برای انتخاب دوربین مداربسته، ویدیو زیر را تماشا کنید.

دوربین بی‌ سیم

دوربین مداربسته آیمو imou رنجر 2

1,650,000 تومان1,980,000 تومان

دوربین مدار بسته WIFI بیرونی Outdoor بولت

1,200,000 تومان1,460,000 تومان

دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

780,000 تومان1,040,000 تومان

دوربین های ویژه

دوربین پلاک خوان

12,500,000 تومان

دوربین مداربسته SQT (خودرو) V380

980,000 تومان1,240,000 تومان

دوربین لامپی چرخشی

850,000 تومان1,110,000 تومان

دوربین اسپید دام سیم کارتی V380

3,200,000 تومان3,460,000 تومان

دوربین خودرو شیائومی مدل MIdrive d08

برای قیمت تماس بگیرید

پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته

مجله آنلاین فروشگاه

SMART IR در دوربین مدار بسته

تکنولوژی SMART IR

تکنولوژی Smart IR چیست؟ تکنولوژی SMART IR، فناوری ای برای بهبود تصاویر دید در شب دوربین های مداربسته...

ادامه مطلب

خرید دوربین مداربسته از بهترین برند ها

اولین نکته در خرید دوربین مدار بسته، انتخاب بهترین برند است که با نیازها و اهداف افراد از تامین امنیت مطابقت داشته باشد. ویژگی های بسیاری هستند که یک دوربین مدار بسته را به بهترین برند دوربین مداربسته تبدیل می کنند. اولین ویژگی، تعادل قیمت دوربین های مدار بسته با کیفیت و امکاناتی است که ارائه می کنند.

این روزها برند های مختلف دوربین مدار بسته در بازار موجود هستند؛ اما ما کدام یک را انتخاب کنیم؟ برندهای هایک ویژن، داهوا، شیائومی، لانگسی، هایلوک و آیمو جزء برند های معروف و پر فروش در ایران هستند. برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزء محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند؛ اما دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های یاد شده هستند.

محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید، بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول از برندهای موجود را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید. در ادامه، به بررسی بارز ترین ویژگی های محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت تجهیزات امنیتی می پردازیم تا بتوانید خرید درستی را از دوربین مارکت داشته باشید.

انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در خرید آن است؛ دوربین مداربسته نیز مانند کالا های دیگر، برند های مطرحی در دنیا دارد و ما در دوربین مارکت، فروشگاه دوربین مدار بسته عرضه کننده این برندها هستیم و در این بخش می خواهیم برند های معروف برای خرید دوربین مدار بسته را به شما معرفی کنیم.

نام برندمقایسه قیمت
داهوامتوسط
آیمونسبتا ارزان
هایک ویژننسبتا گران
هایلوکمتوسط
شیائومینسبتا ارزان
لانگسیمتوسط

با بررسی جدول بالا و شناخت ویژگی ها و قیمت دوربین مداربسته هر برند و البته با توجه به گارانتی معتبر و توجه به تمام ویژگی ها و قابلیت های هر محصول از هر برند می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

قیمت دوربین مدار بسته

خرید دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین مداربسته از برند داهوا اولین پیشنهاد برای انتخاب یک برند باکیفیت دوربین امنیتی است. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته در دنیا، برند دوربین مدار بسته داهوا است. این برند در حال حاضر از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و همین مساله موجب شهرت آن در زمینه امنیت و نظارت شده است. محصولات برند داهوا از تنوع بالایی برخوردار هستند و به نسبت فناوری های به کار رفته در آن، قیمت دوربین مداربسته های برند داهوا مناسب است.

شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی های تجهیزات نظارتی، بهترین نتایج را بدست آورده و هم در زمینه ی سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است و یکی از بهترین برند های دوربین مدار بسته در ایران، داهوا می‌باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، می توانید با خیال راحت اقدام به خرید محصولات داهوا کنید.

داهوا محصولات متنوعی از دوربین مداربسته تا دزدگیر و بسیاری از تجهیزات الکترونیکی امنیتی دیگر را تولید می کند و در لیست خرید و فروش دوربین مداربسته در جهان، در بالای لیست فروش قرار دارد؛ از ویژگی های بارز محصولات داهوا می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل های داهوا و قیمت روز دوربین مداربسته محصولات این برند اشاره کرد که باعث می شود هر فرد با هر بودجه و سلیقه ای بتواند یکی از این دوربین ها را تهیه کند محصولات داهوا بسیار متنوع هستند و احتمال اینکه شما کالای مورد نیاز خود را در بین این محصولات پیدا کنید، بسیار بالا است. همچنین برند داهوا که با نام شرکت «داهوا تکنولوژی» شناخته می شود، همواره در تلاش است تا دوربین های هوشمندتری تولید کند؛ بنابراین با بررسی محصولات این برند، شما جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی را در دوربین های برند داهوا خواهید یافت. تکنولوژی WizSense و WizMind مثالی از حضور هوش مصنوعی در سیستم دوربین مدار بسته برند داهوا هستند. ویژگی دیگر خاص این برند، اتصال دوربین های این برند به گوشی تلفن همراه با استفاده از نرم افزار داهوا است که امکان نظارت از راه دور را فراهم می کند.

کاربرد دوربین های این برند چینی باکیفیت، بسیار گسترده است و قابلیت پوشش فضاهای کوچک و بزرگ بسیاری را دارد. برای تهیه‌ی دوربین داهوا می توانید به صفحه دوربین داهوا در سایت دوربین مداربسته دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

داهوا از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت:8 / 10
خدمات پس از فروش و پشتیبانی:7 / 10
کیفیت و دوام:7 / 10
تنوع محصولات:8 / 10
تکنولوژی های به روز:6 / 10

خرید دوربین مداربسته آیمو؛ زیرمجموعه برند داهوا

با خرید دوربین مداربسته از برند آیمو می توانید کیفیت داهوا را در کنار خلاقیت های آیمو در یک دوربین مداربسته داشته باشید. شرکت سازنده‎‌ی تجهیزات امنیتی آیمو، محصولاتی هوشمند به کاربر ارائه می دهد. شعار این شرکت «از زندگی هوشمند خود لذت ببرید» می باشد؛ بنابراین طبیعی است که دوربین های مداربسته تولید شده توسط این برند محصولاتی هوشمند باشند. محصولات آیمو جزء دوربین های مقرون به صرفه محسوب می شوند؛ چرا که با توجه به امکاناتی که به کاربر ارائه می دهند، قیمت بسیار مناسبی دارند.

از آنجایی که این شرکت دوربین مداربسته، مدل های بی سیم هوشمند را ارائه می کند، راه اندازی و نصب دوربین های این برند نیز بسیار ساده می باشد و در سریع ترین زمان انجام می شود. در پکیج های محصولات آیمو تمام اجزای مورد نیاز برای نصب دوربین در اختیار شما قرار می گیرد و با استفاده از دفترچه راهنما یا مشاوره فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت می توانید به نصب دوربین مداربسته آیمو بپردازید.

ویژگی خاص و جالب توجه این برند که سبب شهرت جهانی آن هم شده است، استفاده آسان از نرم افزار Imou life است که برای نظارت از راه دور طراحی شده است. به دلیل ساختار فنی و ویژگی های این دوربین هوشمند، فروش دوربین حفاظتی این برند بیشتر برای فضاهای داخلی و البته خانه های هوشمند انجام می شود. برای خرید دوربین آیمو از طریق این لینک به صفحه محصولات دوربین آیمو مراجعه کنید.

آیمو از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت:8 / 10
خدمات پس از فروش و پشتیبانی:7 / 10
کیفیت و دوام:6 / 10
تنوع محصولات:5 / 10
تکنولوژی های به روز:8 / 10

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

برند بعدی که به معرفی آن می پردازیم، برند هایک ویژن است. پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته و انجام انتخاب نهایی، بهتر است بدانید که این برند نیز با توجه به پیشرفت و رشدی که در فناوری داشته، برندی مطرح در دنیا است و نمایندگی های زیادی در سطح کشورها دارد؛ هدف هایک ویژن ایجاد امنیت و رضایت مندی مشتریان خود در سطح جهان است .

کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مدار بسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات باکیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند.

شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، تولید دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچ گاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها مانند الگوریتم های ماشین لرنینگ و دیپ لرنینگ را در دوربین های خود به کار می برد. قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. هایک ویژن تقریبا برای هر فضا با هر مساحت و شرایطی، یک دوربین مدار بسته دارد.

در رتبه بندی فروش دوربین مداربسته در جهان، هایک ویژن در رتبه یک قرار دارد و دوربین هایک ویژن از بهترین برند های موجود در ایران می‌باشد؛ دلیل این موضوع، تنوع محصولات و البته مناسب بودن لیست قیمت دوربین مداربسته در مدل های مختلف این برند است. اتصال و استفاده آسان از نرم افزار هایک ویژن از دیگر ویژگی های خاص این برند است.

هایک ویژن از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت:8 / 10
خدمات پس از فروش و پشتیبانی:8 / 10
کیفیت و دوام:9 / 10
تنوع محصولات:7 / 10
تکنولوژی های به روز:8 / 10

تنوع محصول و قیمت دوربین مدار بسته در برند هایک ویژن را در صفحه مربوط به دوربین هایک ویژن در دوربین مارکت (فروشگاه دوربین مداربسته) مشاهده فرمایید .

خرید دوربین مداربسته هایلوک؛ زیرمجموعه برند هایک ویژن

خرید دوربین مدار بسته از برند هایلوک انتخاب مناسبی است؛ چرا که قیمت دوربین های مداربسته این برند با حفظ کیفیت هایک ویژن، بسیار اقتصادی تر است. هایک ویژن به تازگی، برندی دیگر را به بازار معرفی کرده است. برند هایلوک کیفیتی مشابه کیفیت دوربین مدار بسته هایک ویژن دارد؛ اما از لحاظ قیمت، پایین تر از دوربین هایک ویژن است.  نکته مهمی که در دوربین هایلوک قابل توجه است، اعتبار و نام هایک ویژن است که پشتوانه این برند می باشد .

در واقع، تفاوت این برند با برند هایک ویژن، استفاده کمتر از تکنولوژی های خاصی مانند هوش مصنوعی برای کاهش هزینه دوربین مداربسته می باشد؛ در نتیجه، کیفیت هایک ویژن باز هم در دوربین های این برند قابل مشاهده است. اگر بخواهیم برخی از ویژگی های شاخص این دوربین را نام ببریم، قیمت مناسب، عملکرد قابل قبول، نصب آسان و تعادل میان قیمت و کیفیت بالای این دوربین ها، موارد مهم و قابل توجه هستند.

نرم افزار برند هایک ویژن، به سادگی به دوربین های برند هایلوک هم متصل می شود و این موضوع، یکی از ویژگی های بارز و شاخص انواع سیستم دوربین مدار بسته این برند است. هایلوک را می توان برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی محیط های متنوع، نصب کرد. برای خرید دوربین هایلوک به صفحه دوربین هایلوک در فروشگاه دوربین مدار بسته دوربین مارکت مراجعه کنید.

هایلوک از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت:8 / 10
خدمات پس از فروش و پشتیبانی:7 / 10
کیفیت و دوام:7 / 10
تنوع محصولات:7 / 10
تکنولوژی های به روز:6 / 10

دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته شیائومی

معرفی برندهای محبوب خرید دوربین مدار بسته را با برند شیائومی ادامه می دهیم. شیائومی نیز یکی دیگر از شرکت های سازنده‌ی تجهیزات امنیتی می باشد که دوربین های باکیفیت و با تنوع بالا را به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله دوربین های محبوب شیائومی می توان به دوربین بیبی کم آن اشاره کرد. دوربین بیبی کم شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد که به طور خاص برای مراقبت از کودکان و سالمندان طراحی شده است. همچنین قیمت دوربین مدار بسته نوع بیبی کم شیائومی بسیار مناسب می باشد.

شیائومی برندی است که در ابتدا گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن را تولید می کرد؛ اما به تازگی طی چند سال اخیر، دوربین مداربسته نیز تولید کرده که در همین زمان کوتاه اعتبار بسیاری در دنیا از آن خود کرده است. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید صفحه برند دوربین شیائومی را دنبال کنید.

تولید دوربین های امنیتی بی سیم، ویژگی ای است که شیائومی با آن در دنیا شناخته می شود؛ به جز دوربین بیبی کم از جمله محصولات محبوب و پرفروش شیائومی می توان به دوربین خودرو و دوربین بیسیم چرخشی نیز اشاره کرد. دوربین های شیائومی امکانات بسیار زیادی دارند که بعضی از این امکانات در کشور ایران عملکرد مناسبی ندارند؛ اما بسیاری از امکانات مفید آنها در ایران نیز کار می کند.

امکان ذخیره سازی تصاویر در فضای ابری، مناسب بودن قیمت دوربین مداربسته در همه مدل ها و استفاده بیشتر محصولات در فضای داخلی از ویژگی های مهم برند شیائومی است. برای یک خرید دوربین مدار بسته موفق تر و بررسی دقیق تر محصولات برند شیائومی می توانید به صفحه مربوط به دوربین شیائومی در دوربین مارکت مراجعه کنید.

شیائومی از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت:8 / 10
خدمات پس از فروش و پشتیبانی:7 / 10
کیفیت و دوام:6 / 10
تنوع محصولات:7 / 10
تکنولوژی های به روز:8 / 10

خرید دوربین مداربسته لانگسی

خرید دوربین مدار بسته برند لانگسی و نصب دوربین مداربسته این برند هم گزینه ای برای افرادی است که به دنبال یک دوربین با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب هستند. لانگسی هم دیگر برند چینی تولید تجهیزات امنیتی است؛ این برند هم در دسته برندهای پر طرفدار و محبوب دوربین مداربسته قرار دارد که در بیشتر کشورهای جهان نمایندگی فعال دارد.

برخی از ویژگی های خاص این برند که شناخت آنها به شما در انتخاب بهترین نوع از دوربین های امنیتی کمک می کند، استفاده از متریال باکیفیت در ساخت بدنه این دوربین ها، استفاده از فناوری های نوین و کاربردی در طراحی، قیمت های اقتصادی، استفاده در فضاهای با کاربری مختلف و البته گارانتی معتبر آن در این فروشگاه دوربین مدار بسته است.

اگر بخواهیم میزان موفقیت و محبوبیت این برند را مورد بررسی قرار دهیم، لانگسی در میان 10 تولید کننده برتر دوربین مدار بسته در کشور چین قرار دارد که صادرات زیادی به سراسر جهان دارد. مدل های مختلفی از جمله دوربین های بیسیم و تحت شبکه این برند را می توانید در صفحه دوربین لانگسی مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید.

لانگسی از نگاه مصرف کنندگان:

ارزیابی هزینه دوربین مداربسته در برابر کیفیت:8 / 10
خدمات پس از فروش و پشتیبانی:6 / 10
کیفیت و دوام:7 / 10
تنوع محصولات:7 / 10
تکنولوژی های به روز:6 / 10

خرید دوربین مداربسته No Name

خرید دوربین مدار بسته برندهای No Name هم محبوبیت زیادی در میان کاربران به ویژه در ایران دارد. این دوربین ها محصولاتی هستند که کیفیت قابل قبولی را ارائه می کنند؛ اما به دلیل اینکه از برند خاصی نیستند و یا قطعات آنها در ایران مونتاژ می شوند، با نام نو نیم (No Name) شناخته می شوند. بدون برند بودن و یا ناشناخته بودن این دوربین های مدار بسته، دلیلی بر بی کیفیت بودن آنها نیست و بسیاری از آنها، کاربردهای گسترده ای در فضاهای مختلف دارند. مزیت کلیدی این دوربین ها، پایین بودن قیمت دوربین مداربسته این محصولات است که تفاوت فاحشی نسبت به برندهایی که در بالا توضیح دادیم، دارد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته ای ارزان را دارید، به صفحه دوربین نونیم در دوربین مارکت مراجعه کنید؛ این برندها پیشنهادی مقرون به صرفه برای فضاهای متوسط و کوچک تر هستند.

قیمت دوربین مداربسته و عوامل تاثیرگذار در تعیین آن

فروش دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته و همچنین هزینه های مربوط به نصب دوربین مداربسته، اولین مواردی هستند که پیش از اقدام برای خرید دوربین مداربسته بهتر است آنها را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت طبق بودجه ای که دارید از میان تنوع بسیار این کالا، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید تا دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید.

عواملی مانند لنز، فناوری های دوربین مدار بسته، جنس بدنه و حتی محل نصب در قیمت دوربین مدار بسته تاثیرگذارند. قبل از خرید دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته در مورد قیمت دوربین مداربسته تحقیق کنید؛ در واقع قیمت دوربین مدار بسته اصل را می توانید از سایت اصلی تولید کننده آن یا از نمایندگی های معتبر آن دریافت کنید تا جنس گران یا تقلبی خریداری نفرمایید.

دوربین مارکت عرضه کننده بهترین برند های دوربین مدار بسته است و شما می توانید  برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مدار بسته یا نصب دوربین مداربسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای تشخیص دوربین مداربسته فیک از اورجینال مقاله مربوط به آن را در دوربین مارکت مطالعه کنید.

هنگام خرید دوربین مدار بسته حتما متوجه‌ تفاوت زیاد در قیمت این محصولات خواهید شد. با مراجعه به بخش محصولات سایت دوربین مارکت می توانید از قیمت دوربین مداربسته برندها و مدل های مختلف مطلع شوید. همچنین دوربین مارکت برای خریداران عزیزی که قیمت دوربین مدار بسته برایشان مهم است، لیست کاملی پیشنهاد می کند که در آن دوربین مدار بسته ارزان با قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد و مشتریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند.

جدول عوامل تاثیر گذار بر هزینه دوربین مداربسته

ویژگی های فنی اثرگذار بر قیمت دوربین مداربستهعوامل عمومی اثرگذار بر قیمت دوربین مدار بسته
نوع قابلیت دید در شب دوربین مداربستهاورجینال بودن برند دوربین های مداربسته
رزولوشن دوربین مدار بستهگارانتی معتبر در فروش دوربین مداربسته
شکل ظاهری دوربین مداربستهمعتبر بودن فروشگاه دوربین مدار بسته
تکنولوژی ساخت دوربین های امنیتیمیزان تقاضای خرید دوربین مداربسته و رقابت میان برندها

 

قیمت روز دوربین مداربسته عامل مهمی در انتخاب این محصولات است؛ ولی تنها فاکتور نیست و باید گفت که در یک خرید موفق، تاثیر بررسی ویژگی های فنی و انطباق قابلیت های دوربین با محیط محل نصب بسیار بیشتر است؛ بنابراین با مشاوره با کارشناسان سایت دوربین مداربسته معتبر، برند دوربینی را انتخاب کنید که دارای قیمت مناسبی بر اساس کیفیت و ویژگی های فنی باشد؛ در ادامه برخی از موارد موثر در این قیمت ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

تاثیر رقابت برند ها در قیمت دوربین مداربسته

تنوع قیمت دوربین مداربسته همان طور که اشاره کردیم، تحت تاثیر عوامل مختلفی است که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم روی افزایش قیمت هر کدام از مدل های مختلف دوربین مداربسته تاثیر می گذارند. بازار رقابت میان برندهای مشهور هم یکی از این موارد است که هم در افزایش و هم در کاهش قیمت ها موثر می باشد. قیمت گذاری رقابتی به طور کلی موضوع مهمی در تجارت و بازار جهانی می باشد و به معنی قیمت گذاری بیشتر بر اساس قیمت محصولات رقبا تا ویژگی های خود محصول برند است.

در این رقابت تنگاتنگ، شرکت دوربین مداربسته ای برنده است که علاوه بر بالا بردن کیفیت دوربین مداربسته، قیمت های مناسبی هم برای محصولات خود در نظر بگیرد؛ البته باید به این موضوع اشاره کرد که این موضوع به معنی ارزان بودن هزینه دوربین مداربسته در برندهای معتبر و باکیفیت نیست؛ زیرا مصرف کنندگان هم برای دریافت امکانات بیشتر یک دوربین پیشرفته، حاضر به پرداخت هزینه های بیشتری خواهند بود.

مثال عینی تاثیر این رقابت بر قیمت دوربین های مداربسته را می توان در مقایسه دو برند هایک ویژن و داهوا مشاهده کرد که همواره در تلاش برای نوآوری، استفاده از تکنولوژی های روز و اساس قیمت گذاری رقابتی هستند.

تاثیر قابلیت دید در شب در قیمت دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین مداربسته

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد در دوربین های مدار بسته که بر قیمت دوربین مداربسته تاثیرگذار است، دید در شب مناسب می باشد. دوربین مدار بسته دید در شب با قدرت تصویربرداری در نواحی کم نور و یا در تاریکی شب می تواند در زمان های کم نوری نیز تصاویری با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار دهد. همچنین برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است بدانید که نسل جدید دوربین های مداربسته به دوربین دید در شب رنگی معروف هستند که تصاویر تمام رنگی در طول شب به کاربر ارائه می دهند.

در واقع بیشتر دوربین های امنیتی موجود در بازار، امکان تصویربرداری در شب را دارند؛ اما نوع دید در شب در این دوربین ها با یکدیگر متفاوت است و فناوری های متنوع و پیشرفته ای از دوربین مدار بسته برای این امکان طراحی شده است؛ در نتیجه تاثیر قابلیت دید در شب بر روی قیمت روز دوربین مداربسته، گران تر بودن دوربین های با قابلیت دید در شب رنگی است که به دو دسته دوربین های استارلایت و وارم لایت تقسیم بندی می شوند. این تکنولوژی ها در برندهای شناخته شده دوربین هم با اسامی متفاوتی چون ColorVU در هایک ویژن و یا VU-MORE Color در داهوا تولید می شوند.

برای مشاهده انواع محصولات دوربین مدار بسته دید در شب و دوربین دید در شب رنگی از برندهای معتبر داهوا و هایک ویژن و نیز لیست قیمت دوربین مداربسته به روز این برندها که بهترین های بازار جهانی در زمینه دید در شب هستند، می توانید از صفحات این دوربین ها در دوربین مارکت بازدید کنید.

تاثیر رزولوشن در قیمت دوربین مدار بسته

قیمت دوربین امنیتی

رزولوشن یا کیفیت تصویر هم مورد دیگری است که در افزایش و یا کاهش قیمت دوربین مدار بسته تاثیر زیادی دارد؛ رزولوشن دوربین مداربسته به اندازه تصاویری گفته می شود که توسط دوربین ضبط شده، به XVR یا NVR منتقل شده و در نهایت یا در صفحه نمایش به تصویر در می آید و یا بر روی هارد دیسک دوربین ذخیره می شود. کیفیت تصاویر در این دوربین ها با واحد مگاپیکسل تعریف می شود که به تعداد پیکسل هایی اشاره دارد که تصویر را شکل می دهند.

به طور کلی در روند فروش دوربین مداربسته و انتخاب بهترین نوع از این سیستم ها، تاثیر این ویژگی بر روی هزینه دوربین مداربسته بسیار زیاد است و هر چه کیفیت تصاویر بالاتر باشد، شما باید هزینه بیشتری برای خرید دوربین مداربسته پرداخت کنید؛ البته دقت داشته باشید که دستگاه ضبط کننده تصاویر هم قدرت پشتیبانی از کیفیت بالای دوربین و هم چنین فضای لازم برای ذخیره سازی تصاویر را داشته باشد که این مساله هم می تواند بر روی رقم نهایی قیمت دوربین مداربسته تاثیر به سزایی داشته باشد.

به طور مثال یک دوربین با کیفیت 4 مگاپیکسل، قیمت بالاتری از یک دوربین 2 مگاپیکسلی دارد و دلیل این موضوع هم کیفیت بالاتر تصاویر آن است که مزایای زیادی برای نظارت بر محیط دارد. در ادامه برخی از انواع رزولوشن در دوربین مدار بسته که محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت دوربین مدار بسته  2 مگاپیکسل

خرید دوربین امنیتی

قیمت دوربین مدار بسته با رزولوشن 2 مگاپیکسل را می توان یکی از مناسب ترین قیمت ها در میان کیفیت های مختلف دوربین مداربسته دانست. ارزان تر بودن این دوربین به معنای بی کیفیت بودن تصاویر آن نیست؛ تنها جزئیات کمتری در این دوربین ها قابل مشاهده است که می تواند در فضاهای کوچک تر، گزینه بسیار خوبی از یک دوربین با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول باشد. در واقع محیط های مسکونی و اداری که مساحت بسیار زیادی ندارند، می توانند از این دوربین برای کنترل محیط استفاده کنند.

ابعاد تصویر این دوربین ها 1080*1920 می باشد که با عنوان  Full HD یا 1080P نیز شناخته می شود. بهترین نمونه های 2 مگا پیکسلی را می تواند در دوربین های برند داهوا یافت.

قیمت دوربین مدار بسته 4 مگاپیکسل

قیمت دوربین مدار بسته با رزولوشن 4 مگاپیکسل کمی بالاتر از کیفیت 2 مگاپیکسلی دوربین است و دلیل این موضوع، کیفیت دو برابر تصاویر، امکان زوم باکیفیت تر و هم چنین مشاهده جزئیات حتی از فاصله بیشتر است. این دوربین، کیفیت تصاویر بهبود یافته ای دارد که آن را برای فضاهای نسبتا بزرگ تر و مکان هایی که تشخیص جزئیات از راه دور اهمیت بیشتری دارد، مناسب می کند.

ابعاد تصاویر این دوربین مدار بسته 1440*2560 است که به آن دوربین 2K هم گفته می شود و البته به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارد و باید به این موضوع در انتخاب هارددیسک و دستگاه ضبط تصاویر دوربین هم توجه داشت.

قیمت دوربین مدار بسته 5 مگاپیکسل

قیمت دوربین مدار بسته با کیفیت 5 مگاپیکسل، هر چند که از کیفیت های پایین تر این دوربین ها بیشتر است؛ اما با توجه به اینکه تصاویر بسیار با کیفیت تر و مزایای بیشتری از جمله جزئیات واضح از محیط که با وجود 5 میلیون پیکسل، حتی در فاصله های بسیار دور ارائه می کند، در فروش دوربین مداربسته برای محیط های تجاری یا مسکونی با اندازه های بزرگ و متوسط و هم چنین پارکینگ ها، گزینه بسیار محبوبی است.

ابعاد تصاویر این دوربین 2560*1920 است و در واقع می توان گفت که خرید دوربین مدار بسته با این کیفیت، تعادلی میان دریافت کیفیت بسیار بالای تصاویر، مشاهده جزئیات صورت اشخاص، پلاک خودروها و قیمت مناسب یک دوربین مدار بسته است.

دوربین های مدار بسته

معرفی انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت

انتخاب ارزان ترین مدل از انواع دوربین مدار بسته هم یکی دیگر از خواسته های کاربران در فروش دوربین حفاظتی در فروشگاه های مختلف است. روش های مختلفی وجود دارد که با آگاهی از آنها می توانید مناسب ترین قیمت را برای یک دوربین مدار بسته بیابید.

  • برخی از امکانات پبشرفته ای چون هوش مصنوعی و قابلیت های آن، هزینه دوربین مداربسته را افزایش می دهند؛ در نتیجه با انتخاب یک دوربین با امکانات ساده تر برای محیط های کوچک تر می توانید یک گزینه ارزان قیمت برای خود انتخاب کنید.
  • نکته بعدی این است که به طور کلی برخی از برندها، با وجود کیفیت مناسب، قیمت های پایین تری نسبت به رقبای خود دارند. انتخاب این برندها هم راه دیگری برای خرید یک دوربین امنیتی با قیمت اقتصادی است.
  • برخی از ویژگی های فنی هم به صورت مستقیم در ارزان تر بودن دوربین مداربسته موثر هستند. به طور مثال تکنولوژی آنالوگ از تکنولوژی تحت شبکه، ارزان تر است و یا هر چه کیفیت تصویر پایین تر باشد، دوربین هم قیمت کمتری خواهد داشت؛ به طور مثال دوربین مدل آنالوگ 2 مگاپیکسل در دسته دوربین های ارزان قرار می گیرد.

نمونه های متنوعی از دوربین مداربسته ارزان را می توانید با دنبال کردن این لینک، در فروشگاه دوربین مدار بسته دوربین ماکت مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. اگر به تعداد بیشتری از این دوربین ها و نیز سیستم کامل آنها نیاز دارید، پکیج های اقتصادی دوربین های امنیتی هم گزینه های ارزان تری برای انتخاب سیستم دوربین مدار بسته هستند.

پکیج های دوربین مدار بسته با قیمت ارزان

اگر احساس می کنید که به چند دوربین مدار بسته و یا مدل های مختلف این دوربین ها برای تامین امنیت منطقه یا افراد مورد نظر خود احتیاج دارید، مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما تهیه‌ی دوربین به صورت پکیج می باشد که به دلیل ارزان تر بودن نسبت به خرید تکی محصولات، در بررسی میزان فروش دوربین مداربسته محبوبیت زیادی هم دارند.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید به صورت پکیجی اقدام کنید. یکی دیگر از روش های خرید دوربین مدار بسته، خرید به صورت پکیجی می باشد. با تهیه‌ی دوربین مدار بسته به صورت پکیجی می توانید خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشید و چندین دوربین مورد نیاز خود را به صورت پکیجی دریافت کنید. دوربین مارکت بسته به نیاز شما پکیج دوربین مدار بسته را به صورت های متفاوت و البته قابل انعطاف برای تغییر در نوع اقلام و نیز تعداد آنها همراه با نصب ارائه می کند که می توانید مدل های مختلف این پکیج ها به همراه لیست قیمت دوربین مداربسته هر مدل را در صفحه مربوط به آن در این سایت مشاهده کنید.

در واقع این راه حل از طرف نمایندگی های این برندها به این دلیل ارائه شده است که اگر به چند دوربین احتیاج دارید، برای اینکه قیمت دوربین مداربسته برای شما به صرفه تر باشد، برای تهیه تجهیزات امنیتی مورد نیاز خود شامل مدل های متنوعی از دوربین مدار بسته، دستگاه های ضبط تصاویر، سیم ها و کابل ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته، به صورت پکیجی اقدام کنید. مهم ترین ویژگی این محصولات که می توان به عنوان بزرگ ترین مزیت پکیج دوربین های مدار بسته نام برد، راحتی خرید این پک ها است؛ دلیل این موضوع، وجود همه تجهیزات جانبی مورد نیاز برای نصب دوربین و تعداد مورد نیاز این سیستم ها در کنار هم است.

برای تشخیص پکیج مناسب خودتان نیز می توانید از مشاوره رایگان فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت کمک بگیرید. در ادامه، پکیج های مجموعه دوربین مارکت را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم. پکیج های دوربین در این فروشگاه دوربین مدار بسته عبارت اند از:

  • پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته:

اولین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 2 عدد دوربین مداربسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای چه افرادی مناسب می باشد؟ پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته برای افرادی که برای منطقه‌ی نسبتا کوچیکی احتیاج به نظارت دارند، مناسب می باشد.برای خرید پکیج 2 عددی دوربین مداربسته به صفحه این پکیج مراجعه کنید.

  • پکیج 4 عددی دوربین مداربسته:

دومین پکیج ارائه شده در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت شامل 4 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای مناطق نسبتا بزرگتر مانند پارکینگ ساختمان ها که بتوان جلوی در و داخل پارکینگ را پوشش دهید، مناسب می باشد. برای خرید پکیج 4 عددی دوربین مداربسته به صفحه این پکیج مراجعه کنید.

  • پکیج 6 عددی دوربین مدار بسته:

این پکیج ارائه شده در دوربین مارکت، شامل 6 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای افرادی که قصد نظارت در منطقه نسبتا بزرگتری مانند باغ ها و عمارت ها را دارند، مناسب می باشد؛ چرا که تعداد زیادی دوربین در این پکیج وجود دارد که می توانید در مکان های متفاوت محل مورد نظر خود نصب کنید. خرید به صورت پکیجی باعث می شود تا قیمت دوربین مدار بسته برای شما مناسب تر باشد. برای خرید پکیج 6 عددی دوربین مداربسته به صفحه این پکیج مراجعه کنید.

  • پکیج 8 عددی دوربین مدار بسته:

این پکیج شامل 8 عدد دوربین مدار بسته که می تواند با فناوری های متفاوت از جمله آنالوگ و یا تحت شبکه باشد و هم چنین یک دستگاه DVR یا XVR می باشد. اگر قصد تامین امنیت یک فضای بزرگ تجاری یا یک پارکینگ با مساحت زیاد را دارید، خرید این پکیج باعث صرفه جویی در هزینه های شما هم در قیمت دوربین و هم نصب دوربین مداربسته خواهد شد. برای خرید پکیج 8 عددی دوربین مداربسته به صفحه این پکیج در دوربین مارکت مراجعه کنید.

تفاوت ظاهری دوربین های مداربسته و کاربرد اصلی آنها

قیمت دوربین های نظارتی

در ساخت دوربین های مداربسته علاوه بر تفاوت تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها، ظاهر دوربین ها نیز با یکدیگر تفاوت اساسی دارند که این تفاوت ها در کاربرد هر یک از آنها و هزینه دوربین مداربسته نیز تفاوت ایجاد می کند. انواع شکل ظاهری با این هدف طراحی و تولید می شوند که بتوانند پاسخگوی نیازهای خاص تامین امنیت و شرایط متفاوت در محیط های مختلف باشند. این انعطاف پذیر،ی کمک بزرگی برای ایمنی بیشتر است تا بدون وجود هیچ خطایی، نظارت صد در صدی بر محیط انجام گیرد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه انواع شکل ظاهری دوربین مداربسته، مقاله مربوطه را در دوربین مارکت بخوانید.

مدل های بیشماری از ظاهر انواع مختلف دوربین مداربسته با ویژگی های ظاهری متفاوت وجود دارد؛ دوربین مدار بسته از لحاظ شکل به دوربین مدار بسته دام، دوربین مدار بسته بالت، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، و دوربین های اسپید دام  تقسیم می شود؛ به همین دلیل یکی از نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته، توجه به این مدل های ظاهری است که قیمت دوربین را هم تحت تاثیر قرار می دهد؛ به طور مثال یک دوربین اسپید دام به دلیل ویژگی چرخش، گزینه مناسبی برای فضاهای بزرگ است و استفاده از آن در فضاهای کوچک، انتخاب درستی نخواهد بود. در جدول زیر، کاربردها و مکان های استفاده از این دوربین های مداربسته را ملاحظه می کنید:

نوع دوربینکاربرد در فضای داخلی یا خارجینوع نصببهترین مکان های استفاده
دامبیشتر در فضاهای داخلیسقفیرستوران ها، منازل مسکونی، مدارس و...
بولتهم در فضاهای داخلی و هم بیرونیسقفی و دیواریفضاهای بیرونی مانند محوطه ها، سالن ها و...
اسپید دامهم در فضاهای داخلی و هم خارجیسقفی و دیواریفروشگاه ها و دیگر فضاهای با مساحت زیاد

در ادامه با یکدیگر به بررسی انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری می پردازیم؛ هم چنین از طریق این لینک می توانید مقاله بررسی این انواع در مجموعه دوربین مارکت را مطالعه کنید.

کاربرد دوربین مداربسته دام

دوربین های مدار بسته نوع Dome دارای ظاهری گنبدی شکل هستند و این شکل ظاهری دوربین های دام از نامشان پیداست. کلمه دام (Dome) به معنی گنبد یا همان شکل کروی می باشد؛ کاربرد این نوع دوربین مداربسته معمولا در فضای داخلی می باشد و بیشتر برای اماکن غیر صنعتی از آنها استفاده می شود. دید در شب این نوع دوربین ها متوسط است و لنز به کار رفته در این دوربین ها از نوع واید می باشد.

این دوربین به دلیل شکل ظاهری و نحوه نصب خود که به صورت سقفی است، بیشتر در فضاهای داخلی و محیط های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دوربین های مدار بسته نوع دام معمولا قیمت های مناسب و اقتصادی ای هستند؛ برای مشاهده و خرید مدل های مختلف دوربین دام بر روی این لینک کلیک کنید.

کاربرد دوربین مداربسته بولت

دوربین های مداربسته نوع BULLET هم مدل پرکاربرد دیگری از اشکال دوربین است؛ نام این دوربین ها نیز با توجه ظاهر و شکل استوانه ای بدنه‌شان انتخاب شده است. هدف اصلی از تولید دوربین های بولت برای استفاده در فضاهای خارجی می باشد. از مهم ترین قابلیت این نوع دوربین مداربسته می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که این قابلیت با توجه به اینکه دوربین بولت بیشتر برای فضاهای بیرونی استفاده می شود، ضروری می باشد تا دوربین در شرایط آب و هوایی دشوار نیز بتواند به خوبی به کارش ادامه دهد.

برای خرید دوربین مداربسته نوع بولت دقت داشته باشید که این دوربین ها بیشتر به صورت دیواری و هم به صورت سقفی در فضا نصب می شوند و بهترین گزینه برای محوطه های بیرونی و بزرگ مانند راهروها و حیاط ها هستند. برای مشاهده و خرید مدل های مختلف دوربین بولت بر روی این لینک کلیک کنید.

کاربرد دوربین مداربسته اسپید دام

دوربین های مدار بسته مدلSPEED DOME  یا دوربین های اسپید دام در واقع دوربین های اپدیت شده نوع دام هستند! تفاوت اصلی دوربین های اسپید دام با دوربین های دام در قابلیت چرخش کامل افقی و عمودی آنها می باشد. همچنین این نوع دوربین مقاومت بالایی در شرایط دمایی دشوار دارند.

این نوع از دوربین ها هر چند که در دسته بندی انواع شکل ظاهری دوربین های امنیتی قرار می گیرند، بیشتر بر اساس تکنولوژی خود از دوربین های نوع دام متمایز می شوند. به دلیل چرخش 360 درجه در همه زوایا، این دوربین ها در فضاهای وسیعی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید، بیشترین کاربرد را دارند. برای مشاهده و خرید مدل های مختلف دوربین اسپید دام بر روی این لینک کلیک کنید.

انواع سیستم دوربین مدار بسته از نظر تکنولوژی ساخت

خرید دوربین های امنیتی

یکی دیگر از ویژگی های انواع سیستم دوربین مدار بسته که موضوع مهمی برای خرید دوربین مداربسته است، تکنولوژی ساخت می باشد. برای اینکه خرید موفقی داشته باشید، علاوه بر بررسی قیمت دوربین مداربسته و همچنین برند های معروف و باکیفیت آن، بهتر است با انواع اصلی دوربین های مداربسته نیز آشنا باشید. در ساخت دوربین ها از تکنولوزی های متفاوتی استفاده می شود که در این قسمت به بررسی هریک از آنها می پردازیم. تحت شبکه یا IP، AHD، آنالوگ، بیسیم و… از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید.

دوربین های مدار بسته از لحاظ سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و انواع گوناگونی دارند . دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین مدار بسته آی پی IP یا تحت شبکه و دوربین های دو منظوره از لحاظ سیگنال تفاوت دارند که هرکدام از این دوربین ها، به دو دسته ی دوربین بی سیم و دوربین های نیازمند کابل کشی، تقسیم می شوند.

بسته به اینکه کدام یک از تکنولوژی های دوربین مداربسته را انتخاب می کنید، دوربینی با قابلیت ها و امکانات بسیار متفاوت خواهید داشت که این موضوع، هزینه دوربین مداربسته را هم تغییر خواهد داد. به طور مثال تکنولوژی تحت شبکه به دلیل قابلیت های پیشرفته تر، کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتر، قیمت بیشتری از نوع آنالوگ دارد. پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است با ویژگی های بارز انواع دوربین ها و تفاوت های آنها آشنا شوید.در جدول زیر برخی از این دوربین ها و قابلیت های مهم آنها را مورد بررسی قرار داده ایم:

جدول معرفی انواع تکنولوژی دوربین و ویژگی شاخص هر مدل

تکنولوژی دوربین مدار بستهویژگی و قابلیت برجسته
تکنولوژی تحت شبکهکیفیت بالا و طول عمر بیشتر
فناوری آنالوگقیمت ارزان تر
فناوری بی سیمنصب آسان و عدم نیاز به سیم کشی

تکنولوژی تحت شبکه در دوربین مدار بسته

اگر کیفیت تصویر دوربین مدار بسته برایتان اهمیت زیادی دارد، دوربین های نوع تحت شبکه بهترین انتخاب برای شما هستند. کیفیت تصاویر این نوع دوربین مداربسته، قابل قیاس با دیگر تکنولوژی های ساخت دوربین مداربسته نمی باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بیشترین کیفیت در دوربین های آی پی حدود 20 مگاپیکسل می باشد که ارگان ها و مراکز خیلی بزرگ از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.

کیفیت بالای تصاویر باعث می شود تا بررسی کوچکترین جزئیات نیز امکان پذیر باشد. دلیل اصلی بیشتر بودن قیمت دوربین مداربسته این نوع نیز کیفیت فوق العاده‌ی تصاویر آن می باشد. بسیاری از این دوربین ها به ویژگی های هوش مصنوعی کاربردی مانند تشخیص حرکت، تشخیص دما و… نیز مجهز هستند.

دوربین های تحت شبکه کیفیت بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال هم زمان اطلاعات را فراهم می آورند. قیمت دوربین مدار بسته نوع تحت شبکه به نسبت دوربین های دیگر بالا تر است؛ اما قابلیت ها و امکاناتی بسیار بیشتر به کاربر عرضه می کند و هم چنین کیفیت بالاتری هم دارد. دوربین های دو منظوره هم نوعی از این دوربین ها هستند که دارای سیستم آنالوگ ولی سیگنال تحت شبکه هستند. قیمت روز دوربین مداربسته مدل های دوربین تحت شبکه را می توانید در صفحه آن در دوربین مارکت مشاهده کنید.

تکنولوژی آنالوگ در دوربین مدار بسته

آنالوگ دیگر فناوری دوربین مدار بسته است که پایه شکل گیری دوربین های امنیتی محسوب می شود. کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به نوع تحت شبکه پایین تر می باشد. اگر به دنبال دوربینی با قیمت پایین تر ولی با کیفیت مناسب هستید، می توانید برای خرید این نوع دوربین های مداربسته اقدام کنید.

دوربین های مدار بسته نوع AHD از مدل های به روزتر فناوری آنالوگ هستند که امروزه در بازار موجود می باشند. بزرگ ترین تفاویت بین دوربین های انالوگ قدیمی و ahd کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین می باشد. بدترین دوربین های AHD کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ اولیه دارند. این نوع دوربین مداربسته حتی می تواند کیفیتی در حد  8 مگاپیکسل نیز به کاربر ارائه دهد؛ البته که برای دریافت تصاویر نیاز به دستگاه ضبط کننده DVR منطبق با این دوربین دارید.

این دوربین ها در برندهای مختلف با اسامی متنوعی شناخته می شوند؛ به طور مثال دوربین HDCVI داهوا و یا دوربینTurbo HD هایک ویژن، نمونه هایی از نسخه های به روز تکنولوژی آنالوگ در برندهای محبوب هستند.

قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ به نسبت دوربین های دیگر کمتر است و تنوع گسترده ای در بازار دارد، همچنین سیستم ساده تری به نسبت دیگر دوربین ها دارد؛ اگر به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر قابل قبول و البته قیمت مناسب هستید، دوربین های AHD بهترین گزینه برای شما هستند. اگر نیاز به آشنایی بیشتر با این نوع دوربین ها دارید، می توانید مقاله دوربین AHD این شرکت دوربین مداربسته را مطالعه کنید و یا با مشاورین دوربین مارکت تماس بگیرید. هم چنین برای خرید بهترین مدل های دوربین آنالوگ از صفحه مربوط به آن بازدید کنید.

تکنولوژی بی سیم در دوربین مدار بسته

بیسیم یا وایرلس در دوربین مدار بسته هم یکی دیگر از فناوری های دوربین است. دوربین های بیسیم نیز جز زیر مجموعه دوربین های تحت شبکه می باشند که اتصال آنها بدون نیاز به هیچ کابلی انجام می شود و تصاویر با کمک منبغ تغذیه بیسیم ارسال و توسط دستگاه ضبط کننده (NVR) دریافت می شود.

این دوربین های امنیتی در فضاهایی که سیم کشی دشوار و یا غیر ممکن است، بیشترین کاربرد را دارند؛ این دوربین ها به دو دسته Standalone و دوربین هایی که به NVR نیاز دارند، دسته بندی می شوند که قیمت دوربین مداربسته در مدل های Standalone کمتر می باشد و این یکی از مزایای برخی از مدل های بی سیم است.

یکی از پرطرفدارترین دوربین های مداربسته بیسیم، دوربین لامپی است. راحتی نصب این دوربین مداربسته و قیمت مقرون به صرفه ی آن، باعث علاقه مند شدن خریداران به این دوربین مدار بسته شده است. برای خرید دوربین بی سیم مورد نظر خود بر روی این لینک کلیک کنید.

معرفی سایر دوربین های مداربسته محبوب

افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، مدل های متفاوتی از دوربین های مداربسته را تهیه کنند؛ دوربین های مدار بسته تنها مدل هایی که تا به اینجا بررسی کردیم، نیستند و زمینه های بسیار دیگری هستند که می توان از انواع این دوربین ها برای نظارت استفاده کرد.

به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید، باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید.یا اگر ثبت تصاویر در طول مدت شب برای شما اهمیت بسیاری دارد، بهتر است دوربین هایی را که امکان ثبت تصاویر تمام رنگی در طول شب دارند را تهیه کنید و از خرید دوربین مداربسته IR که تصاویر شب را به صورت سیاه و سفید ثبت می کند، خودداری کنید.

علاوه بر این، برخی از انواع این دوربین ها هستند که با اشکال متفاوتی از آنچه که از یک دوربین امنیتی انتظار دارید، ظاهر می شوند. دوربین های کوچک که گاهی با عنوان دوربین جاسوسی هم شناخته می شوند، نمونه ای از شکل متفاوت دوربین هستند که می توانند به شکل لامپ، خودکار و بسیاری از اشکال دیگر باشند. در ادامه، درباره ویژگی ها و خرید دوربین مدار بسته برخی از مدل های خاص صحبت خواهیم کرد.

فروش دوربین مدار بسته

معرفی دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته مدل لامپی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها در هر فروشگاه دوربین مدار بسته است؛ راحتی نصب، کوچک بودن دوربین، مناسب بودن قیمت دوربین مداربسته و مخفی شدن آن در محیط، از دلایلی هستند که تقاضا برای این دوربین را افزایش می دهند.

نکته حائز اهمیت درباره این مدل از دوربین، ملاحظات قانونی است؛ اگر افراد از وجود این دوربین مطلع نباشند، نصب دوربین مداربسته مدل لامپی غیر قانونی می باشد؛ اما با رعایت قوانین می توان از خرید یک دوربین خاص، جذاب و البته مقرون صرفه بهره برد. اگر قصد انتخاب دوربین لامپی را دارید، در صفحه این دوربین در دوربین مارکت می توانید این محصول را با مشاهده مناسب ترین لیست قیمت دوربین مداربسته سفارش دهید.

معرفی دوربین خورشیدی

دسته ی دیگر از دوربین های مداربسته، خورشیدی هستند که این دوربین ها برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی از طریق نورخورشید تامین می شود. ویژگی مهم این دوربین که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند، استفاده از انرژی تجدیدپذیر خورشید به عنوان منبع تعذیه است. فروش دوربین حفاظتی از نوع خورشیدی در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ این دوربین که در دسته دوربین های نوع بی سیم است، در محیط هایی که امکان سیم کشی وجود ندارد و می توان نور خورشید را ذخیره سازی کرد، استفاده می شود.

این دوربین مداربسته، با استفاده از اینترنت وای فای یا سیم کارت، تصاویر را به افراد انتقال می دهد و از این نظر وابسته به اینترنت می باشد؛ در محیط هایی مانند سایت های ساختمانی و یا فضاهای خارج از شهر می توان از این دوربین ها برای کنترل و نظارت استفاده کرد.

برای خرید دوربین خورشیدی به صفحه این محصول مراجعه کنید و با خرید اینترنتی دوربین مداربسته نوع خورشیدی از این دوربین برای محیط های بیرونی خود استفاده کنید.

معرفی دوربین سیم کارت خور

دوربین سیم کارت خور هم نوعی از مدل های دوربین مدار بسته نوع بی سیم است که امکان نصب سیم کارت در داخل آن و متصل شدن به اینترنت سیم کارت را دارد. این دوربین ها تصاویر را در حافظه داخلی خود ثبت می کنند و سپس از طریق امواج اینترنت به تلفن همراه یا کامپیوتر انتقال می دهند.

مدل های مختلفی از این دوربین ها طراحی شده است که حتی برخی از دوربین های نوع خورشیدی هم زیرمجموعه ای از این سیستم ها هستند. همه ویژگی ها و مزایای دوربین های مدل بی سیم را می توان برای دوربین های سیمکارت خور نام برد که شامل عدم نیاز به سیم کشی و صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

در واقع این سیستم دوربین مدار بسته، بهترین انتخاب برای فضاهایی است که امکان سیم کشی و هم چنین دسترسی به اینترنت وای فای ندارند. قیمت روز دوربین مداربسته مدل های دوربین سیم کارت خور را می توانید در مجموعه دوربین مارکت مشاهده کنید و با با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

معرفی دوربین خودرو

دوربین خودرو هم یکی از نمونه های متفاوت دوربین مداربسته است که در داخل خودرو بر روی شیشه عقب یا جلو و یا داشبورد نصب می شود و از فضای خارج و یا داخل خودرو تصویربرداری می کند. دوربین خودرو از نظر فنی در دسته دوربین های نوع بی سیم قرار می گیرد. از مزیت های این دوربین می توان ثبت تصاویر خاطره انگیز از سفر، پیشگیری از وقوع حادثه و هم چنین استفاده از تصاویر این دوربین برای رفع تنش ها در تصادفات رانندگی اشاره کرد.

برند شیائومی یکی از پیشتازان تولید دوربین های خودرو در جهان است که دوربین های با کیفیت و با قیمت مناسبی تولید می کند. خرید دوربین خودرو  پیشنهاد خوبی برای رانندگان است تا از این طریق امنیت خودرو خود را افزایش دهند؛ برای انتخاب از میان مدل های متفاوت این سیستم دوربین مدار بسته بر روی لینک کلیک کنید.

معرفی دوربین پلاک خوان

دوربین پلاک خوان هم یکی از مدل های پرکاربرد دوربین مداربسته است که برای شناسایی پلاک خودروها به کار می رود؛ در واقع نرم افزارهای خاصی که در کنار این دوربین ها به کار می رود، امکان تشخیص پلاک و تجزیه و تحلیل اطلاعات را برای این دوربین فراهم می کنند.

مزایای این دوربین ها شناسایی و ردیابی پلاک خودروها در خیابان ها، جاده ها، کنترل پلاک خودرو در پارکینگ ها و فضاهای دیگری که تردد خودروها زیاد است، می باشد. قابلیت دید در شب یکی از ویژگی های مهم این دوربین ها است که در همه مدل ها وجود دارد و در واقع بدون این قابلیت، این دوربین ناقص خواهد بود. در صفحه دوربین پلاک خوان مجموعه دوربین مارکت می توانید قیمت دوربین مدار بسته این مدل را ملاحظه کنید.

کاربرد انواع دوربین مداربسته در مکان های مختلف

دوربین های نظارتی

اطمینان از قرارگیری انواع دوربین مداربسته در مکان درست، یک قدم مهم برای افزایش ایمنی و ایجاد یک سیستم دوربین مدار بسته نظارتی کامل و بهینه برای فضای مسکونی و یا کار است. استفاده از فواید نصب دوربین مداربسته به موقعیت مکانی دوربین، تعداد دورربین های مورد نیاز و شرایط فیزیکی محل نصب مانند زاویه دید بستگی دارد تا بتوان از نفوذ سارقان و مجرمان به خانه یا هر فضای دیگری جلوگیری کرد.

هر مدل از دوربین های امنیتی که نام بردیم و شما برای خرید دوربین مداربسته انتخاب می کنید، اگر در فضای درست و مناسب خود قرار نگیرند، نمی توانند کارایی لازم را داشته باشند؛ بنابراین علاوه بر انتخاب بهترین نوع از این دوربین ها از یک شرکت دوربین مداربسته معتبر، توجه به کاربرد دوربین مداربسته نیز بر اساس مشخصات و ویژگی های دوربین و هم چنین نصب آن در بهینه ترین نقطه با بهترین زاویه دید، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با یک مثال این نکته را مورد بررسی دقیق تر قرار می دهیم: اگر یک دوربین حساس و ظریف مانند دوربین های لامپی یا بیبی کم که برای محیط های داخلی طراحی شده اند را در فضای بیرونی مانند حیاط به کار ببریم، ممکن است این دوربین در شرایط آب و هوایی دشوار، دچار آسیب شده و تصویربرداری مختل شود؛ پس توجه به مکان کاربرد دوربین مدار بسته یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید اینترنتی دوربین مداربسته یا در خرید حضوری باید به آن توجه داشته باشید.

کاربرد انواع دوربین مداربسته برای فضای داخلی

کاربرد انواع دوربین مداربسته در فضای داخلی تا حد زیادی به کاربری فضای مورد نظر از نظر مسکونی، اداری یا تجاری بودن بستگی دارد. فضاهای مختلفی از یک مکان را می توان با این دوربین ها تحت پوشش قرار داد که می تواند شامل سالن پذیرایی در یک منزل مسکونی، اتاق های کارمندان در یک شرکت و لابی در یک مجموعه تجاری باشد.

یک دوربین امنیتی برای فضای داخل، از آن جایی که در معرض شرایط جوی مانند نور خورشید و برف و باران قرار ندارد، می تواند از مدل های دوربین با بدنه های ساده تر اما با ویژگی های فنی پیشرفته باشد. دوربین های مدل دام به صورت سقفی و بیشتر در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما مدل های دیگری از انواع دوربین هم می توانند در فضاهای داخلی محیط های مختلف نصب شوند و در صورت مکان یابی درست، مزایای زیادی برای نظارت و کنترل بر محیط داشته باشند.

مقاله دوربین فضای داخلی دوربین مارکت را مطالعه کنید و به صورت دقیق تر با ویژگی ها و مدل های این دوربین ها در بازار فروش دوربین مداربسته آشنا شوید.

کاربرد انواع دوربین مداربسته برای فضای باز

برخی از انواع دوربین مداربسته به طور ویژه برای شرایط محیط باز طراحی شده اند. دوربین های نوع بولت یا بالت یکی از این مدل ها هستند که استقامت خوبی برای استفاده در محوطه های بیرون از ساختمان دارند.

به طور کلی، فضاهایی مانند راهروها، راه پله ها، حیاط ها، باغ، کارخانه ها و انبارها که شرایط فیزیکی متفاوتی از محیط داخل دارند، در دسته فضاهای خارجی قرار می گیرند و خرید دوربین مداربسته هم برای این فضاها متفاوت است؛ بدنه محکم، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، ضد آب و ضد ضربه بودن، قابلیت دید در شب، کیفیت تصویر بالا و امکان تشخیص حرکت افراد غیر مجاز از ویژگی های ضروری برای دوربین های محیط های بیرونی می باشد. با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانید بهترین نوع از این سیستم دوربین مدار بسته را انتخاب کنید.

مقاله دوربین فضای باز سایت دوربین مداربسته دوربین مارکت را مطالعه کنید و اطلاعات دقیق تری از ویژگی ها و مدل های این دوربین ها کسب کنید.

دستگاه های ضبط تصاویر در دوربین های امنیتی

دوربین مدار بسته

هنگام انتخاب دوربین های امنیتی، موضوع مهم دیگر، انتخاب دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر دوربین است. برای تهیه و خرید دوربین مداربسته باید برای ذخیره سازی اطلاعات نیز دستگاه یا کارت حافظه ای را در نظر داشته باشید. دستگاه DVR،NVR ، XVR، هارد و در مواقعی کارت SD برای ذخیره سازی اطلاعات دوربین مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین مدار بسته، سیگنال و دیتا را از طریق کابل به دستگاه DVR و یا هر کدام از انواع این دستگاه ها منتقل می کند و دستگاه، آن را به نمایشگرها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.

مزیت وجود این دستگاه ها برای هر دوربین، نگه داری تصاویر تا مدت معینی است تا افراد در شرایط اضطراری و در صورت نیاز، از تصاویر برای رفع مشکلات و یا در صورت وقوع جرم، از ارائه آنها به عنوان مدرک به مراجع قانونی استفاده کنند. بسته به انتخاب هر کدام از دوربین های مداربسته، نوع سیستم ذخیره سازی نیز متفاوت خواهد بود و هزینه دوربین مداربسته هم تغییر خواهد کرد. در جدول زیر، دستگاه های ضبط کننده مناسب برای هر کدام از فناوری های دوربین مداربسته را مشاهده می کنید.

جدول کاربرد انواع دستگاه دخیره سازی بر اساس تکنولوژی دوربین

دستگاه ضبط کنندهنوع فناوری دوربیننوع کابل مورد استفاده
DVRدوربین مداربسته نوع آنالوگکابل کواکسیال
NVRدوربین مدار بسته نوع تحت شبکهکابل شبکه
XVRهر دو فناوری آنالوگ و تحت شبکهکابل کواکسیال و شبکه

دستگاه ضبط کننده DVR

دستگاه ضبط کننده نوع DVR در دوربین مداربسته، دستگاهی برای ذخیره سازی تصاویر دوربین های نوع آنالوگ است و اولین نسل دستگاه های ضبط تصویر محسوب می‌شوند. با کمک این دستگاه، امکان ضبط تصاویر چند دوربین مداربسته به طور همزمان فراهم شد. این تصاویر روی هارد دیسک ذخیره می‌شوند؛ بنابراین تمامی تصاویر آرشیو می‌شوند و بعد ها می‌توان به آنها دسترسی داشت.

همچنین امکان دسترسی به فیلم های ضبط شده از راه دور با کمک گوشی های همراه و یا رایانه ها نیز یکی دیگر از مزیت های این دستگاه های ضبط کننده است. برای اطلاع بیشتر درباره این دستگاه می‌توانید به صفحه مربوطه آن در دوربین مارکت مراجعه کنید.

دستگاه ضبط کننده XVR

آن چه که امروز در بازار فروش دوربین حفاظتی و تجهیزات جانبی آن موجود است، دستگاه XVR می باشد که با پیشرفت در صنعت امنیت، برای ذخیره سازی تصاویر هم دوربین های نوع آنالوگ و هم تحت شبکه تولید شده است.

در واقع، دستگاه های XVR در میان کاربران هنوز هم با عنوان DVR شناخته می شوند؛ اما در هنگام خرید دوربین مدار بسته، این افراد دستگاه چندکاره XVR را دریافت می کنند. این ویژگی، به ویژه در پکیج های دوربین امنیتی که تعدادی از دوربین ها با فناوری های متفاوت دارند، مزیت بسیار مهمی محسوب می شود. در صفحه دستگاه XVR مجموعه دوربین مارکت می توانید مدل های مختلفی از این محصول را مشاهده کنید.

دستگاه ضبط کننده NVR 

دستگاه ضبط کننده نوع NVR در دوربین مداربسته، برای ضبط تصاویر دوربین های دارای تکنولوژی IP یا تحت شبکه طراحی شده است. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که تصاویر توسط دوربین مدل تحت شبکه ضبط می شوند و سپس برای پردازش و ذخیره سازی، از طریق کابل شبکه به دستگاه NVR منتقل می شوند. هم چنین در مدل های بی سیم این دوربین ها که از کابل استفاده نمی شود، این تصاویر از طریق سیگنال های وای فای به NVR ارسال می شوند.

ویژگی مهم این دوربین ها که یک مزیت نسبت به دستگاه های مدل DVR محسوب می شود، کیفیت بالاتر تصاویر خروجی است که در خرید و فروش دوربین مداربسته هم به این موضوع، توجه زیادی می شود. در صفحه دستگاه NVR مجموعه دوربین مارکت می توانید سفارش خود را برای خرید هر کدام از انواع این دستگاه ها ثبت کنید.

روش های راه اندازی و نصب دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته

پس از انتخاب بهترین نوع دوربین، نصب دوربین مداربسته هم مرحله بسیار مهمی است؛ زیرا در صورت نصب نادرست دوربین و یا انتخاب زاویه نامناسب، عملا دوربین نمی تواند عملکرد کامل و درست خود را انجام دهد و نتیجه برای شما رضایت بخش نخواهد بود. راه حل برطرف کردن این مشکل، کمک گرفتن از کارشناسان در این زمینه است تا با استفاده از تخصص و تجربه خود، بهترین مکان و روش را برای نصب سیستم دوربین مدار بسته شما انتخاب کنند.

یکی از نکات مهم در نصب دوربین مدار بسته، توجه به تهیه لوازم جانبی دوربین و هم چنین انتخاب درست این موارد بر اساس فناوری و مدل دوربین است. هارددیسک دوربین مداربسته، انواع کابل دوربین مداربسته، دستگاه های ضبط کننده تصویر، آداپتور، منبع تغذیه و فیش های مورد نیاز اجزای ضروری در هنگام نصب هستند.

گروه دوربین مارکت در زمینه نصب دوربین مدار بسته، با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب در خدمت هم وطنان گرامی می باشد. اگر نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید، می توانید با دوربین مارکت تماس بگیرید تا کارشناسان نصب دوربین مدار بسته ما بعد از کارشناسی محل و ارائه طرح نصب برای نصب دوربین مداربسته شما اقدام کنند. همین الان نصب دوربین مدار بسته خود را به دوربین مارکت بسپارید؛ البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به انواع مختلف مدل ها و تکنولوژی های دوربین مداربسته، روش نصب نیز با توجه به نوع دوربین متفاوت خواهد بود. در ادامه روش های راه اندازی و نصب دوربین را در مدل های متفاوت مورد بررسی قرار می دهیم:

روش نصب دوربین مداربسته نوع آنالوگ

روش نصب دوربین مداربسته نوع آنالوگ کمی زمان بیشتری نیاز دارد؛ ولی پیچیدگی های کمتر از نصب سایر انواع دوربین خواهد داشت. دوربین هایی که با کمک کابل کواکسیال نصب می شوند، دوربین های آنالوگ نام دارند. این دوربین های مدار بسته، ممکن است کیفیت تصویر پایین و یا بالا (6 مگا پیکسلی) به کاربر ارائه دهند؛ چرا که در نسل های قدیمی دوربین های این نوع، شاهد کیفیت پایین تصاویر بودیم؛ خوشبختانه در سال های اخیر که استفاده و خرید دوربین مداربسته افزایش یافته است، کیفیت دوربین ها نیز بهتر شده است و شرکت های متفاوت تولید کننده تجهیزات امنیتی به ساخت دوربین هایی با تکنولوژی های جدید مشغول شده اند.

از جمله تکنولوژی های به کار رفته می توان به Turbo HD، HDCVI و AHD اشاره کرد. روش نصب این نوع دوربین ها به دستگاه های ضبط کننده یعنی دی وی آر به این صورت است که از هر دوربین یک کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر با کمک فیش نصب می شود. برای شارژ دوربین ها نیز از منبع تغذیه استفاده می شود.

روش نصب دوربین مداربسته نوع IP

نصب دوربین مداربسته  نوع آی پی به نسبت انواع دیگر دوربین ها، بسیار ساده تر می باشد؛ چرا که همانطور که از نام این نوع دوربین ها پیداست، اتصال با کمک کابل شبکه برقرار می شود. تمامی دوربین های مداربسته تحت شبکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین هنگام خرید دوربین مدار بسته در این نوع می توانید از کیفیت بالای تصاویر اطمینان داشته باشید. برای نصب دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید مانند نوع های آنالوگ از کابل استفاده کنید و ارتباط را با دستگاه ضبط کننده   NVR  با کمک سوئیچ شبکه برقرار کنید. روش دیگر نصب بدین صورت است که می توانید هر دوربین را با یک سوئیچ مجزا به دستگاه وصل کنید. برای انتخاب بهترین روش نصب دوربین مداربسته بهتر است با مشاور و متخصص این کار مشورت کنید.

روش نصب دوربین مداربسته نوع بی سیم

پیش از بررسی روش نصب دوربین مداربسته نوع بی سیم، بهتر است در ابتدا بدانید که دوربین های بیسیم یکی از زیرمجموعه های دوربین های تحت شبکه می باشند. نصب دوربین مداربسته در این نوع نیازی به کابل ندارد و تنها نیاز به یک ارسال کننده وایرلس و یک دریافت کننده وایرلس دارید. در واقع، برای نصب دوربین تنها به یک آداپتور و NVR احتیاج دارید؛ کافی است دوربین مداربسته را در مکان مورد نظر خود (با در نظر گرفتن محدوده آنتن دهی دستگاه ضبط کننده) قرار دهید. منبع تغذیه‌ی دوربین و NVR را راه اندازی کنید و تصاویر را بدون نیاز به کابل و یا هر رابط دیگری دریافت کنید.

جمع بندی: راهنمای خرید اینترنتی دوربین مدار بسته

تمامی نکاتی که درباره انتخاب دوربین اشاره کردیم، در مورد خرید اینترنتی دوربین مداربسته نیز صدق می کند. با خرید آنلاین دوربین های مدار بسته، هم مدل های بیشتری از نمایندگی های متعدد و مختلف فروشگاه دوربین مدار بسته مشاهده خواهید کرد و هم زمان بیشتری برای مقایسه ویژگی ها و قیمت دوربین مداربسته خواهید داشت. در سایت دوربین مداربسته دوربین مارکت دو راه برای خرید دوربین مداربسته دارید:

  • خرید به صورت حضوری: برای خرید حضوری در ابتدا با شماره تماس دوربین مارکت 02191015108 تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم و دریافت مشاوره می توانید به صورت حضوری برای خرید دوربین مداربسته خود اقدام کنید.
  • خرید به صورت غیرحضوری: برای چگونگی ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز در ادامه توضیح خواهیم داد؛ اما در ابتدا بهتر است بدانید که مهم ترین مزیت خرید غیرحضوری، مقرون به صرفه بودن قیمت دوربین مدار بسته در این نوع ثبت سفارش می باشد؛ چرا که از هزینه های رفت و آمد و صرف وقت اضافه جلوگیری می کند.

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، راه دوم برای خرید دوربین مداربسته در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت به صورت غیر حضوری و یا همان آنلاین می باشد؛ دو مسیر برای فروش آنلاین دوربین مداربسته وجود دارد:

مسیر اول فروش آنلاین دوربین مدار بسته در دوربین مارکت:

  • ابتدا با شماره تماس دوربین مارکت 02191015108 تماس میگیرید.
  • مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید.
  • سفارش موردنظر شما توسط کارشناس فروش به ثبت می رسد.

مسیر دوم فروش آنلاین دوربین مداربسته در دوربین مارکت:

  • وارد سایت دوربین مارکت می شوید.
  • پس از بررسی صفحات سایت و برندهای متفاوت، کالای مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
  • فرم خرید را پر کرده و کالای خود را ثبت می کنید.

دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری در زمینه ی سیستم‌های نظارت تصویری و فروش دوربین حفاظتی می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند و آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… می باشد. تمام مزایایی که فروش آنلاین دارد به کنار، قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته در خرید دوربین مدار بسته به صورت آنلاین، کمتر و به صرفه تر است.

بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید اینترنتی دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته

بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید اینترنتی دوربین مداربسته را می توانید از میان نظرات کاربران انتخاب کنید و یا برخی از ویژگی های مهم را در این زمینه بررسی کنید؛ این مجموعه، فروشگاهی است که:

  • در مرحله اول، برندهای معتبر دوربین مداربسته را در لیست فروش خود داشته باشد.
  • در مرحله بعد، مدل های متنوع دوربین های امنیتی برای پاسخگویی به نیاز همه کاربران را به فروش برساند.
  • گارانتی معتبر در هنگام فروش دوربین مداربسته و خدمات پس از فروش مناسبی برای مشتریان ارائه کند.
  • و در نهایت، بهترین قیمت روز دوربین مداربسته را برای هر مدل از هر برند عرضه کند.

چه به صورت اینترنتی از یک سایت دوربین مداربسته خرید خود را انجام دهید و چه به صورت حضوری به یک فروشگاه دوربین مدار بسته مراجعه کنید، باید تمامی نکاتی که درباره قیمت و خرید دوربین مداربسته صحبت کردیم را به خاطر بسپارید تا انتخاب موفقی داشته باشید.

برای تکمیل نکات مربوط به خرید می‌توانید مقاله راهنما خرید دوربین مداربسته را مطالعه کنید.

چرا دوربین مارکت را به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین انتخاب کنیم؟

دوربین مارکت به عنوان نمایندگی فروش دوربین مداربسته برندهای معتبر، دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا بالاترین کیفیت و بازدهی را در خرید دوربین مداربسته داشته باشید. شما می توانید قیمت دوربین مداربسته را همراه با هزینه راه اندازی و نصب از دوربین مارکت دریافت کنید.

همچنین نصب دوربین مدار بسته در دوربین مارکت همراه با خرید و مشاوره صورت می گیرد؛ روش های متفاوتی برای تهیه دوربین مداربسته در دوربین مارکت وجود دارد. خرید دوربین مدار بسته هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در فروشگاه دوربین مدار بسته دوربین مارکت قابل انجام می باشد. دلایلی که می توانند شما را به خرید اینترنتی دوربین مداربسته از دوربین مارکت تشویق کنند:

  • ارائه ضمانتنامه معتبر

تمامی دوربین های مداربسته و محصولات ارائه شده در این فروشگاه، دارای اصالت و ضمانت نامه می باشند.

  • تنوع در فروش تجهیزات دوربین مدار بسته

دوربین مارکت ارائه کننده ی انواع تجهیزات دوربین مدارسته از جمله دوربین، دستگاه دی وی آر و کابل های رابط می باشد.

  • قیمت مناسب درفروش دوربین مداربسته

دوربین مارکت با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینه تجهیزات امنیتی، قادر است تا بهترین قیمت دوربین مداربسته را به شما ارائه دهد.

  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامل

برای بهبود خرید دوربین مداربسته شما، نیرو های دوربین مارکت آماده ی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان در هر زمان و مکان می باشند.

  • مشاوره رایگان دوربین مداربسته

شما می توانید جهت مشاوره برای خرید دوربین مدار بسته و اطلاع از لیست قیمت دوربین مداربسته  به روز، ردیاب خودرو، دزدگیر اماکن و دستگاه ups، از طریق شماره تماس 02191015108 با دوربین مارکت تماس بگیرید یا از طریق سیستم چت با کارشناسان دوربین مارکت مستقیما در تماس باشید.