بلاگ

معرفی برند دوربین مدار بسته

برند دوربین مداربسته

شناخت برند دوربین مداربسته، دغدغه بسیاری از افرادی می باشد که به دنبال تامین امنیت فضاهای زندگی و کار خود با استفاده از بهترین های دوربین امنیتی مداربسته هستند. آن چه که این دوربین ها را به یک پدیده جهانی و راه حلی جامع برای افزایش امنیت تبدیل می کند، هوشمندی و تصویربرداری از محیط برای ایجاد امکان کنترل و نظارت بر محیط است.

موضوع امنیت، بزرگ ترین دغدغه بشر از ابتدا تا به حال بوده است و همین مساله باعث شده است که انسان ها با روش های گوناگونی به دنبال ارتقاء امنیت باشند. دوربین های امنیتی یکی از این روش ها هستند که با استفاده از تکنولوژی و پخش تصاویر زنده و ضبط شده، امنیت را به محیط هدیه می کنند. برندهای دوربین مداربسته زیادی در بازار جهانی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاصی را ارائه می کنند. داهوا، هایک ویژن، هایلوک، شیائومی و … انواع برند دوربین مداربسته هستند که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارند و به گزینه اول بسیاری از افراد برای انتخاب یک دوربین نظارتی تبدیل شده اند.

تمایل به یک خرید بدون دردسر و دقیقا مطابق با نیاز سبب میشود تا به تحقیق در خصوص برند دوربین مداربسته روی آوریم که البته ممکن است کمی دشوار باشد. در این مقاله سعی بر آن داریم در مورد برند دوربین مدار بسته و شرکت های تولید دوربین مدار بسته جهت آشنایی شما کاربران گرامی توضیحاتی ارائه گردد تا بدون نیاز به خواندن ده ها منبع اطلاعات مفیدی درخصوص بهترین برند های دوربین مدار بسته  کسب کنید. برای دریافت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان ما می توانید با دوربین مارکت در تماس باشید.

برند برتر دوربین مداربسته

شناخت انواع برند دوربین مدار بسته

انواع برند دوربین مداربسته را بهتر است برای رسیدن به یک انتخاب موفق بشناسیم تا بهتر بتوانیم درباره این برندها تصمیم گیری کنیم. از زمان تولید دوربین مدار بسته تا به امروز، شرکت های بزرگ، رقابت زیادی را در زمینه تولید دوربین امنیتی مدار بسته آغاز نمودند. گاهی وجود مدل ها و فناوری های متفاوت دوربین های امنیتی و نیز برندهای بسیاری که به تولید این محصولات می پردازند، انتخاب را برای افراد دشوار می کند و گاهی برای شناخت برند برتر دوربین مداربسته دچار سردرگمی می شوند.

با پیشرفت تکنولوژی، دوربین مداربسته هم یکی از فناوری هایی بود که با پیشرفت خود توانست کنترل و کیفیت حفاظت و امنیت را در فضاهای مختلف بالا ببرد. به همین منظور با معرفی برند دوربین مدار بسته در این مطلب با تعدادی از شرکت های تولید کننده آشنا می شویم. برای راهنمایی و دریافت مشاوره انتخاب پرفروش ترین برند دوربین مداربسته، می توانید با کارشناسان دوربین مارکت در ارتباط باشید.

کشورهای سازنده بهترین برند دوربین مداربسته

بهترین برند دوربین مداربسته را می توان متعلق به کشورهای متفاوتی دانست که هر کدام در زمینه تولید تجهیزات امنیتی، حرفی برای گفتن دارند. برند معروف دوربین مدار بسته را شرکت های کره ای و ژاپنی و چینی از سال 2010  وارد بازار نمودند که با توجه به رقابت برای کیفیت برتر، بازار جهانی در تسخیر این شرکت ها قرار گرفت.

با توجه به پیشرفت شرکت ژاپنی سونی در تکنولوژی صوت و تصویر، این شرکت توانست بهترین برند های دوربین مدار بسته را تولید و تکنولوژی آن را به شرکت های دیگر تولید کننده در زمینه دوربین مدار بسته صادر نماید. می توان برند دوربین مدار بسته را به دوربین های داهوا، هایک ویژن، هایلوک و دوربین شیائومی تقسیم بندی نمود. برند های تولیدی شرکت های چینی تا 270 مورد می رسد که در زمره شرکت های زیر مجموعه یا تحت لیسانس قرار می گیرند.

مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره ویژه : 91015108-021

در ادامه، برخی از انواع بهترین مارک دوربین مداربسته را در جهان و نیز ایران مورد بررسی قرار می دهیم. مهم ترین برند دوربین مدار بسته خوب در ایران را می توان به موارد زیر تقسیم بندی نمود.

برند دوربین مداربسته؛ برند دوربین مداربسته هایک ویژن

برند دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از برند های درجه یک محصولات امنیتی و به ویژه دوربین های نظارتی تولید شده در کشور چین می باشد که به علت  کیفیت بالایی که دارد، در محیط های نظامی و بانک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت توانسته در سال 2016 گواهی تولید برتر را کسب نماید.

محصولات برند هایک ویژن، دارای 24 ماه گارانتی می باشد که نشان از کیفیت این محصولات و نیز خدمات پس از فروش معتبر این برند دارد.(البته در صورت خرید از نمایندگی های معتبر و محصولی که دارای هولوگرام شرکتی و کارت گارانتی این خدمات شامل حال خریداران این برند خواهد شد، نه محصولات قاچاق و نامعتبر) لنز و برد استفاده شده در این دوربین های مداربسته محصول شرکت سونی ژاپن می باشد.

برند هایک ویژن در کنار دیگر برند بزرگ چینی یعنی داهوا، در رتبه اول و دوم فروش در بازار جهانی تجهیزات امنیتی قرار دارند و به گزینه اول برای بسیاری از افراد در دنیای امنیت تبدیل شده اند. برند هایک ویژن با بهره گیری از فناوری های روز مانند هوش مصنوعی، محصولاتی با کیفیت بالا و نیز هوشمند و پیشرفته را به کاربران عرضه می کند و به روز ترین تکنولوژی این دوربین ها را به مرحله تولید می رساند.

در ایران نیز به لطف وجود نمایندگی های فعال  برند هایک ویژن به عنوان بهترین مارک دوربین مداربسته ، این دوربین ها به راحتی در درسترس و جز انتخاب های اول شرکت ها و ارگان هایی است که بحث تصویر برداری امنیتی برای آنها یک موضوع جدی است.

معرفی برند دوربین مداربسته؛ برند دوربین مداربسته هایلوک

در ادامه معرفی برند دوربین مداربسته به برند دوربین مدار بسته هایلوک که یکی دیگر از برندهای دوربین مداربسته با کیفیت و مشهور است می رسیم. این برند به عنوان برند دوم هایک ویژن وارد بازار تجهیزات امنیتی گردید و تحت لیسانس این شرکت محصولات خود را تولید و عرضه می نماید، این لایسنس مشخص میکند هایلوک در کیفیت و کارایی با دوربین های هایک ویژن برابری می نماید.

شعار برند هایک ویژن در تولید محصولات برند هایلوک، ارائه دسترسی عمومی به دوربین های امنیتی با تولید دوربین های با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد؛ در واقع این برند با کم کردن برخی از امکانات مانند هوش مصنوعی و کاستن قیمت های این دوربین ها با حفظ کیفیت، برند هایلوک را به عنوان یک برند دوربین مداربسته مقرون به صرفه و اقتصادی به افراد در سراسر جهان ارائه کرد. لنز و برد داخلی این دوربین ها سونی و دارای گارانتی 24 ماهه می باشد.

مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره ویژه : 91015108-021

برندهای دوربین مداربسته

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته؛ برند دوربین مداربسته داهوا

وقتی صحبت از پرفروش ترین برند دوربین مداربسته می شود، نام یک برند چینی مشهور تیتر اصلی گفتگو می باشد. مشاهده می شود. برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های تولید کننده درجه یک چین می باشد. این برند تمام شرایط مشتری و نیاز های آنها را در زمینه دوربین امنیتی مداربسته از لحاظ کیفیت و هزینه بر طرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت نیز توانسته است لیسانس تولید فناوری را دریافت نماید. در برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید.

داهوا را می توان به عنوان نمونه ای از بهترین برند دوربین مداربسته نام برد که توانسته است جایگاه خوبی را در رقابت با سایر انواع برند دوربین مداربسته برای خود کسب کند. اختصاص بخش بزرگی از درآمد این برند به تحقیق و توسعه، باعث تولید و طراحی مدل های پیشرفته و هوشمندی از دوربین های امنیتی شده است.

با بررسی آمار هم متوجه این موضوع خواهیم شد که برند داهوا، پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در سال های اخیر بوده است. مدل های متفاوتی از دوربین های این برند با تکنولوژی های پیشرفته و متنوع مانند دوربین تشخیص حرکت را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره ویژه : 91015108-021

برند برتر دوربین مداربسته؛ دوربین امنیتی آیمو

آیمو برند دیگر چینی است که می توان آن را در دسته برند برتر دوربین مداربسته قرار داد. این برند در واقع خط تولید جدید برند داهوا است که با دوربین های هوشمند خود شناخته می شود. هوش مصنوعی، زیبایی، سبکی و نیز تکنولوژی بیسیم، این دوربین ها را به سرعت به محبوبیت بالایی در سطح جهانی رسانده است. با خرید این دوربین ها می توانید خانه ای امن و هوشمند را تجربه کنید. برای دریافت مشاوره انتخاب این دوربین ها می توانید با مجموعه دوربین مارکت در تماس باشید.

بهترین مارک دوربین مداربسته؛ برند دوربین مداربسته لانگسی 

بهترین مارک دوربین مداربسته، در واقع ترکیبی از کیفیت، جذابیت ظاهری و نیز عملکرد درست در راستای ارتقاء امنیت می باشد. برند مطرح دیگر دوربین مدار بسته، برند لانگسی می باشد که محصول درجه یک چین بوده و از سال 2017 وارد ایران شده است. این برند در دوربین های خود از برد و لنز سونی استفاده می نماید و گارانتی این محصول 18 ماه می باشد. دوربین های این محصول دارای کیفیت و وضوح تصویربالا و قیمت های مناسب می باشد.

انتخاب بهترین برند دوربین های مدار بسته از دوربین مارکت

بهترین برند دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت از دوربین مارکت انتخاب کنید. برند معروف دوربین مدار بسته در ایران را می توان به ترتیب هایک ویژن، داهوا، هایلوک و شیائومی تقسیم بندی نمود.

در کل برند دوربین مداربسته در ایران تولیدات داخلی را نیز در بر می گیرد که این دوربین ها با استفاده از برد و لنز های شرکت های xm ، fulhan و sony اسمبل می گردد و این تولیدات نیز دارای کارایی مناسب و کیفیت های تصویر بالا می باشند. به طور کلی در معرفی برند دوربین مدار بسته خوب می توان گفت کیفیت و کارایی و رقابت در این حوزه به علت حضور مشتری باید به گونه ای باشد که بتواند تمام نیازهای هزینه و کارایی را برای مشتریان برطرف نماید.

در این مقاله سعی بر آن شد تا به صورت اجمالی، گزیده ای از برند معروف دوربین مدار بسته خدمت شما کاربران گرامی توضیح داده شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس حاصل فرمایید. گروه دوربین مارکت با سابقه ای ده ساله در زمینه فروش دوربین مدار بسته و مشاوره طراحی و اجرا با افتخار آماده ارائه خدمات با گارانتی محصولات جهت اطمینان شما مشتریان گرامی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین برند دوربین های مدار بسته با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید تا شما را با معرفی برند دوربین مداربسته مناسب همراهی کنند.

مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره ویژه : 91015108-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *