نمایش دادن همه 11 نتیجه

دوربین داهوا HAC-B2A51P

1,380,000 تومان

دوربین داهوا مدل HFW2831SP-S2

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400TP-A

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT1F

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته لانگسی 2mp بالت LBH30HTC200F

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITFS

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T43G0-I5

برای قیمت تماس بگیرید

دوربین بولت، انتخاب خوبی برای خرید یک دوربین امنیتی می باشد. مساله امنیت جانی و مالی، موضوع مهمی برای افراد در همه فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … می باشد. نظارت تصویری بخش مهمی از ابزار افراد برای تامین امنیت در دنیای مدرن می باشد که از طریق دوربین های امنیتی مداربسته ممکن می شود. این دوربین ها که در واقع نوعی از دوربین های تصویربرداری هستند، با پخش تصاویر زنده و یا ضبط شده از محیط، امکان کنترل رفت و آمدها و نیز رفتارهای مشکوک را فراهم می کنند.

انواع متنوعی از دوربین های مداربسته با فناوری های متفاوت و نیز اشکال ظاهری مختلف در بازار جهانی دوربین های امنیتی وجود دارد که هر کدام کاربردهای خاص و مزایای متفاوتی دارند. یکی از این دوربین ها، دوربین Bullet یا دوربین مدار بسته بالت می باشد که به دلیل ظاهری که دارند، در این دسته نام گذاری شده اند. اگر قصد خرید دوربین بولت را دارید، آشنایی با این دوربین و نیز نکاتی پیش از خرید آن را در ادامه این مطلب دنبال کنید. هم چنین برای مشاوره و راهنمایی و نیز دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت تماس بگیرید.

معرفی دوربین بالت

دوربین بالت یا بولت (Bullet) در معنای لغوی به معنی گلوله است. دوربین مداربسته بالت، دوربینی با بدنه معمولا استوانه ای شکل و عموما فلزی است که با این ظاهر استوانه ای شکل و قاب مستطیلی شکلی که دارد، شناخته می شود که ویژگی های خاصی به این نوع از دوربین های امنیتی می دهد؛ بنابراین این دوربین ها با نام دوربین استوانه ای، دوربین مستطیلی و… نیز معرفی می‌شوند. با توجه به این شکل ظاهری و محفظه ای که در دوربین بالت وجود دارد و امکان استفاده از لنزهای بزرگ تر، این دوربین ها گزینه ای عالی برای فضای باز و محیط های بزرگ هستند که در کنار ارائه جزئیات بالاتر از فواصل دور و نیز مقاومت بدنه، این دوربین ها را به سطح بالاتری از کیفیت می برد.

به طور کلی دوربین Bullet هم مانند دیگر انواع دوربین مداربسته، بخشی از یک سیستم امنیتی بزرگ است که در فضاهای مسکونی و تجاری می تواند تا حد زیادی به تامین امنیت در این محیط ها کمک می کند. مدل های متنوعی از دوربین بالت را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. برای ثبت سفارش خود و اطلاع از قیمت دوربین بالت کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربردهای دوربین مداربسته بالت چیست؟

دوربین مداربسته بالت، همان طور که اشاره کردیم به دلیل ویژگی های خاص و متمایزی که ارائه می کند، کاربردهای گسترده ای در زمینه امنیت و نظارت دارد. دوربین بولت که یکی از انواع دوربین مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری است، معمولا برای کاربرد بیرونی به کار می رود و با توجه به ضد آب بودن بدنه این دوربین ها (IP66 بودن) و شکل خاصشان این دوربین ها قادر به تحمل شرایط سخت آب وهوایی نیز  هستند.

نمایندگی فروش دوربین بالت

  • پارکینگ های بزرگ و کوچک
  • فرودگاه ها
  • معابر شهری و جاده ای
  • مدارس
  • هتل ها
  • سایت های تولیدی
  • پمپ بنزین ها
  • بیمارستان ها
  • کتابخانه ها

و بسیاری از مکان های دیگر، فضاهایی هستند که با استفاده از خرید دوربین مدار بسته Bullet، به راه حل امنیتی مطمئن دست پیدا کرده اند. به طور کلی همه فضاهای بزرگ و نیز بیرونی، گزینه مناسبی برای نصب دوربین بالت هستند؛ علاه بر این، این دوربین ها برای محیط های مسکونی و تجاری و یا در فضاهای داخلی هم عملکردهای خوبی دارند و می توان گفت که دوربین مداربسته بالت، حضوری همه جانبه در صنعت امنیت دارد. با تماس با کارشناسان دوربین مارکت می توانید از لیست قیمت دوربین مدار بسته بالت و نیز دیگر انواع دوربین های امنیتی مانند دوربین Dome اطلاع پیدا کنید.

جنس بدنه دوربین مدار بسته بالت

دوربین مدار بسته بالت، با بدنه های فلزی، پلاستیکی و یا ترکیبی از این دو تولید می شود که هر کدام کیفیت های خاصی دارند. فرقی نمی کند که دوربین بولت از چه جنسی ساخته شده باشد، همه این دوربین ها گواهی های بین المللی معتبر را دریافت کرده اند و می توانند در فضاهای خارجی و محوطه ها هم برای تصویربرداریی و نظارت استفاده شوند. تنها تفاوت در قیمت دوربین مدار بسته بولت در این مدل ها می باشد که در مورد بدنه های فلزی کمی بیشتر است. برای مشاوره انتخاب نوع دوربین بولت با ما در ارتباط باشید.

دوربین Bullet

مزایای دوربین Bullet

دوربین Bullet مزایای بی شماری را در رقابت با انواع دوربین های امنیتی ارائه می کند که ارائه زوایای دید وسیع تر در محیط های بیرونی یکی از این مزیت های بزرگ دوربین بولت می باشد.

  • نصب آسان
  • مقاوم در شرایط متفاوت آب و هوایی
  • لنزهای بزرگ تر
  • وضوح بالای تصاویر

این موارد تنها بخشی از مزایای این دوربین های امنیتیی می باشد؛ به طور کلی خرید دوربین مدار بسته بالت، مانند استخدام یک نگهبان 24 ساعته همیشه بیدار است که می تواند حتی از فواصل دور هم بر همه سوژه ها نظارت داشته باشد. این دوربین های استوانه ای شکل معمولا روی دیوار نصب می شوند و می توانند میدان دید وسیعی را پوشش دهند.

خرید دوربین مدار بسته بولت

برای خرید دوربین بولت چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

پیش از خرید دوربین بولت، به دلیل حساسیت هایی که این دوربین ها دارند، بهتر است یک سری از نکات را مد نظر قرار دهیم تا بتوان نتیجه خوبی از نصب یک سیستم امنیتی گرفت. توجه به برند دوربین بولت و اورجینال بودن آن، مقایسه قیمت دوربین بالت در فروشگاه های مختلف و خرید از یک نمایندگی معتبر هر برند، از مواردی است که برای خرید دوربین مدار بسته بالت بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین دوربین بالت مانند سایر دوربین ها، میتواند آنالوگ، آی پی، بیسیم، دارای انواع کیفیت ها، دید در شب و… باشد که براساس نیاز خود میبایست این ویژگی ها را نیز در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن نیازها و اهداف امنیتی و نیز بودجه خود، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای دریافت مشاوره با دوربین مارکت در تماس باشید.

بهترین قیمت دوربین بالت در دوربین مارکت

بهترین قیمت دوربین بالت را می توانید در مجموعه دوربین مارکت بیابید! شاید این جمله کمی اغراق آمیز به نظر برسد؛ اما مجموعه با سابقه دوربین مارکت، علاوه بر اینکه دوربین بولت را با بالاترین کیفیت و با برندهای معتبر عرضه کند، مناسب ترین قیمت دوربین مدار بسته بولت در این مجموعه در نظر گرفته شده است. با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید و با انجام مشاوره و راهنمایی، بهترین دوربین بالت را برای مقاصد امنیتی خود انتخاب کنید.