

دوربین مدار بسته ریز

دوربین مدار بسته کوچک مخفی

راهنمای خرید دوربین مخفی و قوانین استفاده از آن

خرید دوربین مخفی که با نام دوربین کوچک جاسوسی نیز شناخته می شود، گزینه ای جذاب و هیجان انگیز برای بسیاری از افراد می باشد و طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد. بر اساس قانون اساسی، تصویربرداری از افراد بدون اطلاع ایشان، نقض قانون و تجاوز به حریم خصوصی افراد می باشد؛ در نتیجه بسیاری از مدل های دوربین جاسوسی، به نوعی در دسته دوربین های بدون مجوز قرار می گیرند.

با بررسی مدل های دوربین مدار بسته مخفی که در بالا به آنها اشاره کردیم، می توانید مواردی که منع قانونی ندارند را به عنوان یک دوربین کوچک مدار بسته برای محیط خود تهیه کنید. برای انتخاب دوربین کوچک مخفی، بهتر است برخی از نکات را به عنوان یک راهنما و دستورالعمل در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب کنید.

  • توجه به اورجینال بودن برند دوربین ریز
  • بررسی قوانین استفاده از دوربین
  • مقایسه قیمت دوربین مخفی کوچک در نمایندگی های مختلف
  • خرید از یک فروشگاه معتبر

این نکات می تواند تا حد زیادی شما را به سمت یک خرید موفق هدایت کند. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین مخفی و سفارش دوربین های با شکل لامپی می توانید با ما در دوربین مارکت در ارتباط باشید.

موارد استفاده از دوربین مدار بسته کوچک:

این مدل از دوربین های مدار بسته به دلیل کوچک بودن و قابل مشاهده نبودن، استفاده های بسیاری دارند که از میان آن ها می شود به کاربرد برای نظارت بیشتر و  نامحسوس  به کارمندان شرکت، پرستار کودک، پرستار سالمند و … اشاره نمود. دوربین کوچک را می توان مانند یک لامپ در منزل نصب کرد و بر شرایط فضا بدون اطلاع افراد دیگر نظارت کرد و از این بابت، به شدت در میان مردم مورد توجه می باشد.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته کوچک دارید ویا در راه اندازی آن با مشکل مواجه شده اید میتوانید با مجموعه ی دوربین مارکت تماس حاصل بفرمایید .تلفن تماس :02191015108

انتخاب دوربین کوچک مخفی از دوربین مارکت

مدل های جذاب و متنوع دوربین کوچک مخفی را با مناسب ترین قیمت از دوربین مارکت انتخاب کنید. این مجموعه که سابقه زیادی در فروش دوربین های امنیتی در طرح های مختلف دارد، علاوه بر ارائه دوربین های باکیفیت و اصل، قیمت های مناسبی هم برای این تجهیزات در نظر گرفته است.

شما می توانید با بازدید از سایت این مجموعه، با هر هدف و بودجه ای، دوربین امنیتی مورد نظر خود را براز ارتقاء ایمنی فضای کار و یا زندگی خود انتخاب کنید. با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به شما در این مسیر کمک نمایند.

2 دیدگاه در “دوربین مدار بسته کوچک

  1. احمد خرم‌آبادی‌زاد گفت:

    سلام
    در حال حاضر از دوربین‌های شیائومی برای باغ استفاده میکنم و می‌خواهم یکی دو تا مخفی هم نصب کنم.
    1- نرم‌افزار مورد نیاز، چیست؟
    2- قیمت هر عدد دوربین چقدر است؟
    3- باتری، چگونه شارژ می‌شود؟
    4- آیا باتری قابل تعویض است؟

    1. Shop Manager گفت:

      سلام
      لطفا با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید تا در این زمینه بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *