نمایش دادن همه 30 نتیجه

پکیج دوربین مداربسته بی سیم (9)

دوربین بیرونی بی سیم (8)

دوربین داخلی بیسیم (11)

پکیج 4 عددی دوربین آیمو

11,000,000 تومان

دوربین مداربسته آیمو imou رنجر 2

1,650,000 تومان1,980,000 تومان

دوربین مدار بسته WIFI بیرونی Outdoor بولت

1,200,000 تومان1,460,000 تومان

دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

780,000 تومان1,040,000 تومان

دوربین PTZ آیمو

3,600,000 تومان

دوربین دام چرخشی

برای قیمت تماس بگیرید

مینی اسپیددام بیسیم v380

1,250,000 تومان1,510,000 تومان

دوربین PTZ(چرخشی) شیائومی IMILAB EC3

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین آیمو 2C

2,100,000 تومان2,450,000 تومان

دوربین لامپی چرخشی

850,000 تومان1,110,000 تومان

دوربین اسپید دام سیم کارتی V380

3,200,000 تومان3,460,000 تومان

دوربین بیسیم شیائومی magnetic mount

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی

850,000 تومان1,110,000 تومان

دوربین سیم کارتی بولت v380

2,900,000 تومان3,160,000 تومان

دوربین سیم کارت خور بیبی کم v380

برای قیمت تماس بگیرید

پکیج دوربین مداربسته فوسکم | دوربین foscam

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته بی سیم مدل M6023Y

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته بی سیم مدل VR-V380

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته بی سیم مدل VR500

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته مدل V380 Panoramic

برای قیمت تماس بگیرید

چرا برای خرید دوربین بی سیم اقدام کنیم؟

در این مقاله به بررسی دوربین بی سیم و نیز کاربردهایی که پس از خرید دوربین بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد، می پردازیم. دوربین وایرلس یا همان دوربین مداربسته بیسیم به نوعی از دوربین های امنیتی گفته می شود که برای نصب و راه اندازی، نیازی به کابل و سیم ندارند و از طریق اتصال به اینترنت، تصاویر را ضبط و پخش می کنند. یک دوربین بیسیم زمانی می تواند به کمک افراد بیاید که شرایط، اجازه کابل کشی در محیط را نمی دهد و یا این امر بسیار دشوار است.

هنگامی که مساله امنیت در فضاهای داخلی مطرح می شود و افراد به دنبال بهبود امنیت خانه یا فضای کار خود هستند، دوربین مدار بسته بی سیم یک سرمایه گذاری عالی و راه حلی جذاب برای افزایش ایمنی محیط زندگی و یا کار افراد محسوب می شود. اگر شما هم سوالاتی درباره نحوه عملکرد دوربین Wireless و نیز قیمت دوربین بی سیم دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این دوربین های نظارتی جذاب بیشتر بدانیم. هم چنین برای خرید دوربین بیسیم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

خرید دوربین بیسیم

مزیت های دوربین مداربسته بیسیم

بارز ترین مزیتی که در دوربین بی سیم می توان به آن اشاره کرد، نیاز نداشتن به کابل و سیم و نداشتن پیچیدگی های نصب در آن است. البته آسان بودن نصب دوربین مداربسته بی سیم به این معنی نیست که می توانید صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته را خودتان انجام دهید، خیر ممکن است سوالاتی داشته باشید که با مراجعه به کارشناس و متخصص می توانید آن ها بر طرف کنید، اما هم از لحاظ طول زمانی و هم به لحاظ پیچیدگی، دوربین وای فای نصب آسان تری نسبت به دوربین های دیگر داشته و برای استفاده بیشتر توصیه می شود.

از دیگر مزیت های مهم دوربین بی سیم یا همان دوربین وایرلس این است که این دوربین ها به اندازه دوربین های سیمی به تجهیزات حجیم نیاز ندارند. هم چنین نصب دوربین بی سیم آسان تر از سایر دوربین ها می باشد و نیز قیمت دوربین بی سیم بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دوربین مداربسته Wireless و در نهایت، اقدام برای خرید دوربین wifi می‌توانید با کارشناسان متخصص دوربین مارکت تماس بگیرید و از راهنمایی آنها در زمینه خرید دوربین مداربسته بی سیم بهره بگیرید و اقدام به ثبت سفارش دوربین بی سیم مورد نظر خود نمایید.

دوربین مدار بسته بی سیم چیست؟

دوربین‌ مدار بسته بی ‌سیم، نوعی از دوربین‌های امنیتی هستند که سیگنال‌های تصویری و صوتی را از طریق اینترنت به گیرنده‌ها منتقل می‌کنند و برای انتقال تصاویر نیازی به کابل و سیم ندارند. برخی از مدل های دوربین وای فای، برای اتصال به منبع تغذیه به سیم کشی و اتصال به برق احتیاج دارند و اصطلاح دوربین مدار بسته بیسیم، به انتقال تصویر و در برخی موارد صدا، بدون نیاز به کابل و دستگاه ذخیره فایل اشاره دارد. از طرف دیگر، برخی از انواع دوربین بی سیم با باتری کار می کنند و نیازی به اتصال به برق ندارند و این مساله باعث می شود که نحوه عملکرد این دوربین ها به طور کامل بدون نیاز به سیم باشد.

خرید دوربین بی سیم به دلیل هزینه‌های پایین نصب، صرفه جویی در مصرف کابل، پایین تر بودن قیمت دوربین بیسیم و هم چنین راه اندازی آسان، در بین مصرف‌کنندگان تجهیزات امنیتی مدرن، بسیار محبوب می باشد. دوربین مداربسته بیسیم را می‌توان در مکان‌هایی که قبلاً برای دوربین‌های سیمی استاندارد در دسترس نبود، نصب کرد و از مزیت های افزایش ایمنی با استفاده از خرید دوربین Wireless استفاده کرد.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

علاوه بر سهولت استفاده و دسترسی آسان، دوربین بی سیم به کاربران این امکان را می دهد که از اینترنت بی سیم با پهنای باند بالا برای پخش تصاویر و نیز ذخیره تصاویر در فضای ابری از طریق اینترنت استفاده کنند. دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ و نیز دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال تقسیم می شوند.

دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ

دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال های تصاویر به سیگنال های رادیویی، امکان انتقال این تصاویر را فراهم می آورند. خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است.

دوربین های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان تر بودن قیمت دوربین وای فای، اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن ها را محدود می کند. سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است؛ در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد، سیگنال دوربین بیسیم به شدت افت خواهد کرد. امروزه کاربرد این نوع از دوربین وایرلس به دلیل محدودیت های موجود منسوخ شده است.

دوربین بی سیم دیجیتال یا (IP)

دوربین های شبکه بی سیم معمولا از تکنولوژی وای فای (Wifi) برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند. این تکنولوژی، امکان انتقال حجم بسیار بیشتری از اطلاعات با سرعتی به مراتب بالاتر را فراهم می آورد. فرستنده های دیجیتال، حساسیت کم تری نسبت به نویز و شرایط محیطی دارند؛ به همین دلیل است که، به عنوان دوربین وای فای نیز در بازار شناخته می شود.

معمولا دوربین هایی که خودشان دارای آنتن وای فای هستند، از برد انتقال زیادی برخوردار نیستند و برای استفاده ی حرفه ای از دوربین های به صورت بی سیم باید از آنتن های حرفه ای دیجیتال استفاده کرد.

یکی از پرطرفدار ترین این دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته لامپی می باشند. دوربین لامپی نصب آسانی دارد و برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد. کاربرد و خرید دوربین بیسیم از نوع تحت شبکه، به دلیل قابلیت ها و امکانات به روزی که به مخاطبان خود ارائه می دهد، بسیار محبوب تر می باشد.

دوربین مداربسته بیسیم چگونه به ارتقاء امنیت کمک می کند؟

حال که با کاربرد دوربین مداربسته بیسیم آشنا شدیم، افزایش ایمنی فضا با دوربین وای فای را مورد بررسی قرار می دهیم. داشتن امنیت، مهم ترین شرطی است که یک فضا چه مسکونی باشد و چه کاربری دیگری داشته باشد، به آن نیاز دارد. چه مکانی عمومی، چه خانه ای که در آن کودکی تازه متولد شده، چه شرکت و اداره ها، تمامی این ها زمینه را برای نصب و مجهز کردن فضا به دوربین مداربسته بیسیم ایجاد می کند.

منظور از دوربین مدار بسته بیسیم، بیسیم بودن در انتقال پیام است و بعضی دوربین ها برای شارژ نیاز به باطری دارند و بعضی دیگر هم کابل کشی می شوند. به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر، نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت، کار را در دوربین wifi راحت کرده است.

ویژگی های دوربین بیسیم:

  • دوربین بیسیم به دلیل قابلیت ها، امکانات و ویژگی هایی که به کاربران و مصرف کنندگان می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه برخی از این ویژگی های مهم دوربین مداربسته بی سیم که باعث افزایش خرید دوربین وایرلس در میان مردم شده است را نام می بریم.
  • اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بیسیم است.
  • دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید.
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسب دوربین های دیگر بیشتر است؛ اما قابلیت های مناسبی هم به نسبت قیمت آن ارائه می دهد.
  • دوربین مداربسته بیسیم ارزان از برند های معتبر به راحتی یافت نمی شود، مگر اینکه تقلبی از این برندها باشد.
  • دوربین بیسیم قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارد؛ به عبارت دیگر پانورما است.
  • برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم دارد. برد دوربین بیسیم ا توجه به نبود مانع بیشتر می شود.
  • در دوربین بیسیم برای ذخیره سازی از کارتSD  استفاده می شود و قابلیت ذخیره در تلفن همراه را هم دارد.
  • دوربین مداربسته بیسیم قابلیت گفت وگو و ضبط صدا و مکالمه دارد.
  • نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بی سیم ارزان است و نیازی به متخصص ندارد.
  • دوربین مدار بسته بیسیم از 13 کانال استفاده می کند.

دوربین بیسیم

انواع دوربین وای فای

دوربین وای فای، انواع متفاوتی دارد و بر اساس تکنولوژی ساخت به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به بررسی این مدل ها از دوربین دوربین wifi  می پردازیم.

  • دوربین مدار بسته بیسیم آنالوگ

انتقال تصویر در این نوع دوربین بیسیم از طریق امواج رادیویی است؛ اما با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، قیمت این نوع دوربین مداربسته بیسیم ارزان است و شما در قبال قیمت دوربین مدار بسته وای فای امکانات زیادی را در کنار تضمین امنیت مکان مورد نظر خود دریافت می کنید. اما با وجود قیمت ارزان و سادگی استفاده از دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ به دلیل معایبی که دارد، مدتی است که منسوخ شده است.

از جمله معایب آن این است که تحت تاثیر آلودگی صوتی است و بر اثر تغییر آب وهوا، قدرت ارسال و انتقالش تغییر می کند. امروزه فروش دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ رواج زیادی ندارد و خرید دوربین بیسیم از نوع آیپی پیشنهاد جذاب تری برای کسانی که به فناوری های روز علاقه مند هستند و قصد خرید دوربین مدار بسته بیسیم را دارند، می باشد.

  • دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال

انتقال در دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال، توسط وای فای و با سرعت بالاتری انجام می شود و به نسبت دوربین وایرلس آنالوگ حساسیت کمتری به هوا و نویز دارند. نکته ای که در مورد دوربین مداربسته بیسیم وجود دارد این است که آیا این دوربین مداربسته قابل هک کردن هستند؟ درجواب باید گفت خیر به دلیل امنیت زیاد و سیگنال های ارتباطی متفاوت این اتفاق رخ نمی دهد مگر اینکه فردی روی فرکانس دوربین Wireless شما قرار بگیرد و بتواند تصاویر را ببیند؛

یعنی احتمال آن خیلی کم است و این موضوع در دوربین بی سیم آنالوگ هم ممکن است اتفاق بیفتد. رمزگذاری ها و تنظیماتی که در دوربین وای فای وجود دارد، امکان دسترسی شما در موبایل یا دستگاه انتقال دهنده را برقرار می کند و با انجام مراحل امنیتی و رمزگذاری های شخصی می توانید از تهدید های هک شدن در دوربین وایرلس جلوگیری کنید.

پکیج دوربین مداربسته بی سیم هم یک گزینه برای انتخاب این دوربین ها می باشد که در محیط های وسیع و فضاهایی که به تعداد بیشتری از این دوربین های امنیتی نیاز دارند، تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه ها و افزایش راندمان دارد.

خرید دوربین وایرلس

دوربین مدار بسته بیسیم را در ایران با نام دوربین بیسیم تحت شبکه، دوربین وایرلس، دوربین مداربسته وای فای یا دوربین مداربسته وایرلس هم می شناسند. برای خرید دوربین وایرلس و آشنایی با قیمت دوربین مداربسته بیسیم با ما همراه باشید. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسبت قابلیت هایش، مناسب است و فروش بالایی دارد. در خرید دوربین بیسیم باید به نکاتی توجه کرد؛

  1. نکته اول اینکه اگر به دنبال دوربین بیسیم با برند معتبر هستید، از خرید دوربین مداربسته بیسیم ارزان قیمت خودداری فرمایید.
  2. نکته دوم اینکه حتما به گارانتی دوربین مدار بسته بیسیم خود توجه کنید و بهتر است هنگام خرید گارانتی معتبری داشته باشد.
  3. نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است؛ یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی واسطه و از شرکت اصلی تولید کننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین مداربسته بیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید.
  4. هنگام خرید دوربین مدار بسته بیسیم توجه داشته باشید که رزولیشن حداقل 2 مگاپیکسلی داشته باشد.
  5. توجه داشته باشید که فاصله دستگاه و دوربین بیسیم کم باشد تا منجر به قطعی آنتن یا سرعت پایین آن نشود.

در تکنولوژی های جدید دوربین های بیسیم، شاهد ظهور دوربین های مراقبتی هستیم. این دوربین ها، که با هدف نظارت و مراقبت از کودک طراحی شده اند؛ برای نظارت های سازمانی نیز مناسب می باشند. بیبی کم شیائومی و بیبی کم V380 از معروفترین و بهترین این دوربین ها می باشند.

دوربین خورشیدی بدون نیاز به برق نیز نوع دیگری از دوربین های مدار بسته بیسیم می باشد. دوربین های بیسیم هم چنین در دو نوع بالت و دام در بازار موجود می باشد؛ دوربین های مدار بسته بالت بیشتر برای فضاهای بیرونی و دام ها برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب می باشند. از معروفترین این دوربین ها می توان به مینی اسپید دام و بالت V380 اشاره کرد.