نمایش 1–30 از 48 نتیجه

دوربین تحت شبکه داهوا IPC-HDW2431TM-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HFW3849T1P-AS-PV

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HFW5241E-Z5E

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا SD5A232XA-HNR

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا SD5A245XA-HNR

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW2431EP-S

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDBW2831EP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HDW1530TP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2431TP-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل HFW2831SP-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل SD3A205-GNP-PV

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا مدل SD49425XB-HNR

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDBW2531EP-S-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا HDW1239TP-A-LED

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته دید در شب نوعی از سیستم های دوربین نظارتی است که از فناوری مادون قرمز برای ثبت تصاویر واضح و شفاف در شرایط کم نور یا در فضاهای کاملا تاریک استفاده می‌کند و به این ترتیب امکان نظارت در هنگام شب را فراهم می‌کند. این تکنولوژی به مدل‌های مختلف دوربین دید در شب اجازه می‌دهد تا در تاریکی با استفاده از نور مادون قرمز بتوانند مانند چشم انسان بر فضا نظارت کرده و تصاویر را ضبط کنند. خرید دوربین مداربسته مادون قرمز پیشنهادی برای نظارت بر محیط های تاریک و یا نظارت بر همه فضاها در هنگام شب است.

همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب) دوربین (IR مشخص است، بهترین وسیله برای محافظت از محیط در زمان تاریکی و شب می باشد. دید در شب بودن یک ویژگی است که می تواند در هر نوع دوربینی باشد؛ دوربین دید در شب از هر نوعی به طور ساده در عدم وجود روشنایی و هوای تاریک تا مسافتی که در دوربین تعریف شده را تحت پوشش خود قرار می دهد و چهره و اجسام را تشخیص می دهد.

واژه Infra-Red یا IR به معنای طیف مادون قرمز است. دوربین مدار بسته دید در شب IR از طریق LED های مادون قرمز، محیط اطراف خود را روشن کرده و امکان تصویر برداری در شب را فراهم می آورد. امواج مادون قرمز به بخشی از طیف امواج که به وسیله چشم انسان قابل رویت نیستند، گفته می شود؛

اما به وسیله سنسورهای تصویر دوربین ها قابل شناسایی هستند. از این طریق دوربین های دید در شب می توانند بدون به وجود آوردن نور مرئی، محیط اطراف خود را روشن کنند. برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید دوربین مدار بسته دید در شب و قیمت دوربین مدار بسته دید در شب در ادامه همراه ما باشید.

دوربین مداربسته دید در شب

خرید دوربین دید در شب

خرید دوربین دید در شب، راه حل نظارتی جامع و موثری است که در بسیاری از محیط های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و … نقش مهمی در برنامه های امنیتی و حفاظتی این فضاها دارد؛ در واقع دوربین مدار بسته دیددر شب به دسته بزرگی از دوربین های امنیتی اطلاق می شود که در هر مکانی که نصب شوند، مزیت های زیادی از جمله نظارت و تامین امنیت به صورت شبانه روزی دارند؛ در همین ابتدا بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که تمامی دوربین های مداربسته حداقل به یک فناوری دید در شب مجهز هستند.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته دید در شب از هر کدام از مدل ها را دارید، نیاز است که به برخی از مشخصات و ویژگی های مهم دوربین توجه داشته باشید تا بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید که انطباق کاملی با شرایط محیط و اهداف امنیتی و نظارتی شما داشته باشد. برخی از این ویژگی های فنی به شرح زیر است:

  • تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته دیددر شب
  • شکل ظاهری دوربین دید در شب
  • کیفیت تصویر دوربین مدار بسته دید درشب
  • برد دید در شب دوربین (بیشترین فاصله تصاویر قابل مشاهده برای دوربین در تاریکی)
  • مقاومت فیزیکی دوربین در برابر شرایط جوی در محیط های بیرونی
  • و تکنولوژی های خاص و پیشرفته مانند هوش مصنوعی

حال که می دانید به کدام یک از مشخصات و فناوری های دوربین در هنگام انتخاب دوربین مداربسته دید در شب توجه داشته باشید، به بررسی نکات خرید این دوربین ها می رسیم که به اندازه توجه به ویژگی های فنی اهمیت دارند و به صورت مختصر در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد:

نکات قابل توجه در هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب

چرا به خرید دوربین مداربسته دید در شب نیاز دارید؟ پاسخ این پرسش می تواند تا حد زیادی به شما در حرکت به سمت انتخاب درست این نوع از دوربین ها کمک کند. به این ترتیب با مشخص بودن هدف از نصب دوربین دید در شب و نیز با در نظر گرفتن نکات خرید که در ادامه مشاهده می کنید، بهترین نوع از دوربین های با قابلیت دید در شب را انتخاب خواهید کرد.

  • انتخاب برندهای معتبر دوربین مداربسته دید درشب
  • توجه به اصل بودن هر دوربین و امکانات آن
  • بررسی و مقایسه قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز در فروشگاه های مختلف
  • گارانتی معتبر دوربین مدار بسته دید در شب و خدمات پس از فروش
  • معتبر بودن نمایندگی فروش دوربین مدار بسته دیددرشب

چه یک دوربین برای نظارت بر یک خانه کوچک نیاز دارید و چه یک دوربین برای یک فضای بزرگ با درجه امنیتی بالا، خرید یک مدل از انواع مختلف دوربین مداربسته دید در شب می تواند در همه ساعات شبانه روز و حتی زمانی که شما در خواب هستید، به نظارت و در نتیجه تامین امنیت شما کمک کند.

مزایای خرید دوربین مداربسته مادون قرمز

مزایای خرید دوربین مداربسته مادون قرمز، شامل طیف گسترده ای از امکانات و قابلیت های این دوربین ها است که امنیت را در سطح بالایی ارتقاء می دهد. برخی از این مزیت ها را در ادامه مشاهده می کنید:

  • هزینه پایین خرید دوربین مداربسته دید در شب: دوربین دید در شب هزینه زیادی ندارد و تقریبا همه دوربین های مداربسته، قابلیت دید در شب را دارند. همانطور که گفته شد، در محیط هایی که بسیار تاریک اند، دوربین مدار بسته دید در شب با وجود قیمت های مناسب، کاربرد بسیاری دارد و می تواند به راحتی و در تاریکی با درصد بالا، اجسام را تشخیص دهد.
  • نگهبانی 24 ساعته استخدام کنید: با تهیه‌ی دوربین IR، در واقع نگهبانی 24 ساعته برای افزایش امنیت منطقه مورد نظر خود استخدام می‌کنید که در تمام طول شب نیز بیدار است و امنیت شما را تضمین می‌کند.
  • سادگی عملکرد دوربین مدار بسته IR: دوربین مداربسته دید در شب، سیستم پیچیده ای ندارد و تنها فرق آن با دیگر دوربین ها وجود LED است که هزینه زیادی هم ندارد.
  • ارائه تصویر رنگی در شب: دوربین مداربسته دید در شب می تواند تصویر رنگی نیز ارائه دهد که از جمله تکنولوژی های جدید در زمینه دید در شب در جهان محسوب می شود. برای بررسی دقیق انواع دوربین دید در شب رنگی به صفحه مربوطه آن در دوربین مارکت مراجعه کنید.

معایب خرید دوربین مدار بسته دید در شب

خرید دوربین مدار بسته دید در شب هم مانند انتخاب دیگر انواع این دوربین های امنیتی، علاوه بر مزیت های گسترده، برخی از معایب را هم شامل می شود:

محدودیت در پوشش دهی در دوربین IR: دوربین دید در شب ممکن است پوشش دهی محدودی نسبت به نور مرئی داشته باشد و نتواند اجسام را از پشت شیشه تشخیص دهد.

محدودیت در رنگی کردن تصاویر: دوربین مداربسته دید در شب نوع IR نمی تواند تصویر را به صورت رنگی نشان دهد و آن را سیاه و سفید ارائه می دهد؛ البته با خرید دوربین مدار بسته دید در شب با جدیدترین تکنولوژی های «رنگی» می‌توانید احتمال نمایش تصاویر سیاه‌ و سفید را به حداقل برسانید.

فناوری های نوین دوربین مداربسته دید درشب، تصاویر رنگی و واضحی از تاریکی ارائه می دهند و این مساله، نکته منفی دوربین های دید در شب معمولی است؛ اما دوربین های نوع رنگی، هزینه های بالاتری دارند و قیمت دوربین مداربسته دید در شب این نوع بالاتر از سایر مدل ها است؛ این موضوع مقرون به صرفه بودن، مزیت مهم دوربین مدار بسته مادون قرمز نسبت به انواع رنگی آن است.

لیست قیمت دوربین دید در شب

انتخاب برند در هنگام خرید دوربین دید در شب

برند دوربین هم یکی از موارد مهم در هنگام خرید دوربین دید در شب است؛ برند از چندین طریق می تواند بر خرید یک دوربین مداربسته دید در شب اثرگذار باشد:

  • قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز
  • ویژگی ها، مشخصات فنی و امکانات دوربین
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

در نهایت تاثیر برند بر خرید دوربین مداربسته دید در شب تا جایی زیاد است که می تواند عملکرد دوربین، کارایی و دوام دوربین را تحت تاثیر قرار دهد. هم چنین برخی از برندها امکانات خاصی ارائه می کنند که ممکن است در کاربردهای خاص مد نظر شما بسیار کاربردی و مفید باشند.

برندهای مختلفی از دوربین مداربسته دید درشب در ایران موجود هستند که این برندها را می توانید با کلیک بر روی لینک دوربین مداربسته در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید. در ادامه نگاهی به بهترین برندهای موجود در بازار می اندازیم:

معرفی بهترین برندها برای خرید دوربین دید در شب

دوربین دید در شب توسط برندهای مختلف و با اشکال ظاهری و ویژگی های فنی متفاوتی، طراحی و تولید می شود. هر کدام از این شرکت ها تلاش می کنند تا بهترین خدمات و امکانات را به کاربران خود در قابل یک دوربین مدار بسته دیددر شب ارائه کنند؛ اما در این میان برندهایی هستند که به واسطه استفاده از تکنولوژی های نوین و قابلیت اطمینان خود، رتبه بالاتری در فروش جهانی و در نظرات مردم دارند. برندهای داهوا و هایک ویژن دو نمونه از این موارد هستند که رتبه یک و دو بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند؛ دوربین های دید در شب این برندها را می توانید از سایت دوربین مارکت با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی های دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مداربسته دیددر شب

بهتر است قبل از بررسی ویژگی های دوربین مداربسته دید در شب، در ابتدا با طرز کار این نگهبان‌های همیشه بیدار آشنا شوید:

دوربین مدار بسته دید در شب دقیقا مانند چشم انسان عمل می کند و در صورتی که جسم، نوری را منعکس کند آن را می‌بیند. دوربین مداربسته دید در شب، نور را از طریق LED به اجسام وارد کرده و از این طریق آن‌ها را مشاهده می کند. امواج فروسرخی که توسط دوربین مدار بسته دید در شب با جسم برخورد می کنند، موجب گرم شدن جسم می‌شود (چه جاندار چه بی جان) و در نهایت با دوربین دید در شب قابل مشاهده می شود. این مدل از دوربین مدار بسته با توجه به فناوری ساخت و نیز نوع دید در شب در دسته های مختلفی طبقه بندی می شود. در ادامه برخی از ویژگی های دوربین مداربسته دید در شب را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • نور امواج مادون قرمز توسط انسان قابل مشاهده نیست؛ ولی برای دوربین مدار بسته دید در شب قابل مشاهده است و به همین دلیل می‌تواند به راحتی اجسام را از چند متری تشخیص دهد.
  • IR Range که به برد دوربین دید در شب گفته می شود هم یکی از ویژگی های مهم این دوربین ها است که به دو عامل بستگی دارد؛ عامل اول، قدرت نور LED مادون قرمز دوربین مداربسته دید در شب و عامل دوم میزان حساسیت چیپ تصویر به نور می باشد.
  • طبیعتا هر چه LED های اشعه فروسرخ دوربین دید در شب قوی تر باشند، نور بیشتری را تولید می‌کنند و محیط را بیشتر روشن می‌کنند و در نهایت برد دوربین مدار بسته دید در شب افزایش می‌یابد. در اثر عامل دوم نیز هر چه چیپ دوربین دید در شب حساس تر باشد، می‌تواند برد دید در شب دوربین را افزایش دهد.
  • قابلیت دید در شب که در دوربین های مختلف، به گونه ی متفاوتی مشاهده می شود؛ در انواع مختلف دوربین ها اعم ازدوربین مدار بسته دام و بالت نیز وجود دارد؛ از آن جایی که دوربین های دام بیشتر در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، قابلیت دید در شب در آن ها در فضاهای تاریک داخلی در هنگام شرایط بدون نور مانند شب ها یا زمان هایی که برق نیست، بسیار کاربرد دارد.
  • دوربین مدار بسته بالت برای نصب در فضاهای بیرونی گزینه مناسب‌تری است؛ این دوربین‌ها به دلیل برخورداری از قابلیت دید در شب، می توانند در تاریکی شب و نواحی کم نور، کارکرد خوبی را از خود ارائه دهند. می توان گفت قابلیت های دوربین مداربسته دیددر شب در نوع بالت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا این دوربین ها امکان وقوع رویدادهای مجرمانه در هنگام شب در فضاهای بیرونی بسیار بالاتر است.

عملکرد دوربین مدار بسته مادون قرمز

خرید دوربین دید در شب

دوربین مدار بسته مادون قرمز همان طور که از نام آن مشخص است، از نور مادون قرمز برای ثبت تصاویر در فضاهای کم نور و یا تاریک استفاده می کند. مراحل این فرآیند را به صورت دقیق به شکل زیر است:

LED های مادون قرمز: دوربین دید در شب مجهز به LED های داخلی است که نور مادون قرمز ساطع می کنند که توسط چشم انسان قاب مشاهده نیست؛ اما حسگرهای دوربین آن را تشخیص داده و در نتیجه تصاویر را در تاریکی ثبت میکنند.

حسگرهای تصویر: حسگر تصویر دوربین هم بخشی از ساختار دوربین مدار بسته دید درشب می باشد که به نحوی طراحی شده است که به نورمرئی و هم چنین نور مادون قرمز حساس باشد؛ در نتیجه زمانی که نور محیط به کمتر از میزان مشخصی می رسد، دوربین به حالت IR تغییر کرده و LED های مادون قرمز فعال می شوند.

تصویربرداری: انعکاس نور ساطع شده از دوربین دید در شب بر روی اشیاء سبب می شود که سنسورها از این نور برای دیدن و ثبت تصاویر در هنگام تاریکی استفاده کرده و در نهایت با پردازش اطلاعات، تصاویر را به صورت سیاه و سفید و یا خاکستری با وضوخ مناسب به کاربر ارائه کنند.

برد دوربین دید در شب

برد دوربین دید در شب یک فاصله بر حسب متر است که تعیین می کند که این دوربین در شرایط تاریکی و یا نور کم تا چه فاصله ای می تواند به صورت واضح تصویربرداری کند. اندازه برد دوربین مداربسته دید در شب به مشخصات ساختار دوربین مانند حساسیت سنسور تصویر دوربین، قدرت LED های مادون قرمز، نوع فناوری دید در شب و البته عوامل مختلف محیطی بستگی دارد و هر چه از تکنولوژی ها و قابلیت های پیشرفته تری در این دوربین ها استفاده شده باشد، برد دوربین هم بالاتر خواهد بود.

بسته به اینکه شرایط محل نصب دوربین به چه شکل است و قصد پوشش تصاویر تاریکی تا چه مسافتی از دوربین را دارید، به این اندازه در ویژگی های فنی دوربین توجه کرده و بر این اساس انتخاب خود را انجام دهید. برای دریافت مشاوره تخصصی پیش از خرید دوربین مدار بسته دیددر شب با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید.

انواع دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب سیاه و سفید، نسخه ابتدایی حضور تکنولوژی دید در شب در دوربین های امنیتی است؛ اما پس از آن، تکنولوژی های به روزتری از این دوربین ها وارد بازار شدند و امروزه هم در میان انواع دوربین مداربسته دید درشب و هم رنگی، گزینه های متنوعی برای انتخاب خواهیم داشت.

انواع مختلف دوربین دید در شب از فناوری های متفاوتی برای ضبط تصاویر در تاریکی استفاده می کنند و البته قیمت دوربین مدار بسته دید درشب در این مدل ها هم متفاوت است. هر کدام از این انواع دوربین مداربسته دید درشب، مزایا و معایب خاص خود را دارد و نمی توان یک گزینه را به عنوان بهترین از میان این دوربین ها انتخاب کرد؛ این انتخاب به الزامات نظارتی خاص، شرایط محیط و نیز بودجه ای که برای خرید این دوربین ها در نظر گرفته اید، بستگی دارد. برخی از انواع این دوربین ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

دوربین مدار بسته دید در شب IR

تکنولوژی دید در شب در دوربین های امنیتی با دوربین مدار بسته دید در شب نوع IR یا دوربین مداربسته مادون قرمز شناخته می شود؛ در واقع منظور از دوربین دید در شب، دوربین های سیاه و سفید هستند که امکان تصویربرداری در نور بسیار کم را دارند؛ اما این تصاویر را بدون رنگ به کاربر ارائه می کنند. به طور کلی می توان گفت که تمامی دوربین های امنیتی ای که در حال حاضر تولید می شوند، قابلیت تصویربرداری در تاریکی یا همان دید در شب را دارند و تنها تفاوت هایی در تکنولوژی این دوربین ها وجود دارد که دسته بندی های متنوع را به وجود می آورد. مدل های دیگری از دید در شب هم توسط برندهای مختلف تولید می شوند که تصاویر تمام رنگی در طول شب و در تاریکی ارائه می کنند که در ادامه به صورت دقیق تر به آنها می پردازیم.

دوربین مدار بسته دید در شب Smart IR

Smart IR یک تکنولوژی در دوربین مدار بسته دید در شب است که برای افزایش کیفیت نور مادون قرمز در شرایط کم نور به کار می رود. از آن جایی که روشنایی IR برای تصویربرداری دوربین دید در شب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این فناوری برای هوشمندسازی و بهینه سازی این فرآیند و وضوح بالاتر تصاویر در برخی از مدل های دوربین IR به کار می رود.

عملکرد اصلی این تکنولوژی در دوربین مداربسته دید در شب مدل IR، تنظیم شدت نور LED های مادون قرمز در پاسخ به فاصله جسم تحت نظارت است. در واقع این فناوری کمک می کند تا مشکل تابش نور بیش از حد به اشیاء نزدیک و نور کم به اشیاء دور که در برخی از مدل ها مشاهده می شود، پیش نیاید و تصاویر به صورت یکنواخت و با کیفیت بالاتری ضبط شود. با استفاده از این فناوری می توانید نظارت بهتر و امنیت بالاتری را تجربه کنید.

دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین دید در شب رنگی

به جز دوربین IR، دوربین های دید در شب که قابلیت نمایش تصاویر رنگی در طول شب را دارند هم دسته دیگری از فناوری های دوربین دید در شب هستند که خود به دو نوع تقسیم می‎شوند که عبارت‌اند از:

دوربین استارلایت: این مدل های دوربین مداربسته دید در شب، با جدیدترین تکنولوژی تولید تصاویر رنگی در تاریکی، قادر هستند تا در طول شب، تصاویر تماما رنگی را به کاربر ارائه دهند. در واقع اصطلاح Starlight به این معنی است که این دوربین ها حتی در نور ستارگان هم می توانند تصاویر رنگی در تاریکی را با استفاده از سنسورهای داخلی خود ثبت کنند. برای بررسی جزئی‌تر و دقیق‌تر این دوربین‌ها می‌توانید به صفحه مربوط به دوربین استارلایت مراجعه کنید.

دوربین وارم‌لایت: این نوع دوربین ها با کمک LED هایی که در اطراف دوربین تعبیه شده است، می توانند در طول شب تصاویر رنگی را به کاربر ارائه دهد. چراغ های LED که در ساختار این دوربین ها به کار رفته است و از ظاهر آنها کاملا مشخص است، با تابیدن نور مرئی، امکان دید رنگی و تصویربرداری رنگی را برای این دوربین ها فراهم می کنند. خرید دوربین مدار بسته دید در شب در این نوع، هزینه‌ی کمتری نسبت به نوع استارلایت دارد؛ اما دقت آن پایین‌‎تر است. برای بررسی جزئی مزایا و معایب این نوع دوربین ها، به صفحه مربوط به دوربین وارم‌لایت مراجعه کنید. برای مشاهده تمای دوربین های رنگی نیز می‌توانید به صفحه دوربین دید در شب رنگی مراجعه کنید.

دوربین مدار بسته دید درشب

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین دید در شب از جمله دوربین های مداربسته کاربردی است که مزیت های زیادی در جهت تامین امنیت با استفاده از ارائه تصاویر رنگی و واضح در طول شب دارد؛ بنابراین قیمت دوربین مدار بسته دید در شب با توجه به کاربردش مقرون به صرفه می‌باشد؛ به همین دلیل، خریداران بسیاری دارد و تقریبا همه افراد برای خرید دوربین مدار بسته دید در شب اقدام می‌کنند.

از آنجایی که دوربین دید در شب در همه جا کاربردی است و در تاریکی به راحتی تصویر برداری می کند، خرید دوربین مداربسته دید در شب برای اکثر مردم برای حفظ امنیت در شب الزامی است. قیمت دوربین دید در شب با توجه به کاربردی که دارد، بسیار مناسب است؛ قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز تا حد زیادی بستگی به برند آن دارد.

برخی از برندهای به نام و مشهور در حوزه دوربین مداربسته دید در شب، قیمت دوربین مداربسته دید در شب را با توجه به دیگر قابلیت ها تعیین می‌کنند که ممکن است قیمت این دوربین ها را بالاتر بده و همین باعث می شود تا اکثر افراد از خرید دوربین مدار بسته دید در شب خودداری نمایند. برای خرید دوربین مداربسته دید در شب لازم است بدانید قیمت دوربین دید در شب بسیار مناسب و به صرفه است؛ پس در هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب نگران نباشید. از این رو اکثر دوربین های دید در شب موجود در دوربین مارکت، در دسته دوربین مدار بسته ارزان نیز جای گرفته اند. عوامل بسیاری در تعیین لیست قیمت دوربین مداربسته دید در شب اثرگذار هستند که توجه به این موارد تا حد زیادی می تواند در انتخاب این دوربین ها با مناسب ترین قیمت کمک کننده باشد.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز

قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی می تواند متغیر باشد؛ این موارد هستند که تعیین کننده خرید دوربین مداربسته دید در شب با قیمتی بالاتر یا پایین تر است.

جدول عوامل اثرگذار بر قیمت دوربین مدار بسته دید درشب:

کیفیت تصویر دوربین دید در شب برند دوربین مداربسته دید در شب
شکل ظاهری دوربین انتخاب دوربین مدار بسته دیددر شب اورجینال
نوع تکنولوژی دید در شب گارانتی معتبر دوربین
برد دید در شب دوربین نوسان قیمت ارز در ایران
ویژگی های فنی و امکانات خاص دوربین قیمت گذاری نمایندگی فروش دوربین مدار بسته دیددرشب

این موارد، تاثیر به سزایی در هزینه های شما در هنگام خرید دوربین مدار بسته دیددر شب دارند؛ به طور مثال به هر میزان که کیفیت تصویر دوربین و یا برد دید در شب آن افزایش پیدا کند، دوربینی با قیمت بالاتر می خرید؛ هم چنین وجود تکنولوژی های خاصی مانند دید در شب رنگی و یا هوش مصنوعی هم منجر به افزایش قیمت هر مدل از دوربین مداربسته دیددر شب خواهد شد.

برندها هم در این زمینه نقش پررنگی دارند و هر چه شهرت و کیفیت برند انتخابی بالاتر باشد، شما هم قیمت بالاتری برای یک دوربین با دوام و کاربردی پرداخت خواهید کرد. در ادامه نگاهی دقیق تر به برخی دیگر از عواملی که قیمت دوربین مداربسته دید در شب را تعیین می کنند، می پردازیم.

دوربین مداربسته دید در شب

تاثیر قدرت مادون قرمز در تعیین قیمت دوربین دید در شب

نور مادون قرمز جزء اصلی ساختار دوربین های مادون قرمز است و از این نظر بر قیمت دوربین دید در شب تاثیر بسیار زیادی دارد؛ در واقع این عامل وضوح تصاویر و در تاریکی را مشخص می کند. نکات زیر چگونگی تاثیر قدرت مادون قرمز بر قیمت این دوربین ها را نشان می دهد:

برد دوربین مدار بسته دید درشب: بالا بودن روشنایی مادون قرمز سبب افزایش برد دید در شب دوربین، بالا رفتن کیفیت تصاویر حتی از فاصله دور و در نهایت افزایش قیمت این دوربین ها می شود.

تکنولوژی های پیشرفته IR: وجود فناوری های پیشرفته تر در جهت افزایش قدرت مادون قرمز این دوربین ها هم علاوه بر افزایش کیفیت، قیمتی که برای دوربین مداربسته مادون قرمز پرداخت می کنید را هم افزایش می دهد.

نوع LED مادون قرمز: کیفیت این LED ها تاثیر مهمی در قدرت روشنایی مادون قرمز دارد؛ مدل های باکیفیت و بادوام این LED ها که قادر به انتشار نور مادون قرمز قدرتمند و یکنواخت هستند، موجب افزایش هزینه کلی دوربین می شوند.

به طور خلاصه، محدوده روشنایی IR مستقیماً بر بالا رفتن هزینه دوربین مداربسته دید در شب تأثیر می‌گذارد؛ زیرا برد طولانی‌تر، فناوری پیشرفته تر و کیفیت تصاویر بهتر با استفاده از این ویژگی ممکن است.

تاثیر تصویر خروجی در تعیین قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز

کیفیت دوربین یکی از عواملی است که نه تنها بر قیمت دوربین مدار بسته مادون قرمز، بلکه بر قیمت همه انواع دوربین های امنیتی تاثیر بسیار مهمی دارد؛ زیرا نتیجه خروجی و هدف از نصب این دوربین ها در واقع دریافت همین تصاویر خروجی باکیفیت است. دو ویژگی مهم هستند که هم بر تصاویر خروجی و هم بر قیمت این دوربین ها تاثیر می گذارند:

کیفیت تصویر دوربین که با مگاپیکسل بیان می شود و از محدوده 1 مگاپیکسل تا 20 مگاپیکسل را شامل می شود. هر چه این کیفیت بالاتر باشد، دوربین مداربسته دید درشب هم گران تر خواهد بود.

نوع تکنولوژی دید در شب و روشنایی مادون قرمز دوربین هم که در پاراگراف قبلی توضیح دادیم هم بر کیفیت نهایی تصاویر خروجی در نتیجه قیمت این دوربین ها تاثیرگذار هستند.

تاثیر فروشگاه انتخابی در تعیین قیمت دوربین مداربسته دید در شب

بهترین قیمت دوربین مداربسته دید در شب را می توانید از نمایندگی های معتبر برندهای مشهور انتخاب کنید و این مهم ترین تاثیر فروشگاه انتخابی در تعیین قیمت دوربین دید در شب است. این مراکز معتبر، برندهای اصل و با کیفیت را با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب ارائه می کنند و هم چنین در عرصه رقابت بازار، مناسب ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر می گیرند؛ پس با خرید از یک فروشگاه شناخته شده می توانید تمامی این مزایا را دریافت کنید.

مجموعه دوربین مارکت با استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان خود بهترین خدمات فروش محصولات امنیتی از جمله انواع دوربین مداربسته دید در شب را با قیمت هایی مقرون به صرفه و از بهترین برندهای جهان را به کاربران خود ارائه می کند. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.