نمایش دادن همه 17 نتیجه

دوربین نونیم اصطلاحی است که به دسته ای از دوربین های امنیتی در بازار ایران گفته می شود که برند خاصی ندارند و با استفاده از قطعات وارداتی در داخل کشور مونتاژ می شوند. ویژگی اصلی این دوربین ها، قیمت پایین تر نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار است که سبب محبوبیت بیشتر آن در میان کاربران شده است.

خرید دوربین نونیم گزینه بسیاری از افراد در ایران برای تامین امنیت محیط های مختلف است؛ دلیل این موضوع، کیفیت خوبی است که این دوربین ها در کنار قیمت های بسیار اقتصادی و پایین خود دارند که باعث می شود با صرف هزینه ای بسیار پایین، یک سیستم امنیتی کامل و دقیق برای نظارت بر ساختمان های متنوع داشته باشید.

دوربین مدار بسته نونیم بر خلاف تصور عموم، کیفیت بسیار پایینی ندارد و در قیاس با برندهای مشهور و قیمت بالایی که در بازار موجود هستند، مزایای متنوعی هم دارد. در واقع، این دوربین ها توسط شرکت هایی که کمتر شناخته شده، اما با کیفیت های قابل قبولی ساخته می شوند. علاوه بر قیمت پایین، وجود تنوع بالا در مدل های این دوربین و تکنولوژی های متنوع از مزایای این دوربین ها است.

اگر قصد خرید یکی از این دوربین ها را دارید، با ادامه این مطلب همراه باشید و اطلاعات کاملی از انواع دوربین مداربسته noname، مزایا و قیمت دوربین نو نیم کسب کنید. هم چنین می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان دوربین مارکت در ارتباط باشید و راهنمایی ها و مشاوره لازم در این زمینه را دریافت کنید.

دوربین مداربسته نونیم

خرید دوربین نونیم

تصمیم برای خرید دوربین نونیم به نیازهای خاص امنیتی، بودجه در نظر گرفته شده و میزان اهمیت امنیت برای فضا و افراد بستگی دارد. به همین دلیل، ارزیابی این موارد در هنگام خرید این دوربین ها بسیار ضروری است. اگر یک فضای کوچک خانگی، اداری و یا آموزشی دارید و می خواهید با هزینه ای کم این فضا را به دوربین مداربسته تجهیز کنید، دوربین نونیم پیشنهاد خوبی برای شما است که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

ابتدا این سوال را از خود بپرسید که آیا باید دوربینی از یک برند مشهور و محبوب بخرید؟ یا می توانید با صرف هزینه ای کمتر یک دوربین معمولی بدون مارک بخرید. دوربین نو نیم شاید بهترین دوربین در زمینه تکنولوژی های نوین نباشد؛ اما تا حد زیادی فناوری های به روزی را در مدل های مختلف این دوربین ها می توان مشاهده کرد. در نتیجه با بررسی نظرات کاربران درباره انواع دوربین مداربسته نو نیم و تحقیق درباره مدل های پرمصرف تر می توانید دوربینی را انتخاب کنید که اگر چه برند معتبری ندارد، اما نیازهای امنیتی شما را با تمام محدودیت های خود تامین می کند. برای خرید دوربین no name سفارش خود را به صورت آنلاین در این صفحه ثبت کنید و یا با بخش فروش دوربین مارکت تماس بگیرید.

نکات مربوط به خرید دوربین نونیم

از آنجایی که این دوربین ها شناخته شده نیستند و در واقع مونتاژ برخی از قطعات چینی در داخل کشور هستند، خرید دوربین نونیم نیازمند دقت و حساسیت به خرج دادن بیشتری است. افرادی که این دوربین ها را خریداری می کنند، یک دلیل بزرگ برای خرید این دوربین ها دارند و آن هم قیمت پایین و مناسب این دوربین ها است؛ اما باید دقت داشته باشید که کمیت را فدای قیمت های پایین نکنید؛ زیرا دوربین نونیم هر چند که مارک خاصی ندارد، ولی با استفاده از قطعات باکیفیتی تولید می شود که می توانند به خوبی پاسخ گوی نیازهای امنیتی محیط های متفاوت باشند. از طرف دیگر دوربین هایی در بازار هستند که برند دارند؛ اما برند آنها تقلبی و یا به اصطلاح فیک است؛ یعنی شما نام برند داهوا یا هایک ویژن را بر روی بدنه این دوربین ها خواهید دید؛ اما کیفیت اصلی دوربین های این برندها را دریافت نخواهید کرد.

نتیجه گیری این موضوع این است که اگر بر سردوراهی انتخاب میان دوربین های تقلبی و یک دوربین مدار بسته نو نیم هستید، گزینه دوم یعنی خرید دوربین نونیم گزینه بهتری است تا اطمینان خاطر بیشتری درباره سیستم امنیتی خود و نظارت دقیق آن داشته باشید. در ادامه می توانید با مزایای انتخاب دوربین مداربسته نونیم آشنا شوید:

مزایای خرید دوربین مداربسته نو نیم

با خرید دوربین مداربسته نو نیم می توانید خریدی به صرفه و با قیمتی بسیار پایین داشته باشید و این اولین مزیت این دوربین ها است؛ محبوبیت دوربین مدار بسته نونیم که ناشی از هزینه های پایین آن است را می توان در بررسی میزان فروش دوربین نونیم در کشور به خوبی مشاهده کرد. برخی از مزایای این دوربین ها را در ادامه مشاهده کنید:

  • کیفیت تصویر قابل قبول انواع دوربین نو نیم
  • عملکرد مناسب در نظارت و تامین امنیت
  • پایین بودن قیمت دوربین مدار بسته نو نیم
  • تنوع در مدل و تکنولوژی محصولات

این دوربین ها با توجه به این مزیت ها، گزینه های بسیار خوبی برای سیستم امنیتی فضاهای کوچک و متوسط هستند؛ بنابراین اگر قصد تامین امنیت این دسته از فضاها را دارید، دوربین مداربسته نونیم یا همان دوربین مداربسته بدون نام را می توانید با اطمینان کامل برای نصب در محیط انتخاب کنید.

معایب خرید دوربین no name

خرید دوربین no name مانند خرید هر محصول دیگری قطعا معایبی هم خواهد داشت که با آگاهی از این موارد می توان انتخاب بهتری داشت. مهم ترین نقاط ضعف این دوربین ها مواردی هستند که به نداشتن یک برند معتبر و کمپانی شناخته شده مرتبط می شوند. برخی از این موارد شامل:

  • عدم دریافت گارانتی معتبر
  • عدم دریافت خدمات پس از فروش
  • دشوار بودن ارزیابی دوربین noname به دلیل ناشناخته بودن
  • امکان عدم سازگاری با دستگاه های برندهای دیگر

البته باید اشاره کنیم که این معایب به این معنا نیستند که دوربین نونیم، صلاحیت های لازم برای نظارت بر محیط را ندارد و نمی توان به این دوربین اعتماد کرد؛ بلکه این دوربین عملکردهای دوربین های مارک دار معروف را هم می تواند ارائه کند؛ تنها به دلیل عدم هزینه تبلیغات و بازاریابی، نام تجاری خاصی ندارد و با قیمت های بسیار پایین تری روانه بازار می شود.

انواع دوربین مداربسته نونیم

دوربین مداربسته نو نیم تفاوت بزرگی با سایر دوربین های موجود در بازار دارد و آن هم نداشتن نشان تجاری خاص است که با آن در میان کاربران شناخته شود؛ اما این تفاوت باعث نمی شود که دوربین noname نتواند با برندهای مشهور رقابت کند و همان طور که مدل های مختلفی از دوربین های داهوا، هایک ویژن، هایلوک و … در بازار موجود است، در خرید دوربین مداربسته نو نیم هم با گزینه های زیادی مواجه می شوید که از جهات مختلفی به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند:

  • فناوری ساخت
  • شکل ظاهری
  • تکنولوژی های خاص

این موارد، تعیین کننده دسته بندی های متنوع دوربین نونیم هستند؛ یعنی همان طور که دوربین های آنالوگ و تحت شبکه برندهای بزرگ را می شناسیم، همین فناوری ها با قیمت مناسب تر در انواع دوربین نو نیم هم موجود هستند و یا دوربین های نوع دام و بالت بدون برند را هم می توان از فروشگاه های مختلف تهیه کرد. در ادامه، مدل های مختلف دوربین مدار بسته نو نیم که سبب تنوع در لیست قیمت دوربین نونیم شده اند را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع دوربین نو نیم از نظر ظاهری

قیمت دوربین مداربسته noname

دوربین نو نیم از نظر شکل ظاهری دقیقا همانند برندهای دیگر، مدل های مختلفی دارد که بر اساس طراحی خود، عملکردهای متفاوتی دارند. در واقع اینکه این دوربین را در فضای داخل استفاده کنید یا فضای خارج و هم اینکه در چه شرایط محیط ای می توانید این دوربین را نصب کنید، کاملا به شکل ظاهری دوربین نونیم بستگی دارد. در جدول زیر، انواع دوربین مداربسته نو نیم از نظر شکل ظاهری و محل کاربرد را مشاهده می کنید:

نوع دوربین نحوه نصب در محیط فضای کاربرد
دوربین مدار بسته no name نوع بالت سقفی بیشتر در فضاهای داخلی
دوربین مداربسته نونیم نوع دام سقفی و دیواری هم در فضاهای داخلی و هم بیرونی
دوربین مداربسته بدون نام نوع اسپید دام سقفی و دیواری هم در فضاهای داخلی و هم خارجی

دوربین مداربسته نو نیم: دام

دوربین مداربسته نو نیم مدل دام یکی از مدل های این دوربین است که به دلیل ظاهر گنبدی شکل خود با عنوان دام یا گنبد شناخته می شود. این دوربین ها به دلیل ظرافت در طراحی ظاهری، بیشتر در فضاهای داخلی برای نظارت مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند فناوری های متفاوت یعنی تحت شبکه، آنالوگ و یا بی سیم داشته باشند. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، در بسیاری از فضاهای اداری و مسکونی می توان از دوربین های نوع دام دوربین مدار بسته no name استفاده کرد. انواع دوربین نونیم مدل دام را می توانید در دوربین مارکت مشاهده کنید و سپس برای ثبت سفارش خود با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

دوربین مداربسته نونیم: اسپید دام

دوربین مداربسته نونیم مدل اسپیددام بیشتر بر اساس تکنولوژی و قابلیت های خاص خود از دیگر دوربین ها و دوربین دام جدا می شود. دوربین مداربسته noname  نوع اسپیددام قابلیت چرخش لنز در همه جهات را دارد و این مهم ترین ویژگی ای است که این مدل را با سایر دوربین ها چه از نظر شکل ظاهری و چه از نظر فناوری متمایز می کند. به همین دلیل این دوربین ها بیشتر در فضاهای بزرگ مانند نمایشگاه ها و فروشگاه ها به عنوان جزئی از سیستم امنیتی به کار می روند. مدل های اسپیددام دوربین نونیم را هم می توانید در دوربین مارکت مشاهده کنید.

دوربین مدار بسته نو نیم: بالت

بالت یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع دوربین مدار بسته نو نیم است؛ از آن جایی که دوربین های بالت در همه برندها مدل محبوبی هستند و برندهای نو نیم، قیمت پایین تری را از سایر شرکت ها ارائه می کنند، خرید دوربین مداربسته نو نیم مدل بالت، تقاضای زیادی در فضاهای مختلف دارد. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و بدنه بسیار مقاومی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و نیز ضربه دارند و از این نظر در فضاهای بیرونی، بسیار کارآمد و مفید می باشند. با انتخاب دوربین نو نیم از این مدل می توانید امنیت محوطه های بیرونی و فضاهای داخلی خود را تا حد زیادی ارتقاء دهید.

انواع دوربین مداربسته نونیم از نظر فناوری ساخت

دوربین No name

دوربین مداربسته نونیم از نظر فناوری های ساخت هم به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شود. به طور کلی دوربین های امنیتی با دو فناوری پایه ای ساخته می شوند که شامل دوربین های نوع آنالوگ و تحت شبکه است که تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و سبب تنوع بالا در امکانات این دوربین ها می شوند. در واقع سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات که می تواند آنالوگ و یا دیجیتال باشد، تفاوت انواع فناوری دوربین noname را ایجاد می کند و بر همین اساس قابلیت های دوربین مدار بسته نونیم  و نیز قیمت دوربین مداربسته نونیم هم تغییر می کند. در ادامه این دو فناوری را به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار می دهیم تا به صورت جزئی تر متوجه تفاوت این دو فناوری بشوید:

دوربین مداربسته noname تحت شبکه

دوربین مداربسته noname مدل تحت شبکه یا IP یا پروتکل اینترنت، تکنولوژی روز این دوربین ها است که تصاویر را با استفاده از سیگنال های دیجیتال و شبکه اینترنت انتقال می دهد. این دوربین ها کیفیت بسیار بالاتری نسبت به فناوری های قدیمی تر دارند؛ همین کیفیت بالای تصاویر، امکان پخش و انتقال تصاویر در بستر شبکه، امکان نظارت از راه دور، امکانات پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل ویدئویی و دقت بالا در نظارت از مزایای این دوربین ها است که سبب شده است محبوبیت این مدل از دوربین نونیم در میان کاربران بیشتر باشد.

دوربین مدار بسته نو نیم: آنالوگ

دوربین مدار بسته نو نیم مدل آنالوگ نسخه قدیمی تر دوربین های مداربسته هستند که تصاویر را پس از ضبط با استفاده از سیگنال های آنالوگ انتقال می دهند. تصاویر این دوربین ها را می توان هم با استفاده از دستگاه ضبط کننده و به صورت محلی و هم از راه دور با استفاده از اینترنت تماشا کرد. خرید دوربین نونیم مدل آنالوگ به دلیل قیمت مناسب تر، گزینه اقتصادی تری است و کیفیت قابل قبولی برای نظارت و تامین امنیت برای کاربران دارد. دستگاه DVR و یا XVR هم فضای ذخیره سازی این مدل دوربین مدار بسته no name است که این دستگاه ها هم قیمت مناسبی دارند که سبب کاهش هزینه های نهایی سیستم آنالوگ می شوند.

قیمت دوربین نو نیم

قیمت دوربین نو نیم، نقطه قوت و وجه برتری این دوربین نسبت به برندهای بزرگ و معتبر امنیتی است؛ همان طور که اشاره کردیم، دوربین نو نیم به دلیل اینکه قطعات آن توسط شرکت های ناشناخته تولید و در کشور سر هم می شود، دوربینی بسیار ارزان تر و اقتصادی تر از برندهای دیگر است؛ البته که این موضوع دلیلی بر بی کیفیت بودن این سیستم ها نیست و در واقع این کاهش هزینه به دلیل عدم استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و هم چنین عدم پرداخت هزینه برای برندینگ و تبلیغات است. خرید دوربین no name به چند دلیل برای شما مقرون به صرفه تر است:

  • نداشتن برند و نشان تجاری خاص
  • نداشتن گارانتی معتبر
  • عدم دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی
  • عدم ارائه امکانات، فناوری ها و قابلیت های خاص

در نهایت گاهی قیمت مناسب تر باعث می شود تا بتوانید تعداد بیشتری از این دوربین ها را برای پوشش همه جانبه محیط تهیه کنید؛ در حالی که دوربین های شناخته شده قیمت بالاتر و البته کیفیت بهتری دارند؛ در نتیجه ارزیابی ارزش یک دوربین امنیتی در دراز مدت، عملکرد و پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط گزینه های مارک دار و دوربین مدار بسته نونیم ضروری است؛ زیرا از این طریق می توانید بین این دو گزینه بر اساس بودجه خود تصمیم گیری کنید. در پاراگراف بعدی، نگاهی به عواملی که بر قیمت دوربین نو نیم اثر می گذارند، میندازیم.

عوامل تاثیرگذار در تغییر قیمت دوربین مداربسته نونیم

قیمت دوربین مداربسته نونیم قیمت ثابتی نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر می باشد؛ هر چقدر که دوربینی با مشخصات فنی پیشرفته تر و با کیفیت بالاتری انتخاب کنید، هزینه بیشتری برای خرید دوربین مداربسته نو نیم پرداخت خواهید کرد.

  • کیفیت تصویر دوربین نونیم
  • مدل ظاهری (دام، بالت، اسپید دام)
  • تکنولوژی ساخت دوربین
  • قیمت گذاری نمایندگی فروش دوربین نونیم
  • گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین

تمامی این موارد، قیمت دوربین نو نیم را تحت تاثیر قرار می دهند؛ علاوه بر این، به دلیل مونتاژ قطعات در ایران، قیمت تک تک قطعات هم بر روی هزینه نهایی این دوربین ها موثر است؛ به طور مثال یک لنز باکیفیت تر و گران تر می تواند قیمت خرید دوربین no name را افزایش دهد. پس باید این نکات را برای خرید هر مدل در نظر بگیرید تا بهترین قیمت را برای بهترین مدل از این دوربین ها بیابید. در ادامه درباره بهترین قیمت برای دوربین نو نیم و نیز مقایسه آن با قیمت سایر برندها صحبت خواهیم کرد.

دوربین نو نیم

مقایسه قیمت دوربین مدار بسته نو نیم با محصولات سایر برند ها

مقایسه قیمت دوربین مدار بسته نو نیم با قیمت سایر برندها شما را متعجب خواهد کرد؛ دوربین مداربسته نو نیم یکی از اقتصادی ترین دوربین های بازار است که می تواند به شما کمک کند با پرداخت حداقل هزینه، یک دوربین با کیفیت قابل قبول داشته باشید؛ در واقع ممکن است نصف قیمت یک دوربین امنیتی برند معتبر را برای یک دوربین مداربسته نونیم بپردازید؛ البته این تفاوت فقط در قیمت این محصولات نیست و کیفیت، عملکرد و ویژگی ها هم شامل این تفاوت می شود. خود دوربین مدار بسته نونیم هم بر اساس این موارد، قیمت های متنوعی دارد.

بهترین قیمت دوربین نو نیم از فروشگاه های معتبر

بهترین قیمت دوربین نو نیم قیمتی است که با وجود کیفیت قابل قبول محصول، مناسب و اقتصادی باشد که این قیمت را می توانید از فروشگاه های معتبر این دوربین ها مشاهده کنید. این فروشگاه ها، ویژگی های خاصی دارند که سبب شده است که افراد برای انتخاب دوربین مداربسته بدون نام به آنها مراجعه کنند.

  • احترام به مشتری و خدمات پس از فروش مناسب
  • ارائه ضمانت کیفیت دوربین نونیم
  • امکان خرید آنلاین از سایت فروشگاه
  • ارائه بهترین لیست قیمت دوربین نونیم

با خرید از این مجموعه ها دیگر نگرانی ای برای خرید یک مدل بی کیفیت و عملکرد نامناسب دوربین در شرایط حساس نخواهید داشت؛ زیرا اعتبار این مراکز ضمانتی برای انتخاب بهترین دوربین noname با بهترین قیمت است.

بهترین لیست قیمت دوربین نونیم در دوربین مارکت

مجموعه دوربین مارکت هم بهترین لیست قیمت دوربین نونیم از بهترین مدل ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. چه یک دوربین نونیم به روز و پیشرفته نیاز دارید و چه یک دوربین با فناوری های قدیمی تر و قیمت مناسب تر، می توانید در لیست فروش دوربین نونیم دوربین مارکت، دوربین مناسب خود که مطابق با نیاز و بودجه شما باشد را انتخاب کنید. همین حالا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کرده و سفارش دوربین مداربسته نو نیم خود را ثبت کنید؛ هم چنین این سفارش را به صورت آنلاین و در این صفحه هم می توانید انجام دهید.