نمایش دادن همه 12 نتیجه

دوربین تحت شبکه داهوا IPC-HDW2431TM-AS-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین داهوا HDW1239T1P-LED

2,100,000 تومان

دوربین داهوا مدل HDBW1230EP

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا T1A41P

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CD2143G0-IS

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1323G0-IU

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین دام، یکی از جذاب ترین انواع دوربین های امنیتی می باشد که کاربرد گسترده ای در اکثر فضاها و به ویژه فضاهای داخلی در کاربری های مسکونی و تجاری دارد. مساله امنیت، موضوع حساس و قابل بحثی برای افراد در طول تاریخ، جوامع مختلف می باشد و همین موضوع سبب شده است که انسان ها راه حل های گوناگونی را برای تامین امنیت خود به کار ببرند.

یکی از این راه حل ها که از سمت تکنولوژی برای ارتقاء ایمنی ایجاد شده است، دوربین مداربسته است که با هدف نظارت و کنترل بر رویدادهای محیط، طراحی شده است. این دوربین ها با پخش تصاویر زنده و یا ارسال تصاویر ضبط شده، به افراد کمک می کنند که بر تردد مراجعان و نیز رفتارهای افراد در فضا، کنترل بیشتری داشته باشند.

دوربین های امنیتی مداربسته، هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی در دسته های مختلفی، طبقه بندی می شوند از لحاظ ظاهری، دوربین های امنیتی را می توان در سه دسته دوربین Dome یا دام، اسپید دام و بالت طبقه بندی کرد که هر کدام از این دوربین ها بر اساس شکل ظاهری شان، ویژگی ها و عملکردهای خاصی را ارائه می کنند.

در این مطلب یکی از جذاب ترین انواع این دوربین ها یعنی دوربین مداربسته دام را مورد بررسی قرار خواهیم داد. مدل های متنوع از این دوربین ها را می توانید در این صفحه مشاهده کنید و هم چنین برای دریافت مشاوره و اطلاعات تخصصی تر، با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس بگیرید.

دوربین دام چیست؟

حال سوال اساسی که برای کاربران پیش می آید، این است که دوربین دام اساس چه نوع دوربینی است و چرا با این عنوان شناخت می شود؟ دوربین مداربسته Dome به دلیل شکل دایره ای و گنبدی شکلی که دارد، این گونه نام گذاری شده است و یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع دوربین های امنیتی می باشند.

قیمت دوربین مداربسته دام

دام (Dome) به معنی گنبد است. همان طور که از معنی نام این دوربین ها معلوم است، اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین های مداربسته ارتباط دارد. دوربین های دام معمولا کاربردها و استفاده های غیر صنعتی دارند. بدنه ی این دوربین ها معمولا مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد؛ بنابراین استفاده از آنها محدود به محیط های مسقف اداری، تجاری یا مسکونی می شوند.

این دوربین های در کیفیت های متفاوتی به صورت تحت شبکه و انالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارد، توجه داشته باشید که دوربین های دام برخلاف دوربین اسپید دام از قابلیت چرخش 360 برخوردار نیست، اما با این حال خرید دوربین دام معمولا گزینه ای جذاب برای افراد در سراسر جهان می باشد که این محبوبیت به دلیل مزایای زیاد این دوربین ها می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربردهای دوربین مداربسته دام

دوربین مداربسته دام، در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شود که هم در محیط های داخلی و هم در محیط های بیرونی، کابردهای گسترده ای را ارائه می کنند؛ اما به دلیل ظاهر ظریف این دوربین ها، دوربین مدار بسته دام در فضاهای داخلی، کاربرد گسترده تری دارد و گزینه ای محبوب برای تامین امنیت منازل، شرکت ها و ادارات می باشد که پوشش بسیار خوبی را ارائه می کند.

  • بانک ها
  • نمای بیرونی ساختمان
  • رستوران ها
  • مدارس
  • هتل ها
  • بیمارستان ها
  • کتابخانه ها
  • شرکت ها و ادارات
  • منازل سکونی

خرید دوربین Dome

ازجمله فضاهایی هستند که می توانند از دوربین دام، برای تامین امنیت خود استفاده کنند. دوربین دام که یکی از انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری است، هم به صورت دیواری و بیشتر به صورت سقفی در فضاهای مختلف نصب می شود و این گونه به امنیت فضاها کمک می کند. با تماس با کارشناسان ما می توانید با دریافت مشاوره درباره انتخاب این دوربین ها، اقدام به ثبت سفارش خرید دوربین مداربسته دام نمایید.

مزایای دوربین مدار بسته دام

همان طور که اشاره کردیم، دوربین مدار بسته دام مزایای بی شماری را در زمینه امنیت عرضه می کند. این مزیت ها باعث کاربرد گسترده و پرفروش بودن این دوربین ها در بازار جهانی دوربین های امنیتی شده است. برخی از این مزیت های مهم دوربین دام به شرح زیر است:

  • مقاوم در برابر ضربه
  • قابلیت دید در شب
  • مقاوم به شرایط آب و هوایی
  • ظاهر جذاب و استفاده آسان
  • کیفیت بالای تصاویر
  • مقرون به صرفه بودن قیمت دوربین دام

این موارد تنها بخشی از مزایای گسترده و ویژگی های بارز دوربین Dome می باشد که در مکان های زیادی کاربرد دارد؛ تا جایی که همه ما در اطراف خود حداقل یکی از این انواع دوربین مداربسته دام را مشاهده کرده ایم.

انواع دوربین Dome

دوربین Dome که یک دوربین امنیتی کوچک کاربردی است، انواع متفاوتی دارد که از لحاظ فنی هم، تکنولوژی های متفاوتی را ساپورت می کند. این دوربین ها در دو نوع دوربین های آنالوگ و تحت شبکه تولید می شوند. دوربین مداربسته Dome با این دو نوع از فناوری، از دستگاه های NVR و DVR برای ذخیره سازی از طریق کابل های شبکه و کواکسیال استفاده می کنند.

دوربین های مداربسته دام

همچنین از نظر کیفیت تصویر، نوع دید در شب، ضبط صدا، نوع لنز و کیفیت زوم و … نیز انواع متفاوتی دارند. مدل های متفاوتی از دوربین دام  و نیز انواع دیگری از دوربین های امنیتی مانند دوربین مداربسته بالت با این فناوری ها را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید و هم چنین برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته دام در انواع مختلف می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

نکات خرید دوربین دام

خرید دوربین دام با توجه به حساسیت های این دوربین ها، نیازمند رعایت یک سری از نکات و دستورالعمل ها است تا شما را به سمت یک خرید موفق هدایت کند. به این منظور بهتر است نکاتی را که در ادامه به آن اشاره می کنیم، مد نظر قرار دهید.

  • برند دوربین دام
  • تعداد دوربین های مورد نیاز
  • بررسی لیست قیمت انواع دوربین دام
  • فروشگاه معتبر خرید دوربین مداربسته دام
  • گارانتی معتبر دوربین مداربسته دام

با رعایت این نکات می توان یک سیستم امنیتی موفق با خرید دوربین دام داشت؛ بنابراین با در نظر گرفتن بودجه خود و نیز اهداف و مقاصد امنیتی پیش از خرید این دوربین ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین قیمت دوربین دام در دوربین مارکت

بهترین قیمت دوربین دام را می توانید در دوربین مارکت بیابید! شاید این جمله کمی اغراق آمیز به نظر برسد؛ اما این مجموعه که سابقه زیادی در زمینه فروش تجهیزات امنیتی دارد، با کیفیت ترین نوع از انواع دوربین دام را با مناسب ترین قیمت دوربین مداربسته دام سقفی به مشتریان خود عرضه می کند.

با خرید از دوربین مارکت می توانید بابت اصل بودن کالای انتخابی و نیز گارانتی معتبر آن اطمینان داشته باشید. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین مدار بسته دام و ثبت سفارش خرید این تجهیزات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.