نمایش 1–30 از 33 نتیجه

پکیج 4 عددی دوربین آیمو

11,000,000 تومان

پکیج دوربین مدار بسته
پکیج دوربین مداربسته، یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه، آپارتمان، پارکینگ، منازل و انبارها ارائه نماید. قیمت پک دوربین مداربسته نیز متناسب با همین نیاز های مشتریان در دوربین مارکت تعیین شده است.

پک دوربین مداربسته، شامل مجموعه ای از دوربین های امنیتی و تجهیزات جانبی آن می باشد که برای راحتی مشتریانی که فضاهای بزرگتر و در نتیجه تعداد بیشتری از این دوربین ها را نیاز دارند، فراهم شده است. از آن جایی که پک دوربین مداربسته با توجه به نیاز مصرف کنندگان تجهیزات امنیتی آماده شده است، مشتریان عزیز می توانند با توجه به این که به چند دوربین مداربسته ارزان یا معمولی نیاز دارند و یا سیستم امنیتی را برای چه مکانی و با چه مساحتی لازم دارند، اقدام به خرید پکیج دوربین مدار بسته نمایند. مشاوران و کارشناسان دوربین مارکت نیز در این مسیر شما را یاری می کنند؛ کافی ست برای دریافت لیست قیمت پکیج دوربین مداربسته و نیز مشاوره با کارشناسان، با شماره های این مجموعه در تماس باشید.

پک دوربین مداربسته

خرید انواع پک کامل دوربین مداربسته

در مجموعه دوربین مارکت انواع متفاوتی از پک کامل دوربین مداربسته، با توجه به برند، نوع دوربین، تعداد دوربین و نیز تجهیزات جانبی برای مشتریان طراحی شده است که می توانند از طریق سایت دوربین مارکت اقدام به خرید پک دوربین مداربسته نمایند. پکیج های دوربین مارکت در این دسته بندی ها برای خریداران و مشتریان عزیز طراحی شده اند:
پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی
پکیج دوربین مدار بسته 4 عددی
پکیج دوربین مدار بسته 6 عددی
پکیج دوربین مدار بسته 8 عددی 

پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد.

پکیج دوربین مداربسته آنالوگ: این دوربین ها دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل 1080، کابل ترکیبی برق و انتقال تصویر، منبع تغذیه مرکزی، دستگاه ضبط DVR و فیش های مورد نیاز می باشد. قیمت پکیج دوربین مداربسته از نوع آنالوگ، بسته به تعداد دوربین های موجود در پک دوربین مداربسته متفاوت تعریف شده است.

پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه: این نوع، یکی از بهترین پکیج دوربین مداربسته می باشد که دارای تصاویر دیجیتال، دید در شب، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل، کابل شبکه، منبع تغذیه، سوکت، سوییچ و دستگاه ضبط NVR می باشد. قیمت پکیج دوربین مداربسته مدل آنالوگ نسبت به تعداد مشابه پک دوربین مدار بسته مدل تحت شبکه پایین تر بوده و نیازمند نصب با دقت تری می باشد.

پکیج دوربین مداربسته در دو مدل کلی و با تفاوت در تعداد و نیز کیفیت دوربین ها ارائه می شود که در برخی، قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل امکان پذیر بوده و برای این منظور برای خرید پک دوربین مداربسته نیاز به یک مودم اینترنت در محل نصب دستگاه ضبط می باشد تا انتقال تصویر به درستی انجام گردد. دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مداربسته  تحت شبکهIP، در پک دوربین مدار بسته، مقاوم در برابر آب، گرد و غبار، گرما و سرما بوده و این مدل دوربین ها به صورت دام (گنبدی ، سفقی) و یا بولت، بسته به محل نصب می تواند از طرف مشتریان انتخاب گردد.

پکیج دوربین مداربسته

صرفه جویی با خرید پکیج دوربین مدار بسته اقتصادی

اگر شما هم قصد خرید پکیج دوربین مدار بسته اقتصادی برای افزایش ایمنی خود را دارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید. این روزها امنیت، به دلیل افزایش جرم و جنایت، برای صاحبان کسب و کار و نیز در مجموعه های مسکونی، اهمیت زیادی پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد افرادی که خواهان تامین ایمنی محیط زندگی و کار خود با نصب سیستم های امنیتی هستند، افزوده می شود. از طرف دیگر، برخی از افراد به دلیل هزینه های بالای تهیه و نصب، از خرید این دوربین ها منصرف می شوند.

ولی باید گفت که راه های بسیاری برای کاهش هزینه های مربوط به دوربین های مداربسته وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها پک دوربین مداربسته می باشد. خرید پکیج دوربین مداربسته، به خصوص برای کسانی که به بیشتر از یک دوربین برای ایمنی فضای خود نیاز دارند، بسیار مفید و اقتصادی خواهد بود. قیمت پک دوربین مداربسته بسیار پایین تر از خرید تکی این محصولات می باشد و همین مساله موجب صرفه جویی در هزینه های مشتریان خواهد شد.

نکاتی که در خرید پکیج دوربین مداربسته به شما کمک می کند!

دوربین مداربسته آنالوگ HD برای انتقال تصویر به دستگاه دی وی ار DVR از کابل کواکسیال استفاده می نماید که این کابل کواکسیال به صورت تکی و ترکیبی عرضه می گردد. کابل ترکیبی هم انتقال تصویر دوربین مدار بسته و هم انتقال برق  را انجام می دهد. برای این مدل کابل می توان از منبع تغذیه مرکزی استفاده نمود. در پک دوربین مداربسته کارشناسان ما مدل های مختلفی را جهت نیاز مشتری طراحی و گزینش نموده اند که به پیکج اکو، برنزی، نقره ای، طلایی و الماس تقسیم گردیده است. در این پکیج دوربین مداربسته تمام دوربین ها در ایران اسمبل گردیده است.
تمامی این پکیج ها از قیمت های مناسبی برخوردارند و قیمت پکیج دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا متناسب با نیاز مشتریان تدوین شده است. انواع مختلف پک دوربین مداربسته در مجموعه دوربین مارکت به شرح زیر می باشد.
پکیج دوربین مداربسته اکو: کیفیت 1 مگاپیکسل و دید در شب و تولید برد شرکت  XM
پکیج مدار بسته برنزی: دوربین ها با کیفیت 2 مگاپیکسل و تولید برد شرکت  XM
پیکج دوربین مدار بسته نقره ای: دوربین 2 مگا پیکسل و برد تولید شرکت  FULHAN
پکیج دوربین مداربسته طلایی: دوربین 2 مگا پیکسل و برد تولید شرکت SONY
پکیج دوربین مداربسته الماس: دوربین 4 مگا پیکسل و برد تولید شرکت SONY
تمامی این پکیج ها دارای دی وی ار 2 مگاپیکسل ساپورت و در پکیج الماس دارای دی وی ار 5 مگاپیکسل ساپورت می باشد. قابلیت تغییر تعداد دوربین مدار بسته و نوع دستگاه DVR  در پکیج های دوربین مداربسته را دارا می باشد که کارشناسان فروش ما برای خرید پک دوربین مدار بسته شما را راهنمایی می نمایند.
دوربین مدار بسته تحت شبکه IP برای انتقال به دستگاه NVR  از کابل شبکه استفاده می نماید که این کابل شبکه دارای مدل های مختلفی و تولید شرکت های مختلفی می باشد. کابل شبکه وظیفه انتقال تصویر به دستگاه NVR را بر عهده دارد. برای انتقال برق از کابل برق با منبع تغذیه مرکزی یا اداپتور های مجزا استفاده می گردد. در پکیج های دوربین مدار بسته تحت شبکه بسته به تعداد دوربین و دستگاه ان وی ار مناسب می توانید اقدام به خرید پک دوربین مدار بسته کرده و از پکیج 2 یا 4 یا 6 و 8 کانال استفاده نمایید. دوربین های این مدل پک دوربین مدار بسته تحت شبکه 2 مگا پیکسل با برد تولید شرکت سونی می باشد. در دوربین های تحت شبکه تصاویر به صورت دیجیتال و با وضوح وکیفیت بالاتر مشاهده می گردد و افت کیفیت تصویر در دوربین مداربسته تحت شبکه اتفاق نمی افتد ولی در دوربین های آنالوگ HD بسته به لنز دوربین، افت کیفیت تصویر بعد از چند سال اتفاق می افتد. اگر تنها به این دوربین ها نیاز دارید، می توانید پکیج دوربین تحت شبکه را از دوربین مارکت انتخاب کنید.

باید در نظر داشت که در پکیج دوربین مداربسته، دستگاه دی وی ار DVR و دستگاه NVR نیاز به یک هارد جهت ذخیره سازی را دارا می باشد. که شما می توانید هارد مورد نیاز خود را در پک دوربین مداربسته اضافه نمایید. میزان ذخیره سازی هارد به تعداد دوربین مدار بسته بستگی دارد.

فروش پک دوربین مداربسته

انواع پک دوربین مداربسته

انواع پک دوربین مداربسته با توجه به موارد متعددی تقسیم بندی می شود. پکیج دوربین مدار بسته ارائه شده قابل تغییر در تعداد دوربین و تعداد کانال دستگاه ضبط می باشد و جهت انتخاب پک دوربین مداربسته مناسب، کارشناسان فنی گروه دوربین مارکت با افتخار شما مشتریان گرامی را راهنمایی می نمایند تا بسته به میزان نیاز و هزینه مناسب بتوانید با خرید دوربین مداربسته، امنیت و آرامش را برای محیط مورد نظر به ارمغان بیاورید.
پیشنهاد دوربین مارکت برای کسانی که به دنبال خرید دوربین مدار بسته برند هستند، پکیج دوربین داهوا و یا پکیج دوربین مدار بسته هایک ویژن می باشد. در این پکیج ها تمامی تجهیزات جانبی دوربین همراه با دوربین مدار بسته از این برند ها به خریداران عزیز عرضه می گردد.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته در دوربین مارکت

قیمت پک کامل دوربین مداربسته در مجموعه دوربین مارکت با توجه به در نظر گرفتن رضایت مشتریان، بسیار اقتصادی می باشد. فروش پکیج دوربین مداربسته در انواع متفاوتی مانند پکیج دوربین مداربسته بی سیم در این مجموعه موجود می باشد. از لحاظ هزینه، قیمت پک دوربین مدار بسته دوربین مارکت، برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و خریداران عزیز می توانند ارزان ترین و با کیفیت ترین محصولات را در این پکیج ها ببینند و سپس اقدام به خرید پک دوربین مداربسته نمایند.
در صورتی که با دوربین یا سیستم های امنیتی آشنایی زیادی ندارید، اصلا نگران نباشید، کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی می کنند، برای اطلاع از قیمت پک دوربین مدار بسته کافیست با دوربین مارکت در ارتباط باشید!