بلاگ

مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا

مقایسه دوربین مدار بسته هایک ویژن و داهوا

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن

در این مطلب به مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن و بررسی عملکرد و محبوبیت این دو برند پرفروش دوربین مداربسته در بازار جهانی می پردازیم. در خصوص انتخاب دوربین مدار بسته مناسب، یکی از دغدغه های افراد، همواره تصمیم گیری میان برندهای متنوع موجود در بازار و تشخیص جنس با کیفیت می باشد. وقتی صحبت از محصولات دوربین مداربسته و نظارت تصویری به میان می‌آید، دو برند برتر Hikvision و Dahua در ذهن مردم و استفاده کنندگان از کالاهای امنیتی یادآوری می شود.

در مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا جالب است بدانید که دوربین هایک ویژن و داهوا از تولیدکنندگان پیشرو دوربین مداربسته در جهان هستند. در رتبه اول Hikvision با سهم بازار حدود 20 درصد و پس از آن داهوا با سهم بازار حدود 6 درصد، در صدر لیست بزرگترین و پیشرو ترین تولید کنندگان دوربین مداربسته قرار دارند و تعداد زیادی دوربین، دستگاه ضبط کننده و موارد دیگر را در سراسر جهان به فروش می رسانند و در عین حال به طور دائم، ویژگی های فعلی و محصولات آینده خود را ارتقا می دهند.

قبل از اینکه به بررسی دقیق تر مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن، دو برند محبوب دوربین مداربسته بپردازیم و پاسخ سوال هایک ویژن بهتر است یا داهوا؟ را دریابیم، اجازه دهید محصولات این دو شرکت و فناوری دوربین مداربسته ارائه شده توسط آنها را با بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری میان این دو برند، می توانید با تیم کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید؛ هم چنین با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت دوربین مارکت، می توانید مدل های متفاوت دو برند دوربین هایک ویژن و داهوا را مشاهاده کنید.

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن

مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن؛ بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن

در ادامه روند بررسی مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن، درباره شرکت هایک ویژن و محصولات آن صحبت می کنیم. برند هایک ویژن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های بازاریابی در این صنعت را ایجاد کرده است که شامل 66 شعبه در سراسر جهان است تا از پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، کاربران و شرکا اطمینان حاصل کند. محصولات هایک ویژن مجموعه متنوعی از محصولات امنیتی و نظارت تصویری را ارائه می دهند که بیش از 150 کشور را تحت پوشش خود دارد.

هایک ویژن بخرم یا داهوا؟ برای رسیدن به جواب این سوال با ادامه بررسی برند هایک ویژن همراه باشید. هایک ویژن به چه چیزی معروف است؟ شرکت فناوری دیجیتال Hangzhou Hikvision یا به اختصار هایک ویژن که به خاطر مجموعه متنوعی از دوربین‌های امنیتی، ضبط‌کننده‌ها و محصولات مرتبط با امنیت و نظارت تصویری شناخته می‌شود، جز یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های امنیتی در جهان می باشد. هایک ویژن برند منحصر به فردی است که به دلیل اختصاص هشت درصد از درآمد خود به تحقیق و توسعه در بازار تکنولوژی شناخته شده است. در نتیجه، هایک ویژن دوربین‌های امنیتی IP با کیفیتی را تولید می‌کند که هم کاربرپسند می باشند و هم توانایی بالایی نسبت به گزینه‌های شناخته شده دیگر دارند.

کیفیت و احترام به مشتری از ویژگی های بارز محصولات برند هایک ویژن می باشد. قابلیت اطمینان و مدیریت کیفیت از ارکان اساسی موفقیت هایک ویژن بوده است. این شرکت به اجرای کامل کیفیت محصولات، ماندگاری و افزایش عمر محصول که مطابق با استانداردهای جهانی پیشرو و با بسیاری از گواهینامه های معتبر است، متعهد می باشد. هایک ویژن، فرآیند دوام و خدمات پس از فروش، کیفیت مواد، نوآوری در طراحی، کیفیت ساخت و خدمات با کیفیت نهایی را پوشش می‌دهد.

 

مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا؛ بررسی دوربین مداربسته داهوا

مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا را با بررسی کلی شرکت داهوا ادامه می دهیم. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا (تکنولوژی داهوا) یا Dahua Technology یک ارائه دهنده راه حل و خدمات هوش مصنوعی مبتنی بر ویدئو و تصویر در جهان می باشد. فناوری داهوا بر ارتقاء سیستم های امنیتی در دو زمینه اصلی تمرکز دارد: شهر و ارگان ها. این شرکت استراتژی‌های فن‌آوری خود را تقویت می‌کند که شامل پلت ‌فرم‌های هوش دیجیتالی AloT و IoT می باشد. داهوا هوش دیجیتالی شهرها و شرکت‌ها را بر اساس نیازهای مشتری به طور جامع ارتقا می‌دهد و ارزش بیشتری برای تحول دیجیتالی و هوشمند صنایع مختلف ایجاد می‌کند.

برای پیش بردن مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا بهتر است بدانیم که شرکت دوربین مداربسته داهوا، بیش از 22000 کارمند دارد که بیش از 50 درصد آنها در بخش R&D مشغول هستند!. این شرکت که متعهد به نوآوری های تکنولوژیکی می باشد، تقریباً 10٪ از درآمد فروش خود را هر ساله برای تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. داهوا مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه کلان داده، مؤسسه تحقیقات مرکزی، مؤسسه امنیت سایبری و مؤسسه شهر هوشمند را تأسیس کرده است. با تیکه بر تیم تحقیق و توسعه و بینش عمیق در تکنولوژی های نو ظهورDeep Sense و Deep Learning، این شرکت به کشف فرصت‌های نو ظهور ادامه می‌دهد و در حال حاضر کسب‌وکارهایی را در زمینه امنیت ماشین، روباتیک، ایمنی آتش سوزی هوشمند، الکترونیک خودرو، ذخیره‌سازی هوشمند، بررسی امنیتی هوشمند و نمایشگر هوشمند ایجاد کرده است. مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا از نظر به کارگیری تکنولوژی های نو ظهور خصوصا AI، از بحث های مورد علاقه دوستداران فناوری است.

داهوا فناوری دوربین مداربسته را به وسیله یک شبکه بازاریابی و خدمات جهانی، شامل 57 شعبه در آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و هم چنین ایران ایجاد کرده است تا خدمات سریع و با کیفیتی را به مشتریان ارائه دهد. در ادامه مقایسه دوربین مداربسته های هایک ویژن و داهوا باید اشاره کرد که علاوه بر این، فناوری داهوا، محصولات، راه‌حل‌ها و خدمات خود را در 180 کشور و منطقه مستقر کرده است.

در مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن، جالب است که بدانیم داهوا به چه چیزی معروف است؟ داهوا به خاطر دوربین‌های امنیتی دید در شب، ضبط‌کننده‌ها و محصولات مشابه خود شناخته می‌شود و یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان چنین محصولاتی در سال 2021 بود. علاوه بر این، داهوا به خاطر ضبط‌کننده‌های ویدئویی دیجیتال و ضبط‌کننده‌های ویدئوی تحت شبکه‌ خود معروف است.

فناوری داهوا که متعهد به مأموریت «توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر» می باشد، به ارزش اصلی خود یعنی «مشتری محوری» نیز پایبند است تا محصولات خود را در بازار جهانی با کیفیت و خدمات عالی ارائه کند، ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد کند و تلاش های بی وقفه‌ای برای ساختن جامعه ای امن، هوشمند، راحت و کارآمد انجام دهد.

مقایسه آخرین مدل های دوربین های هایک ویژن و داهوا

برای مقایسه آخرین مدل های دوربین های هایک ویژن و داهوا، محصولات این دو برند را بر اساس ویژگی های متفاوت آنها بررسی و مقایسه می کنیم تا بتوانیم به این سوال مشتریان که داهوا بخرم یا هایک ویژن؟ پاسخ مناسب و درخور توجهی بدهیم تا مخاطبان از بین دوربین مداربسته هایک ویژن یا داهوا، بهترین انتخاب با توجه به نیاز و بودجه خود داشته باشند.

  • نقاط ضعف و قوت
  • قیمت محصولات
  • زمینه کاربرد محصولات
  • محصولات و آخرین به روز رسانی ها
  • تکنولوژی ساخت

مواردی هستند که در مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن از آنها بهره می گیریم و این دو برند جهانی را بر اساس این ویژگی ها مقایسه می کنیم تا اطلاعات کامل تر و جامع تری از این دو برند داشته باشیم. در انتخاب بهترین دوربین داهوا و یا هایک ویژن، با در نظر گرفتن همه این نکات می توانید انتخاب موفقی داشته باشید.

مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن؛ نقاط ضعف و قوت

به عنوان مورد اول در مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن باید گفت که عامل اصلی که دوربین های امنیتی داهوا و هایک ویژن را برای خانه شما ضروری می کند، عامل بازدارنده بصری جرم و جنایت است که موجب می شود دوربین های مداربسته این دو برند به عنوان عاملی برای پیشگیری از تخلفات شناخته شوند. نکته مهم دیگر در زمینه مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا این است که بدانید هر دو این برند ها بسیار با کیفیت و از معتبر ترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی هستند و بهترین دوربین های مدار بسته را در سطح جهانی ارائه میدهند.

نقاط قوت برند داهوا

  • امکان استفاده از فضای ابری و اینترنت
  • نصب آسان
  • تنوع محصولات
  • عمر طولانی محصولات
  • تنوع قیمت
  • استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و گسترش آن
  • هزینه های کم نگه داری و تعمیرات

نقاط قوت هایک ویژن

  • امکان انتخاب از میان مدل های مختلف
  • نصب و استفاده آسان
  • کیفیت بالای تصاویر
  • قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی
  • خدمات پس از فروش کامل

نقاط ضعف دوربین های این دو برند

  • نبود نمایندگی معتبر در کشور
  • امکان هک شدن دوربین ها
  • امکان تجاوز به حریم خصوصی افراد

از جمله معایب و نقاط ضعف این دو برند می باشند که البته در مقایسه با نقاط قوت این دو برند و کیفیت بالای محصولات آنها که موجب محبوبیت و پرفروش بودن این برندها در بازار جهانی شده اند، به چشم نمی آید.

داهوا بخرم یا هایک ویژن

مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا؛ قیمت محصولات

برای مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا باید درباره قیمت این دو برند، مقایسه ای اجمالی انجام بدهیم. قیمت دوربین مداربسته داهوا کمی بالاتر از سایر برندهای موجود در بازار دوربین مداربسته و هم چنین دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد؛ اما با توجه به کیفیت بالا، ماندگاری محصولات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، خرید دوربین مداربسته داهوا توجیه منطقی تری برای مشتریان دارد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا با مناسب ترین قیمت برای فضای کار و یا زندگی خود دارید، می توانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید و در این زمینه از راهنمایی تیم متخصصان این مجموعه بهره بگیرید.

مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا؛ زمینه کاربرد محصولات

مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا را با کاربردهای این دو برند ادامه می دهیم. محصولات امنیتی داهوا در پروژه های بزرگ متعددی از جمله نمایشگاه بین المللی واردات چین، المپیک ریو، اجلاس G20 هانگژو، اجلاس بریکس شیامن، پروژه شهر واتیکان، کارخانه تویوتا آرژانتین، فرودگاه بین المللی سائوپائولو و بسیاری دیگر نصب شده است. ترافیک، حمل و نقل شهری، استادیوم ها، نمایشگاه های بین المللی، کارخانه ها و … از جمله مکان هایی هستند که از دوربین های داهوا برای برقراری نظم و امنیت خود بهره گرفته اند.

در مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن، درباره زمینه کاربرد دوربین هایک ویژن باید گفت که صنایع کلیدی مانند حمل‌ونقل، تولید، آموزش، فروشگاه ها، بانکداری، انرژی، حفاظت از محیط زیست و… از جمله زمینه هایی هستند که دوربین مداربسته هایک ویژن در آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن به زمینه کاری، فضای مورد استفاده، نیاز و هدف از خرید دوربین و بودجه مورد نظر بستگی دارد که اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا و یا هایک ویژن را دارید با تماس با دوربین مارکت از متخصصان این شرکت در باره خرید و نصب دوربین مداربسته مورد نظر خود کمک بگیرید.

مقایسه آخرین مدل های دوربین های هایک ویژن و داهوا

مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن؛ محصولات و آخرین به روز رسانی ها

مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن را با بررسی محصولات به روز این دو برند ادامه می دهیم. داهوا تکنولوژی در زمینه تولید محصولات امنیتی و نظارت تصویری فعالیت می کند که شامل محصولات تحت شبکه، محصولات حرارتی، دوربین های ضد آب و ضد ضربه، دوربین مداربسته دید در شب، محصولات هشدار، نرم افزارها، هوش مصنوعی، لوازم جانبی امنیتی و … می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن نیز خط مشابهی را دنبال می کند و محصولات متنوعی را تولید می کند. محصولات شبکه ای، محصولات Turbo HD، محصولات کنترل و نظارت دسترسی، ترافیک هوشمند، حمل و نقل، محصولات امنیتی پرتابل و شمار بسیاری از تجهیزات امنیتی از تولیدات شرکت هایک ویژن می باشند. نگاهی به این محصولات در سایت دوربین مارکت می تواند به شناخت و درک مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن کمک کند.

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن؛ تکنولوژی ساخت

در ادامه مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن به تکنولوژی ساخت و ویژگی های فنی این دو برند می رسیم.

  • هر دو برند کیفیت تصویر بالایی ارائه می دهند؛ اما لنز دوربین ها در دو برند متفاوت می باشد.
  • توانایی تشخیص حرکت در هر دو برند پیش بینی شده است؛ اما داهوا توانایی تشخیص چهره و حتی تشخیص چهره زیر ماسک را دارد.
  • فناوری دید در شب رنگی داهوا قابلیتی به روز را به مشتریان ارائه می دهد و می توان گفت که هر دوی این برند ها در این زمینه موفق عمل کرده اند.
  • اکثر دوربین های داهوا فناوری ضبط صدا را پشتیبانی می کنند در حالی که تعداد کمی از دوربین های هایک ویژن، این فناوری را ارائه می دهند.
  • حداقل درجه روشنایی یک دوربین مداربسته حداقل میزان نور مورد نیاز یک دوربین برای فیلمبرداری را به شما می گوید. هر دوی این دوربین ها عملکرد یکسانی در این زمینه دارند.
  • از نظر اندازه و وزن، به دلیل تولید طیف متنوعی از دوربین های مداربسته، داهوا و هایک ویژن انتخاب را برای مشتریان آسان تر کرده اند.
  • در هر دو برند دوربین، قابلیت کنترل از راه دور و اتصال دوربین به گوشی هوشمند، وجود دارد که این مساله موجب محبوبیت این برندها در میان مخاطبان شده است.

مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا؛ خدمات پس از فروش

در انتهای موارد مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا به خدمات پس از فروش این دو برند معتبر می رسیم. تعیین کیفیت پشتیبانی مشتری و ارائه خدمات پس از فروش می تواند چالش برانگیز باشد؛ زیرا معمولا نظرات مثبت مخاطبان در میان نظرات منفی به مراتب کمتر آنها گم می شود. برای مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن، جالب است بدانیم که به نظر برخی از افراد و مخاطبان، خدمات پس از فروش هایک ویژن در مقایسه با برند داهوا ضعیف تر عمل کرده است و بازخوردهای منفی بیشماری را دریافت کرده است.

اما در مورد خدمات مشتریان داهوا تعداد کمتری از نظراتی که بیان شده است، منفی می باشد و این شرکت با در نظر داشتن احترام به مخاطبان و جلب رضایت آنها، سعی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود در سراسر جهان دارد. آمار فروش بالای داهوا در همه کشورها و گرفتن رتبه اول لیست پرفروش ترین برند دوربین مداربسته، نشانی بر این ادعا و خدمات پس از فروش رضایت بخش این شرکت می باشد.

 

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن؛ نتیجه گیری

و در پایان مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن باید گفت در حالی که تفاوت های ظریفی بین دوربین های امنیتی Hikvision و Dahua وجود دارد، مقایسه آنها واقعاً به ترجیحات شخصی افراد، نیاز و هدف آنها بستگی دارد.

پس از بررسی و مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن به صورت کامل و نگاهی به همه فاکتورهای مختلف ذکر شده، باید شناخت بسیار خوبی از نیاز خود برای خرید دوربین هایک ویژن و داهوا را در نظر بگیرید. در حالی که هر دوی این برندها دوربین های امنیتی عالی ای هستند، اما تفاوت های خاص خود را دارند؛ بنابراین می توانید با بررسی تفاوت های موجود در بالا در این مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن، گزینه مناسب را مطابق با نیازها و هدف های خود انتخاب کنید. اگر شما هم از مصرف کنندگان این دو برند هستید و به مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن پرداخته اید و یا در زمینه تخصص دارید، حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید هر سوالی را در زمینه مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان دوربین مارکت مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *