بلاگ

فروش پایه دوربین مداربسته

فروش پایه دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربسته برای نصب دوربین در شرایطی انجام می شود که وضعیت نصب دوربین با گونه بدنه آن متناسب نباشد و شما ناچار به به کار گیری از پایه هایی با صورت های گوناگون میباشید . استعمال دیگر پایه ها به منظور استقرار و قرار گیری درست دوربین ها و تنظیم خوب تر آن ها جهت دید مطلوب تر نیز می‌باشد . به این دلیل که دوربین های مداربسته هم دارنده گونه های مختلفی میباشند بدین ترتیب گونه پایه متناسب با آن هم برای نصب متنوع خواهد بود . درین مطلب از دوربین مارکت شمارا با گونه های پایه های مورد استفاده در نصب دوربین مداربسته آشنا میکنیم .

فروش انواع پایه دوربین مداربسته

پایه های دوربین مداربسته دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر به معرفی به آن ها می پردازیم .

پایه سقفی دوربین مداربسته

پایه سقفی دوربین مداربسته ( Ceiling Mount ) همانگونه که از اسم آن پیداست برای نصب دوربین در پایین سقف به کار گیری میشود . این دسته پایه ها در گونه های تیوب مانند و در اندازه های متفاوتی نزدیک به 18 تا 36 اینچ تولید میگردند .

پایه ستونی دوربین مداربسته

با استعمال از پایه های ستونی ( Ceiling Mount ) ( Pole Brackets ) میتوانید دوربین را به ستون ها یا این که تیرک ها متصل نمائید . این گونه مبنا ها اکثر زمان ها در فضا های باز ( Outdoor ) کاربرد دارا هستند .

پایه دیواری دوربین مداربسته

از پایه های دیواری ( Wall Mount Brackets ) وقتی استعمال می شود که نیاز به تغییر تحول زاویه دید دوربین مداربسته برای دید خوبتر موجود هست مثلا نقاطی که از عرصه دید دوربین بیرون میباشند . ارتفاع این گونه پایه ها غالبا از 50 سانتی متر بیش تر تجاوز نمیکند .

پایه گوشه دوربین مداربسته

با به کار گیری از این جور پایه ها ( Outdoor Corner Mount ) میتوانید دوربین مداربسته را در کنج و کناره دیوارها نصب فرمایید . این پایه ها اکثر زمان ها مناسب برای دوربین های گردان یا این که PTZ می باشند که قابلیت گردش و بزرگ نمایی در آنها موجود هست .

پایه دوربین مداربسته دام

دوربین های مداربسته دام دوربین هایی سقفی بوده و به طور معمول مطلوب برای نصب بر روی دیوار نیستند . با این وجود گهگاه به علت قابلیت و امکان های مختص مو جود در بعضی از نوع های دام یوزرها مایل به نصب آنها بر روی دیوار مکان مورد نظر خویش میباشند . با به کار گیری از این گونه پایه ها قابلیت و امکان نصب آن‌ها بر روی دیوار هم ایجاد می شود . قابل ذکر است که اشکال دیگری از این پایه ها وجود دارند که قابلیت و امکان نصب آداپتور و اتصالات در باطن آنها قابلیت و امکان پذیر است .

پایه دی لوکس دوربین مداربسته

با به کار گیری از این دسته پایه ها ( Deluxe Mounts ) میتوانید دوربین مدار بسته خویش را بر روی هر جور سطحی از جمله میز , دیوار , سقف و . . نصب نمایید . بعضی از گونه های این پایه ها , مجهز به دستگیره یا این که دکمه ای میباشند که قابلیت دسترسی به دوربین مدار بسته و تهیه و تنظیم شرایط آن را قابلیت پذیر ایجاد میکند .

پایه عمودی دوربین مداربسته

از پایه های عمودی اکثر زمان ها به منظور ارتقاء یا این که در مواقعی کاهش ارتفاع نصب دوربین مداربسته به کار گیری میگردد . صورت این پایه ها مثل دکل بوده و بر روی سطح های افقی نصب می‌شوند .

پایه نصب روی لوله دوربین مداربسته

پایه نصب روی لوله دوربین مداربسته خاص زمان هایی است که مایل می باشید دوربین را بر روی لوله های گرد نصب نمائید . در هنگام نصب می بایست از بست های سیمی برای ثابت نمودن دوربین بر روی لوله به کارگیری فرمایید تا مبنا استحکام بیشتری داشته باشد .

دسته بندی دیگری هم برای پایه های مورد به کار گیری در دوربین های مداربسته موجود هست که در پایین به آن اشاره می‌کنیم :

پایه ثابت دوربین مداربسته

پایه هایی می باشند که برای قرارگیری دوربین مداربسته در حالت های ثابت اصتفاده می شوند .

پایه مفصلی دوربین مداربسته

ساختار پایه ی مفصلی به طوری است که دوربین را می توان با حرکات دو حالته ( چپ و راست ) یا این که چهار حالته ( چپ و راست – بالا و زیر ) در زاویه ی روءیت کرد مطلوب و متبوع به روش دستی تهیه نمود

پایه گردان دوربین مداربسته

پایه  گردان دوربین های مداربسته مقاومت زیادی دارند . به گونه ای که می تواند وزن دوربین مداربسته PTZ را تحمل کند . همچنین دوربین مداربسته بر روی آن می تواند حرکت افقی ، عمودی و همچنین تغییر زاویه داشته باشد.

بررسی جنس پایه دوربین مداربسته

جنس پایه های دوربین مداربسته اغلب از پلاستیک ، آلومینیوم یا آهن می باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم .

پایه پلاستیکی دوربین مداربسته

پایه های پلاستیکی دوربین مداربسته معمولا قیمت پایین تری دارند و از نظر وزن نیز سبک ترند . لذا به این دلیل که مقاومت فیزیکی بالایی ندارند و استحکام کم تری دارند معمولا در سایزها و طول های بزرگ تولید نمی شوند .

پایه آلومینیومی دوربین مداربسته

پایه های آلومینیومی از مقاومت بیشتری نسبت به پایه های پلاستیکی برخوردارند و شکنندگی کم تری دارند. اما اغلب هزینه بالاتری نسبت به پایه های پلاستیکی دارند. معمولا پایه های آلومینیومی حداکثر تا طول 30 سانت و به صورت پیش ساخته تولید می شوند .

پایه آهنی دوربین مداربسته

این نوع پایه ها اغلب در محل نصبدوربین مداربسته ساخته می شوند. همان طور که می دانید آهن نسبت به آلومینیوم مقاوم تر و ارزان تر است اما سنگینی و ظاهر نه چندان جذاب پایه های آهنی از نقاظ ضعف آن ها حساب می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *