نمایش دادن همه 6 نتیجه

پکیج دوربین تحت شبکه با توجه به امکاناتی که به کاربران ارائه می کند، محبوبیت زیادی در دنیای دوربین های امنیتی دارد و در سال های اخیر، شاهد افزایش چشم گیر فروش این دوربین ها و نیز پکیج دوربین مداربسته آی پی در بازار جهانی تجهیزات امنیتی بوده ایم. فناوری های نوین به سرعت در حال رشد و گسترش در صنعت امنیت و دوربین های امنیتی هستند و این مساله سبب پیدایش دوربین هایی با امکانات فوق العاده و نیز قیمت های مناسب شده است. دوربین های با فناوری تحت شبکه یکی از این نوآوری های جذاب تکنولوژی در دوربین های نظارتی می باشند که نقش مهمی در ارتقاء امنیت جهان در سال های اخیر داشته اند.

کیفیت بالای تصاویر و نیز سادگی نصب و استفاده از مواردی هستند که گسترش استفاده از این دوربین ها و نیز پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه را توجیه می کنند. پک کامل دوربین تحت شبکه، مجموعه ای از دوربین های مدل IP و نیز تجهیزات مورد نیاز برای نصب آن می باشد. اگر شما هم قصد خرید پکیج دوربین مداربسته دارید، شناخت مزایا و نیز انواع پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه IP را در ادامه این مطلب دنبال کنید تا بتوانید در مورد انتخاب این پکیج ها تصمیم گیری بهتری داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه نیز می توانید با کارشناسان مجموعه دوربین مارکت تماس بگیرید.

خرید پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه

خرید پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه با توجه به حساسیت های اثرگذار در انتخاب این پکیج ها و دوربین های موجود در آن، به دقت بالا و نیز رعایت یک سری از نکات نیاز دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه

  • توجه به برند دوربین های موجود در پکیج دوربین تحت شبکه
  • دقت به انتخاب دوربین اورجینال
  • توجه به کیفیت لوازم جانبی پکیج دوربین مداربسته آی پی
  • گارانتی پکیج دوربین مداربسته IP
  • فروشگاه و نمایندگی شناخته شده

مواردی که نام برده شد در انتخاب بهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه موثر هستند و تا حدودی با رعایت این نکات می توان از بابت کیفیت پکیج خریداری شده اطمینان داشت. مدل های متفاوتی از پکیج کامل دوربین مداربسته تحت شبکه را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید و برای ثبت سفارش خرید پک دوربین مداربسته تحت شبکه اقدام کنید.

مزایای پکیج دوربین تحت شبکه

آشنایی با مزایای پکیج دوربین تحت شبکه، ویژگی های جذاب این پکیج ها را برای ما روشن می کند. بدون شک قیمت پکیج دوربین آی پی اولین مزیتی است که به ذهن ما برای این مجموعه محصول میرسد، اما نوع پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه انتخابی نیز در ایجاد مزایای ویژه تر موثر است. دوربین های با فناوری تحت شبکه، بهترین تکنولوژی حال حاضر در دوربین های امنیتی می باشند که بر خلاف نوع قدیمی تر دوربین های نظارتی که برای انتقال تصاویر از کابل کواکسیال استفاده می کنند، از طریق کابل های شبکه تصاویر را به دستگاه ضبط کننده اطلاعات و یا فضای ابری اینترنت منتقل می کند. در این دوربین ها تصاویر کاملا به صورت دیجیتال انتقال پیدا کرده و هیچ گونه افت کیفیت چه در ابتدای نصب و چه به مرور زمان اتفاق نخواهد افتاد. هم چنین این فناوری، نویز های الکتریکی محیط را خنثی کرده و تصاویر همیشه با بالاترین حد کیفیت انتقال پیدا می کند.

خرید پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه، می تواند باعث کاهش هزینه ها و نیز راحتی بیشتر برای مصرف کنندگان شود و همین موضوع مزیت عمده این پکیج ها می باشد. قرار گرفتن همه تجهیزات یک سیستم امنیتی کامل در یک پکیج دوربین مداربسته IP و نیز محاسبه قیمت عمده برای تعداد بیشتری از با کیفیت ترین انواع دوربین تحت شبکه موجب می شود بتوانیم با صرف هزینه کمتر نسبت به خرید جداگانه این محصولات، تعداد بیشتری از مدل های متنوع دوربین های امنیتی تحت شبکه را داشته باشیم. ما در مجموعه با سابقه دوربین مارکت تلاش کرده ایم که پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP را با مناسب ترین قیمت ها و کیفیت بالا ارائه بدهیم.

خرید پک دوربین مداربسته تحت شبکه

پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه شامل چه اقلامی است؟

پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه، همان طور که اشاره کردیم، کلیه قطعات مورد نیاز برای نصب یک دوربین امنیتی را شامل می شود تا مشتریان بتوانند به سادگی و بدون نیاز به خرید تجهیزات اضافی در مدت زمان کوتاهی، یک سیستم امنیتی کامل و اقتصادی داشته باشند. این موضوع در مورد فضاهای با مساحت بزرگتر که تعداد بیشتری از دوربین برای پاسخ گویی به نیازهای مختلف در فضاهای داخلی و خارجی دارند، مزایای زیادی دارد. اقلام موجود در پکیج دوربین تحت شبکه به شرح زیر می باشد.

  • تعداد مشخصی از دوربین های امنیتی
  • دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین از نوع NVR
  • کابل شبکه به مقدار نیاز بر اساس تعداد دوربین ها
  • منبه تغذیه برای تامین انرژی دوربین
  • سوکت شبکه
  • سوئیچ شبکه

این تجهیزات در پکیج دوربین مداربسته آی پی دوربین مارکت در بالاترین کیفیت ارائه می شوند تا نیازهای مشتری را به خوبی پاسخ دهند. ترکیب دوربین های دام و بالت و این تجهیزات جانبی ضروری، پک کامل دوربین تحت شبکه را به یکی از پرفروش ترین محصولات سایت دوربین مارکت تبدیل کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره خرید پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه با ما در دوربین مارکت در ارتباط باشید.

انواع پکیج دوربین مداربسته IPدر دوربین مارکت

پکیج دوربین مداربسته IPدر انواع متفاوتی برای کابران طراحی شده است که می تواند بر اساس خواست و نیاز شما مشتریان گرامی متغیر باشد. این انعطاف پذیری باعث می شود که افراد بتوانند بر اساس اهداف امنیتی خود و نیز بودجه ای که در نظر گرفته اند، نوع پکیج را برای به نفع نیازهای خود تغییر داده و بتوانند از مزایای آن بهره ببرند. قیمت پکیج دوربین آی پی از هر یک از این انواع با توجه به تعداد دوربین ها و نیز نوع دوربین ها متغیر است، اما مطمئنا هر پکیج، صرفه اقتصادی بیشتری از خرید جداگانه دوربین مداربسته و تجهیزات نصب آن خواهد داشت. پکیج دوربین مداربسته بی سیم هم دسته ای از انواع پکیج های فناوری تحت شبکه است که قابلیت ها و امکانات ویژه ای دارد و شامل تعدادی از دوربین های تکنولوژی بی سیم در قالب یک پکیج است.

قیمت پکیج دوربین آی پی

  • پکیج دوربین 8 عددی تحت شبکه
  • پکیج دوربین 6 عددی تحت شبکه
  • پکیج دوربین 4 عددی تحت شبکه
  • پکیج دوربین 2 عددی تحت شبکه

این موارد از انواع پکیج دوربین تحت شبکه طراحی شده در مجموعه دوربین مارکت هستند که می توانید انواع آن را برای مقاصد ایمنی خود انتخاب کنید.

قیمت پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه

قیمت پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه، اولین دغدغه در انتخاب پکیج دوربین تحت شبکه می باشد که گاه افراد را از خرید خود منصرف می کند. در نتیجه همواره برای اکثر افراد، خرید دوربین مداربسته و نیز تجهیزات امنیتی آن با چالش هایی همراه بوده است. با در نظر گرفتن برندهای مقرون به صرفه و اقتصادی و نیز خرید از یک فروشگاه معتبر می توانید هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. با خرید پک دوربین مداربسته تحت شبکه از دوربین مارکت می توانید از بابت کیفیت و قیمت مناسب اطمینان داشته باشید. برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب بهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه IP با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس بگیرید.