نمایش 1–30 از 49 نتیجه

اسپیددام هایک ویژن (3)

پکیج هایک ویژن (4)

دستگاه آنالوگ هایک ویژن (8)

دستگاه تحت شبکه هایک ویژن (8)

دوربین آنالوگ هایک ویژن (10)

دوربین تحت شبکه هایک ویژن (18)

دوربين هايک ويژن مدل ds-2ce16d0t-ir

برای قیمت تماس بگیرید

ان وی آر 16 کانال هایک ویژن مدل 7616NI-Q1

برای قیمت تماس بگیرید

ان وی آر 8 کانال هایک ویژن مدل 7108NI-Q1/M

برای قیمت تماس بگیرید

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7616NI-K2

برای قیمت تماس بگیرید

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7616NI-Q2

برای قیمت تماس بگیرید

ان وی آر هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4/16P

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه برند هایک ویژن DS-7208HUHI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه برند هایک ویژن مدل DS-7204HQHI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه برند هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-7604NI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه تحت شبکه هایک ویژن مدلDS-7608NI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه ضبط هایک ویژن مدل DS-7204HUHI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه ضبط هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K1

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه ضبط هایک ویژن مدل DS-7216HUHI-K2

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K2

برای قیمت تماس بگیرید

دستگاه هایک ویژن مدل DS-7232HQHI-K2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CD1023G0-IU

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CD1043G0-I

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CD2143G0-IS

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT1F

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CE76D0T-ITMFS

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2443G0-IW

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T43G0-I8

برای قیمت تماس بگیرید

هایک ویژن، یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت امنیت است؛ در این مقاله، به بررسی دوربین هایک ویژن و معرفی شرکت هایک ویژن می پردازیم. کمپانی  دوربین Hikvision تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری می باشد. این شرکت در نوامبر سال 2001 تاسیس شده و در طول سالیان گذشته، به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است.

برند دوربین مداربسته هایک ویژن، از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم­های امنیتی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می­کند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه، دستگاه­های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… می­باشد. تا به امروز محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش رسیده است.

چیزی که دوربین هایک ویژن را از دیگر برندهای دوربین امنیتی متمایز می کند، سابقه زیاد در زمینه نظارت تصویری، فناوری های نوآورانه و پیشرفته، محصولات با کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و پشتیبانی جامع و نیز تعهد به رضایت و احترام مشتری است. گارانتی دوربین های مدار بسته و دی وی آر هایک ویژن، پارس ارتباط می باشد که تا ۲۴ ماه گارانتی تعویض به شما ارائه می دهد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید دوربین هایک ویژن و مشاهده لیست قیمت دوربین هایک ویژن با ما همراه باشید. هم چنین در ادامه می توانید نکاتی درباره خرید هایک ویژن، ویژگی های این برند، مزایا و انواع دوربین مدار بسته هایک ویژن مطالعه کنید.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

بررسی برند دوربین مداربسته هایک ویژن

برند دوربین مداربسته هایک ویژن از طریق فناوری های پیشرفته ادراک ماشین مانند الگوریتم هایMachine learning ، هوش مصنوعی و کلان داده به صنایع مختلف با تولید انواع دوربین هایک ویژن خدمت می کند و آینده AIoT (تکنولوژی ترکیبی از فناوری های هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء) را رهبری می کند.

از 16 سپتامبر 2016، هایک ویژن دارای ارزش بازار بیش از 20 میلیارد دلار، بیش از 18000 کارمند و 40 شرکت تابعه یا سهامدار در سراسر جهان است. وجود نمایندگی های خرید دوربین هایک ویژن در سراسر جهان و همچنین نمایندگی دوربین هایک ویژن در ایران، نشان دهنده تاثیر جهانی این برند در بازار دوربین مداربسته بوده است؛ اهداف این برند چینی محبوب به شرح زیر است:

  • از طریق فن‌آوری‌های جامع ادراک ماشین و هوش مصنوعی، هدف هایک ویژن، کمک به ارتباط بهتر مردم با دنیای اطراف است.
  • با انبوهی از محصولات هوشمند، دوربین هایک ویژن در تلاش است تا با ارائه اطلاعات جامع به مشتریان و مخاطبان، خواسته های متنوع را شناسایی و به آنها پاسخ دهد.
  • از طریق برنامه‌های کاربردی AIoT نوآورانه، دوربین مداربسته Hikvision تلاش می‌کند تا با ساختن دنیایی هوشمند که راحت‌تر، کارآمدتر و ایمن‌تر است، هر فردی را برای لذت بردن از آینده‌ای بهتر توانمند کند.
  • برند دوربین هایک ویژن، طیف گسترده ای از محصولات امنیتی فیزیکی را ارائه می دهد که امنیت ویدئویی، کنترل دسترسی و سیستم های هشدار را پوشش می دهد. هم چنین هایک ویژن، راه‌حل‌های امنیتی با فناوری هوش مصنوعی را ارئه می دهد تا از کاربران نهایی با برنامه‌ها و امکانات جدید برای مدیریت ایمنی و هوش تجاری پشتیبانی کنند.

در طی چندین سال گذشته، دوربین مداربسته هایک ویژن، دانش و تجربه خود را در رفع نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف تجهیزات امنیتی، با راه حل های حرفه ای و هوشمندانه، از جمله شهر هوشمند، حمل و نقل، تجارت، تدارکات، انرژی و آموزش تعمیق بخشیده است. علاوه بر این، هایک ویژن کسب و کار خود را به خانه های هوشمند، رباتیک، الکترونیک خودرو، ذخیره سازی هوشمند، هشدارهای امنیتی آتش، سنجش مادون قرمز، تشخیص اشعه ایکس و تصویربرداری پزشکی گسترش می دهد تا کانال های جدیدی را برای حفظ روند توسعه طولانی مدت محصولات و خط تولیدهای خود افزون بر دوربین هایک ویژن کشف کند.

دفتر اصلی شرکت دوربین مداربسته Hikvision در چین قرار دارد؛ ولی شعبه های دیگر آن در قسمت های مختلفی از جهان مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دبی در خلیج فارس، هند و چین مستقر هستند. حال در دوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی حوزه دوربین مداربسته در ایران، بهترین دوربین های مداربسته از جمله دوربین هایک ویژن، همراه با مناسب ترین قیمت دوربین هایک ویژن به خریداران عرضه می شود.

واحد تحقیق و توسعه شرکت هایک ویژن هم چنان به روند توسعه فناوری های نوین در حوزه های مختلف ادامه می دهد و با سرمایه گذاری بر روی هوش مصنوعی، فرصت های تازه ای برای خلق محصولات پیشرفته ایجاد می کند.

پیشگامی دوربین هایک ویژن در بازار جهانی

کمپانی دوربین هایک ویژن، پیشگامی خود در بازار جهانی را در طی سال های گذشته اثبات کرده است؛ برند دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های بازاریابی در صنعت امنیت را ایجاد کرده است که شامل 66 شعبه در سراسر جهان از جمله ایران می باشد تا از پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، کاربران و شرکا اطمینان حاصل کند. برند محصولات هایک ویژن، مجموعه متنوعی از نمایندگی دوربین هایک ویژن را که بیش از 150 کشور را پوشش می دهد، ارائه می کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت 8
خدمات پس از فروش و پشتیبانی 8
کیفیت و دوام 9
تنوع محصولات 7
تکنولوژی های به روز 8

 با نگاه به امتیازهای بالایی که کاربران پس از خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به این برند داده اند و هم چنین رتبه یک فروش جهانی محصولات امنیتی، مشخص است که سهم فروش برند هایک ویژن از بازار محصولات امنیتی بسیار بیشتر از سایر برندهای رقیب است و در واقع به همین دلیل، این برند پیشتاز فروش جهانی شناخته می شود.

نکات خرید دوربین هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن

برای خرید دوربین هایک ویژن و البته انتخاب مناسب ترین نوع از این دوربین ها، نیاز است که ویژگی های فنی دوربین، اهداف خود و نیز شرایط محل نصب دوربین را به دقت بررسی کنید تا همه این موارد در انطباق کامل با یکدیگر باشند.

  • دوربین مداربسته هایک ویژن اصل را بخرید: انتخاب درست نمایندگی هایک ویژن در این زمینه تاثیر بسیار زیادی دارد که محصولات اصل این برند را با ضمانت ارائه کند.
  • نیازهای نظارتی خود را بشناسید: محلی که قرار است با دوربین مدار بسته هایک ویژن نظارت شود، سطح جزئیات تصاویر مورد نیاز و احتیاج به ویژگی های خاصی مانند دید در شب یا تشخیص حرکت را بررسی کنید.
  • نوع مناسب دوربین هایک ویژن را انتخاب کنید: از میان فناوری های متفاوت برند هایک ویژن شامل تکنولوژی تحت شبکه، آنالوگ، بی سیم و … بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • با بهترین قیمت دوربین هایک ویژن خرید کنید: با در نظر گرفتن بودجه خود و نیز مقایسه قیمت های فروشگاه های مختلف، می توانید یک خرید اقتصادی از برند هایک ویژن داشته باشید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که فروشگاهی که برای خرید دوربین برند هایک ویژن انتخاب کرده اید، خدمات گارانتی و پشتیبانی را به صورت کامل ارائه می کند.

به طور کلی در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، این نکته را به خاطر داشته باشید که هایک ویژن به ارائه راه حل های پیشرفته برای چالش های امنیتی مختلف در همه شرایط مشهور است و هم چنین در همه محصولات این برند، کیفیت حرف اول را می زند؛ پس هر کدام از انواع دوربین های هایک ویژن را که انتخاب کنید، نیازی نیست که نگران کیفیت دوربین باشید، تنها باید ویژگی های مورد نیاز خود از یک دوربین هایک ویژن را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا از میان صدها مدل و برند دوربین امنیتی دربازار، چرا دوربین های هایک ویژن پیشنهاد بهتری هستند؟

چرا برای خرید دوربین برند هایک ویژن اقدام کنیم؟

خرید دوربین برند هایک ویژن، بهترین انتخاب از میان انواع دوربین های امنیتی است؛ زیرا ویژگی های برجسته و متمایزی نسبت به دیگر برندها ارائه می کند. برخی از دلایلی که شما را به انتخاب دوربین هایک ویژن تشویق می کنند:

  • شهرت، اعتبار و رتبه یک فروش جهانی برند هایک ویژن
  • طراحی و تولید طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی امنیتی
  • تکنولوژی های پیشرفته و نوآوری در ارتقاء امنیت
  • گارانتی و خدمات جامع پس از فروش دوربین Hikvision و دیگر محصولات
  • ارائه رنج متنوعی از قیمت دوربین هایک ویژن
  • بازخورد مثبت و رضایت اکثریت کاربران

به طور کلی،  انتخاب و خرید دوربین هایک ویژن از میان برندهای موجود، تضمین می کند که مصرف کنندگان می توانند از کیفیت یک برند معتبر، فناوری های پیشرفته و قیمت رقابتی و مقرون صرفه بهره ببرند.

همه این ویژگی ها و رعایت احترام به مشتری، خرید دوربین هایک ویژن را به گزینه اول بسیاری از افرادی که به امنیت فضای کار و یا زندگی خود اهمیت می دهند، تبدیل کرده است. ما خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. برای راهنمایی بیشتر در رابطه با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و همچنین مشاهده لیست قیمت دوربین هایک ویژن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین Hikvision

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن نمی توان تعداد محدودی از مزایا را نام برد؛ زیرا همان طور که از میزان محبوبیت این برند در سراسر جهان مشخص است، کیفیت جزء جدایی ناپذیر محصولات هایک ویژن است که به شکل ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات متنوع در تمامی محصولات این برند مشاهده می کنیم. در ادامه، برخی از مزایا و ویژگی های دوربین Hikvision که موجب محبوبیت این برند و آمار بالای خرید دوربین هایک ویژن در میان مخاطبان در سراسر جهان شده است را بر می شمریم:

  • زاویه دید باز در اکثر مدل های دوربین هایک ویژن
  • استفاده آسان توسط کاربر
  • قابلیت نصب ساده در فضا
  • تصاویر با کیفیت بالا مانند HD/ 1080P
  • دارای استاندارد های حفاظتی IP 66 و IP 67
  • امکان مشاهده تصاویر ضبط شده دوربین هایک ویژن روی موبایل
  • تولید دوربین هایی با فناوری های متنوع مانندTVI ،AHD ،ANALOG و پروتکل Onvif
  • تولید کننده ی انواع دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهر )دام، بالت،اسپید دام و…)
  • امکان انتقال تصویر به راه دور (می‌توانید تصاویر را در هرجای کره‌زمین مشاهده کنید.)
  • امکان دید در شب و قابلیت نمایش تصویر در تاریکی مطلق (تمامی مدل های دوربین مدار بسته هایک ویژن متناسب با مدل آن دارای دید در شب از 20 متر تا 100 متر می باشند.)
  • نازل ترین قیمت دوربین هایک ویژن نسبت به بقیه رقبا
  • فراوانی تنوع در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن
  • تولید پکیج دوربین مدار بسته هایک ویژن به صورت بی سیم و هم چنین مدل های دیگر

شما می توانید جهت مشاوره و خرید دوربین هایک ویژن و اطلاع از لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و یا سایر برند ها مانند دوربین داهوا با ما تماس بگیرید.

هم چنین در مقاله دیگری از مجموعه دوربین مارکت با عنوان مقایسه هایک ویژن و داهوا می توانید به صورت دقیق تر درباره تفاوت ها و شباهت های این دو برند مطالعه کنید.

نکات پیش از خرید هایک ویژن

هنگام خرید هایک ویژن (هر کدام از محصولات این برند و به ویژه دوربین مداربسته هایک ویژن) ابتدا نیازها و الزامات امنیتی خاص خانه یا محیط کار خود را در نظر بگیرید؛ این عوامل، نقش مهمی در هدایت شما به سمت انتخاب مدل درست دوربین های این برند دارند؛ در ادامه، کیفیت، عملکرد، دوام و قابلیت اطمینان به دوربین را در مقایسه با قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن بررسی کنید و در نهایت، بر اساس بودجه انتخابی، بهتری راه حل را از میان محصولات متنوع شرکت هایک ویژن انتخاب کنید.

پیش از خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن هم بهتر است مواردی را برای داشتن نتیجه بهتر در نظر بگیریم. با بررسی این موارد و تحقیق در مورد فروشگاه معتبر فروش دوربین هایک ویژن، می توان مناسب ترین قیمت دوربین هایک ویژن موجود در بازار را یافت.

  • انتخاب مدل دوربین مدار بسته Hikvision
  • انتخاب فناوریدوربین مداربسته
  • تعیین بودجه
  • بررسی مشخصات دوربین هایک ویژن
  • بررسی دستگاه ذخیره تصاویر
  • بررسی کابل مورد نیاز
  • بیسیم یا سیمی بودن دوربین های هایک ویژن
  • فروشگاه معتبر خرید دوربین هایک ویژن
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی
  • و …

از جمله مواردی هستند که در صورت رعایت، می توانند در زمینه خرید دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار کمک کننده باشند. در ادامه باید اشاره کنیم که مهم ترین نکته در خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن، یافتن یک فروشگاه معتبر است تا علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش، خیال مشتریان را از بابت اصل بودن کالای انتخابی آنها راحت کند. دوربین مارکت یکی از این نمایندگی های معتبر دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد که با ارائه مناسب ترین قیمت دوربین هایک ویژن، جایگاه خود را در میان مردم تثبیت کرده است. برای دریافت مشاوره، ثبت سفارش خرید و استعلام لیست قیمت هایک ویژن به روز با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید.

اهمیت خرید دوربین برند هایک ویژن از نمایندگی اصلی

خرید دوربین برند هایک ویژن از نمایندگی این برند به شما این ضمانت را می دهد که همان دوربین هایک ویژن اورجینال که این کمپانی، تولید و در سراسر جهان عرضه کرده است را انتخاب می کنید و از مزایای این دوربین ها برای تامین امنیتی در سطح بالا بهره می برید؛ به همین دلیل و در واقع پرهیز از انتخاب نمونه های فیک این برند که کیفیتی در حد محصولات اصلی ندارند، مراجعه به نمایندگی هایک ویژن اصلی اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، با خرید دوربین هایک ویژن از نمایندگی های معتبر، گارانتی معتبری هم دریافت می کنید که می تواند تضمینی بر عملکرد درست محصول و ارائه خدمات پس از فروش مناسب به شما باشد؛ در ادامه، نگاهی به موفقیت ها و ویژگی های برند هایک ویژن که در سایت هایک ویژن هم به آنها اشاره شده است، می اندازیم.

معرفی انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن، محصولات متنوعی شامل دوربین مداربسته هایک ویژن، دستگاه های ضبط کننده تصاویر، دزدگیرهای اماکن، تجهیزات جانبی دوربین و بسیاری دیگر از لوازم الکترونیکی را تولید می کند؛ علاوه بر این، دوربین Hikvision هم محدود به چند مدل ساده از دوربین امنیتی نیست و محصولات گسترده ای با تکنولوژی ها و اشکال ظاهری متفاوت را شامل می شود. این محصولات برای پاسخگویی به نیازهای مختلف و چالش های متفاوت امنیتی طراحی شده اند تا هر کاربر با هر نیاز و هر شرایط فیزیکی و امنیتی محیط خود بتواند یکی از هزاران مدل دوربین های هایک ویژن را انتخاب کند.

این موضوع بر روی قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن هم اثر می گذارد که در نتیجه آن بر اساس نیاز و بودجه می توان مدل های مختلف دوربین هایک ویژن شامل دام، بالت، اسپید دام، PTZ، آنالوگ، تحت شبکه، بی سیم و بسیاری از مدل های دیگر را انتخاب کرد. به طور کلی، هایک ویژن مجموعه ای جامع از دوربین های این برند را برای خرید دوربین هایک ویژن متناسب با نیازهای نظارتی و امنیتی پیش روی مشتریان قرار می دهد.

اگر به دنبال انتخاب بهترین دوربین این برند هستید، می‌توانید مقاله مربوط به بهترین دوربین هایک ویژن را مطالعه کنید.

بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن از نظر تکنولوژی ساخت

Hikvision

دوربین مداربسته هایک ویژن، از نظر تکنولوژی ساخت به دو دسته فناوری تحت شبکه و آنالوگ دسته بندی می شود که خود این فناوری ها هم زیرمجموعه های متنوعی دارند که در نهایت، سبب می شوند هایک ویژن بر اساس شرایط متنوع محل نصب، نحوه دسترسی به اطلاعات و نیز کیفیت های متفاوت تصویر، دوربینی با تکنولوژی و امکانات متفاوت داشته باشد. به این ترتیب، نوع فناوری دوربین Hikvision تعیین کننده کاربردهای این دوربین و عملکردهایی است که ارائه می کند.

دوربین هایک ویژن همانند شرکت های دیگر در این حوزه، در هر سه تکنولوژی ساخت پیش قدم می باشد. برای خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن بهتر است انواع مدل های دوربین هایک ویژن را بشناسیم تا بتوانیم با توجه به قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با کاربردهای مختلف، بهترین خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را انجام دهیم.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

در ادامه بررسی دوربین مدار بسته Hikvision، به بررسی دوربین های IPاین برند می پردازیم. یکی از بهترین مدل های دوربین هایک ویژن، دوربین های نوع تحت شبکه این برند هستند. بعد از گذشت سه سال و با پیشرفت تکنولوژی، این شرکت شروع به تولید دوربین مدار بسته تحت شبکه ip هایک ویژن کرد و تکنولوژی به کار رفته در این دوربین ها، موجب شد که خرید دوربین Hikvision، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند و  به دلیل مناسب بودن قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و کیفیت ساخت بالای محصولات، محبوبیت بسیاری در بازار جهانی تجهیزات امنیتی به خود اختصاص دهد.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن آی پی نسبت به آنالوگ بالاتر است؛ اما خرید دوربین هایک ویژن آی پی به جهت کیفیت بالاتر، ارزش بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن، با تیم کارشناسان دوربین مارکت در تماس باشید و  هم چنین به روزترین مدل های دوربین هایک ویژن را از طریق سایت دوربین مارکت بررسی فرمایید. دوربین تحت شبکه یکی از پرکاربردترین و به‌روزترین تکنولوژی های به کار رفته در انواع این دوربین ها می باشد که از طریق این لینک می توانید مدل های مختلف این دوربین را مشاهده و بررسی کنید. برای مشاهده این دوربین ها به صفحه دوربین تحت شبکه هایک ویژن مراجعه کنید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین هایک ویژن آنالوگ دیگر فناوری این برند و در واقع نسخه اولیه دوربین های این برند است؛ شرکت دوربین هایک ویژن در ابتدا با تولید دوربین مدار بسته آنالوگ وارد بازار شد و توانست با تکیه بر کیفیت بالای تصویر و کیفیت بالای جنس بدنه، سهم زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

این برند در کنار تولید دوربین مداربسته هایک ویژن، هم زمان شروع به تولید دستگاه های ذخیره کننده DVR کرد که در زمینه ذخیره سازی تصاویر، دوربین های این برند را پشتیبانی کند. قیمت آنالوگ به نسبت پایین تر از سایر مدل های دوربین هایک ویژن می باشد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع آنالوگ را دارید، می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید و همچنین قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن را از وب سایت دوربین مارکت مشاهده فرمایید.

آخرین مورد در بررسی فناوری های دوربین مدار بسته هایک ویژن، تکنولوژی TVI می باشد. در اواخر سال 2010 تکنولوژی جدیدی وارد بازار دوربین مدار بسته شد و شرکت دوربین هایک ویژن با تکیه بر کادر مجرب از این تکنولوژی عقب نماند و توانست دوربین مدار بسته TVI هایک ویژن را که مدل پیشرفته تر دوربین آنالوگ هست را روانه ی بازار کند که از نظر قیمت، دوربین مدار بسته TVI هایک ویژن مشابه مدل آنالوگ دوربین Hikvision می باشد؛

اما نظر کیفیت می توان گفت که مشابه دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن می باشد. محبوبیت خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن نوع TVI به دلیل مناسب بودن قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار بیشتر از سایر مدل های آن می باشد. برای مشاهده این دوربین ها، به صفحه دوربین آنالوگ هایک ویژن مراجعه کنید.

بررسی دوربین مدار بسته هایک ویژن از نظر ظاهری

هایک ویژن

دسته بندی دوربین مدار بسته هایک ویژن علاوه بر تکنولوژی های ساخت، از نظر شکل ظاهری هم انجام می شود و مدل های متنوعی از شکل ظاهری دوربین مداربسته هایک ویژن را می توان در میان محصولات این برند مشاهده کرد که البته قیمت دوربین هایک ویژن هم در این نمونه ها متفاوت می باشد. ویژگی دیگر دوربین مدار بسته هایک ویژن که با شکل ظاهری آن ارتباط نزدیکی دارد، مکان استفاده از این دوربین ها می باشد. در جدول زیر مکان های کاربرد انواع دوربین هایک ویژن بر اساس شکل ظاهری را مشاهده می کنید:

نوع دوربین Hikvision نحوه نصب در فضا مکان کاربرد
دام سقفی بیشتر در فضای داخلی
بالت یا بولت سقفی و دیواری فضای داخلی و بیرونی
اسپید دام سقفی و دیواری فضای داخلی و بیرونی

توجه به این جدول در هنگام خرید دوربین هایک ویژن اهمیت زیادی دارد؛ به ظور مثال اگر به یک دوربین برای محوطی حیاط خود نیاز دارید، انتخاب دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل دام، انتخاب درستی نیست و یک دوربین بولت پیشنهاد بهتری برای نظارت بر این فضا است. در ادامه این دوربین ها را به صورت دقیق تر توضیح خواهیم داد.

دوربین دام هایک ویژن

دوربین هایک ویژن نوع دام به دلیل ظاهر گنبدی شکل خود اینگونه نام گذاری شده است؛ به دلیل ظرافت ظاهری و نوع طراحی بدنه، این دوربین ها بیشتر در فضاهای داخلی خانه ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند و عملکرد بهتری دارند؛ اما تمرکز طراحی این دوربین تنها بر روی شکل ظاهری آن نیست و بسیاری از فناوری های پیشرفته امنیتی مانند تشخیص حرکت و دید در شب رنگی را می توان در دوربین های هایک ویژن نوع دام مشاهده کرد. برای مشاهده لیست قیمت دوربین Hikvision نوع دام به روز و سفارش دوربین دام هایک ویژن به صفحه این دوربین مراجعه کنید.

دوربین اسپید دام هایک ویژن

این مدل از دوربین مداربسته هایک ویژن بیشتر بر اساس تکنولوژی خود از دیگر مدل های این برند متمایز می شود؛ اما به دلیل شکل متفاوت و خاصی که دارد، در دسته بندی اشکال ظاهری دوربین Hikvision هم قرار می گیرد. دوربین اسپیددام با استفاده از موتوری که در داخل آن طراحی شده است، امکان چرخش 360 درجه در همه جهات را دارد و به همین سبب، پوشش همه جانبه ای از تمام زوایای فضا ارائه می کند. بر اساس این ویژگی، خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مدل اسپیددام برای فضاهای بزرگی مانند فروشگاه ها،نمایشگاه ها و کارخانه ها پیشنهاد می شود. مدل های متنوع و لیست قیمت هایک ویژن های اسپیددام را در صفحه دوربین اسپید دام هایک ویژن مشاهده کنید.

دوربین بولت هایک ویژن

به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع دوربین هایک ویژن می رسیم؛ فروش دوربین Hikvision مدل بولت در فروشگاه هایک ویژن بسیار بالاتر از سایر مدل های ظاهری این دوربین ها است. دوربین مداربسته هایک ویژن نوع بولت را می توان با این دو ویژگی تعریف کرد: شکل ظاهری استوانه ای این دوربین ها سبب نام گذاری آنها و مقاومت بالای بدنه این دوربین ها سبب مناسب بودن این دوربین ها برای محیط های بیرونی شده است.

چه یک دوربین از نوع آنالوگ و چه یک دوربین تحت شبکه را برای فضای خود در نظر گرفته اید، یک دوربین نوع بولت از این فناوری ها هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی، به تامین امنیت محیط شما کمک می کنند. مناسب ترین قیمت دوربین هایک ویژن نوع بالت را در صفحه دوربین بولت هایک ویژن سایت دوربین مارکت قابل مشاهده است.

دوربین مدار بسته هایک ویژن و تکنولوژی های ذخیره سازی

دوربین مدار بسته هایک ویژن دارای چندین تکنولوژی متفاوت برای ذخیره سازی تصاویر است؛ نگه داری تصاویر در یک حافظه به صورت ایمن، اهمیت زیادی در یک سیستم امنیتی دارد و به همین سبب است که این فناوری های از سمت هایک ویژن ارائه شده اند. روش های متفاوت ذخیره سازی تصاویر در دوربین هایک ویژن شامل موارد زیر است:

دستگاه های ضبط کننده تصاویر: یکی از مهم ترین اجزای یک سیستم امنیتی از برند هایک ویژن که در خرید دوربین هایک ویژن نیز باید به آن توجه داشته باشید، دستگاه ضبط کننده تصاویر است که بر اساس نوع دوربین می تواند NVR، DVR و یا XVR باشد و فضایی برای نگه داری تصاویر این دوربین ها هستند.

کارت حافظه داخلی: برخی از مدل های دوربین مدار بسته هایک ویژن دارای کارت حافظه داخلی یا SD CARD هستند که تصاویر دوربین مستقیم بر روی این حافظه ها ثبت می شوند.

فضای ابری: فضای ابری، یکی از فناوری های نوین است که امکان ثبت اطلاعات در بستر اینترنت را فراهم می کند؛ ذخیره سازی تصاویر دوربین های هایک ویژن در این فضا، باعث راحتی کاربران و امنیت بیشتر اطلاعات به دلیل عدم امکان خرابی در این روش خواهد شد. علاوه بر این برخی از فناوری های نوین نیز برای بهبود کارایی دستگاه های ضبط کننده و نیز امنیت بالاتر اطلاعات طراحی شده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

تکنولوژی فشرده سازی H.265 و H.264: ضبط تصاویر به خصوص در مدل های دوربین هایک ویژن با کیفیت بالا، حجم بزرگی از فضای دستگاه های ضبط کننده را اشغال می کند. تکنولوژی های فشرده سازی متفاوت مانند H.264، H.265، H.265+ MPEG با کاهش حجم تصاویر با حفظ کیفیت، به حل این معضل در سیستم های امنیتی کمک می کنند.

تکنولوژی RAID: این فناوری، روشی برای ذخیره داده های دوربین مداربسته هایک ویژن بر روی چند هارددیسک یا SSD است تا در صورت خراب شدن یکی از هاردها، اطلاعات بر روی دیگر درایو ذخیره شوند و به این ترتیب، امنیت نگه داری اطلاعات افزایش پیدا کند.

این فناوری ها بر روی قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن نیز تاثیر می گذارند و از این جهت شناخت آنها نکته مهمی در تصمیم گیری برای خرید هایک ویژن و محصولات جذاب آن است؛ از این رو در ادامه جزئیات بیشتری از دستگاه های ضبط کننده تصاویر دوربین های هایک ویژن مطالعه کنید.

انواع دستگاه هایک ویژن برای ذخیره سازی تصاویر

خرید دوربین هایک ویژن

دستگاه های ضبط کننده برند هایک ویژن با اتصال به دوربین هایک ویژن، تصاویر را در حافظه خود که با نام هارددیسک شناخته می شود، ضبط می کنند. در واقع این دستگاه های ضبط کننده هستند که امکان نظارت بر تصاویر دوربین را از راه دور و هم چنین در محیط فراهم می کنند. فناوری های نوین هایک ویژن طراحی شده در این سیستم ها، امکان ضبط و پخش تصاویر با کیفیت، اطمینان از امنیت تصاویر، تشخیص حرکت، صدا و بسیاری از قابلیت های پیشرو دیگر را ایجاد می کنند.

سه نوع اصلی از این دستگاه ها در نمونه های فروشگاه هایک ویژن اصل به فروش می رسند که در جدول زیر، این دستگاه ها و دوربین های منطبق بر آنها را مشاهده می کنید:

نوع دستگاه ضبط کننده تصویر هایک ویژن نوع دوربین مداربسته هایک ویژن
دستگاه NVR تکنولوژی تحت شبکه
دستگاه DVR فناوری آنالوگ
دستگاه XVR هر دو نوع آنالوگ و تحت شبکه

این دستگاه های کوچک، نقش مهمی در عملکرد نهایی دوربین های هایک ویژن که ارائه تصاویر باکیفیت به کاربران و نگه داری اطلاعات به صورت امن برای شرایط اضطراری است، ایفا می کنند و به همین دلیل بررسی ویژگی های فنی آنها هم یکی از نکات مهم خرید دوربین هایک ویژن است که به صورت مختصر به بررسی این مشخصات می پردازیم:

دستگاه NVR هایک ویژن

دستگاه NVR دوربین Hikvision دستگاه ضبط کننده اختصاصی دوربین های نوع تحته شبکه یا IP این برند است. NVR های هایک ویژن برای ضبط تصاویر با استفاده از اتصال شبکه طراحی شده اند و تصاویر را با کیفیت بالا ضبط و نگه داری می کنند. امکان نظارت از راه دور و نیز ویژگی های هوش مصنوعی مانند تشخیص حرکت در برخی از مدل ها از ویژگی های شاخص این دستگاه است.به دلیل بالاتر بودن قیمت دوربین های Hikvision مدل آی پی، دستگاه های NVR هم قیمت بالاتر اما کیفیت بهتری نسبت به دستگاه های دیگر این برند دارند. برای خرید دستگاه تحت شبکه هایک ویژن، از طریق این لینک به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

دستگاه آنالوگ هایک ویژن

دستگاه آنالوگ دیگر نوع دستگاه های ضبط تصاویر دوربین هایک ویژن است که به عنوان DVR در بازار شناخته می شود و تصاویر را با استفاده از سیگنال های آنالوگ انتقال می دهد. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های آنالوگ برند هایک ویژن، دستگاه های آنالوگ این برند هم به روز رسانی شدند و امروزه نوع پیشرفته تر این محصولات یعنی XVR در بازار موجود می باشد که امکان پشتیبانی هر دو فناوری دوربین مدار بسته هایک ویژن یعنی آنالوگ و تحت شبکه را دارند؛ این دستگاه ها در میان مردم هنوز هم با عنوان DVR شناخته می شوند. برای خرید دستگاه آنالوگ هایک ویژن، از طریق این لینک به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بر اساس کیفیت و تنوع محصولات و تکنولوژی های نوین و نوآورانه این شرکت در ساخت تجهیزات امنیتی تعیین می شود. معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید که در مورد محصولی مانند دوربین امنیتی مدار بسته، کیفیت حرف اول را می زند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است.

دوربین هایک ویژن قیمت های متنوع و البته مناسبی دارد که به دلیل تکنولوژی های متنوع و امکانات خاصی است که در مدل های متفاوت این دوربین طراحی شده است؛ اگر بخواهیم درباره قیمت دوربین هایک ویژن در مقایسه با قابلیت هایی که برای کاربران دارد، نظر بدهیم، این دوربین ها در دراز مدت، یک انتخاب باکیفیت و با دوام هستند که هزینه های نگه داری بسیار کمتری دارند.

همان طور که گفته شد، نگران قیمت دوربین هایک ویژن  برای خرید دوربین هایک ویژن نباشید؛ زیرا قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن کاملا به صرفه است. شما می توانید با مشاهده لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن به صورت دقیق از قیمت های به روز با خبر شوید. امکانات، قابلیت ها و ویژگی هایی که دوربین Hikvision به مخاطبان خود ارائه می دهند، از جمله مواردی است که قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن را منطقی و مقرون به صرفه می کند.

قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن برای خرید دوربین هایک ویژن قطعا به صرفه خواهد بود؛ زیرا این محصول بسیار با کیفیت است و قابلیت های زیادی داشته و برای مصرف کننده، ارزش خرید بالایی دارد.

لیست قیمت هایک ویژن که در این صفحه مشاهده می کنید، به صورت مرتب به روز رسانی می شود و شما با اطمینان می توانید دوربین هایک ویژن مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت دوربین های Hikvision

دوربین مدار بسته هایک ویژن

قیمت دوربین های Hikvision بر اساس مدلی از این دوربین که انتخاب می کنید، متفاوت است؛ عوامل مختلفی بر روی تعیین این قیمت موثر هستند و نمی توان تنها بر اساس یک فاکتور ساده این قیمت ها را نقد و بررسی کرد و در واقع پیچیدگی های دیگری را نیز باید در نظر گرفت که برخی از آنها را در جدول زیر مشاهده می کنید:

جدول عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوربین هایک ویژن

مشخصات فنی و کیفی دوربین مداربسته هایک ویژن عوامل بیرونی موثر بر قیمت های دوربین Hikvision
وضوح وکیفیت تصویر شهرت و اعتبار برند دوربین مداربسته هایک ویژن
نوع تکنولوژی دید در شب انتخاب دوربین هایک ویژن اصل
فناوری های هوش مصنوعی هایک ویژن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش
تکنولوژی آنالوگ یا تحت شبکه قیمت گذاری نمایندگی های فروش دوربین Hikvision

دوربین هایک ویژن قیمت گذاری خود را بر اساس اعتبار برند خود و محبوبیتی که در میان کاربران دارد، انجام می دهد؛ تمامی این موارد هم می توانند بر روی افزایش یا کاهش قیمت این دوربین ها تاثیرگذار باشند؛ بنابراین برای خرید دوربین هایک ویژن به خوبی تمامی این نکات را در نظر داشته باشید تا مناسب ترین قیمت را با توجه به امکانات مورد نیاز خود انتخاب کنید.

قیمت پکیج دوربین هایک ویژن

هایک ویژن، برندی معتبر در عرصه تولید دوربین مدار بسته هایک ویژن و همچنین پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن است. پکیج یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه دوربین مارکت است. این مجموعه دوربین هایک ویژن شامل دو، چهار، شش و هشت دوربین است که به همراه دستگاهdvr ، هارد دیسک و کابل های مورد نیاز ارائه می شود. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از جهت اینکه تمام ملزومات جانبی در کنار دوربین هایک ویژن وجود دارد، ساده تر است و قیمت پکیج به صرفه تر از قیمت خرید دوربین هایک ویژن به صورت تکی می باشد.

پکیج دوربین هایک ویژن با قیمتی کاملا ارزان، مناسب خریداران گرامی است که نیاز به تعداد بیشتری از دوربین دارند؛ اما خرید تک تک این محصولات، به صورت جداگانه برای آن ها به صرفه نیست. قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار به صرفه و پرطرفدار است و پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود. پکیج هم یکی از مورادی است که مجموعه دوربین مارکت برای کاهش هزینه ها و نیز راحتی بیشتر کاربران در هنگام نصب، طراحی کرده است. برای مشاهده پکیج ها، به صفحه پکیج هایک ویژن مراجعه کنید.

لیست قیمت دوربین Hikvision در ایران

لیست قیمت دوربین Hikvision در ایران یک لیست با تغییرات بسیار زیاد در فواصل زمانی کوتاه مدت است؛ دلیل این موضوع، نوسان قیمت ارز و وارداتی بودن برند هایک ویژن است. فروش دوربین Hikvision در ایران، محبوبیت گسترده ای دارد و طبیعی است که تقاضا برای خرید دوربین های این برند و استعلام قیمت به روز این محصولات در کشور زیاد باشد؛

هایک ویژن نمایندگی های زیادی در ایران دارد که هر کدام قیمت های متنوعی هم برای محصولات این برند تعیین می کنند. با استعلام قیمت دوربین هایک ویژن از سایت هایک ویژن و افزودن هزینه های جانبی به قیمت های موجود در ایران، می توانید از مناسب بودن لیست قیمت هایک ویژن و نیز اصل بودن دوربین اطمینان پیدا کنید.

همچنین با تحقیق درباره نمایندگی ها و فروشگاه هایک ویژن معتبر هم می توانید با بهترین لیست قیمت دوربین Hikvision در ایران خرید خود را انجام دهید. برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و دریافت مشاوره با بخش فروش مجموعه دوربین مارکت تماس بگیرید.

قیمت دوربین هایک ویژن در نمایندگی هایک ویژن در ایران

مراجعه به نمایندگی هایک ویژن اصل هم یکی از چالش های کاربران در ایران است و ازآنجایی که در نمایندگی، بهترین قیمت دوربین هایک ویژن ارائه می‌شود، اکثر کاربران به دنبال نمایندگی معتبر هستند. این برند در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران دارای نمایندگی مستقیم فروش دوربین مداربسته هایک ویژن می­باشد. هایلوک نمایندگی دوربین مدار بسته هایک ویژن در ایران است؛ این شرکت به واسطه تولید دوربین­های مدار بسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا، سهم گسترده­ای را در بازار بین المللی به خود اختصاص داده است و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل قیمت مناسب آن در جهان بسیار فراگیر شده است.

ضمنا این برند، پکیج های دوربین مداربسته هایک ویژن را نیز ارائه می دهد که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر می باشند و در سایت دوربین مارکت موجود می باشد که برای مشاهده لیست قیمت دوربین هایک ویژن می توانید به این وب سایت مراجعه فرمایید. هم چنین علاوه بر دوربین های برند هایک ویژن، مدل های متنوع زیرمجموعه جذاب و کاربردی برند هایک ویژن یعنی برند دوربین هایلوک را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

در بلاگ مقایسه هایلوک و هایک ویژن درباره تفاوت های این دو برند اطلاعات بیشتری کسب کنید.